יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

הרבה גוונים של ורוד ואדום

עוד בגן לימדנו אותנו שאם נערבב אדום עם לבן נקבל ורוד. כבר אז ידעתי שמבחינתי זה הצבע הכי יפה על סקאלת הצבעים.
הצבע הורוד מקושר עם הומוסקסואליות אבל גם ובעיקר עם נשיות. הידעתם שיש דבר כזה שנקרא "צווארון ורוד"? זה למשל, מקצוע שמרבית המועסקים בו הם נשים. וגם לכאן אני שייכת, איך לא.  
אני יכולה לשפוך עוד הרבה מילים על הצבע האופטימי הזה, ורוד הוא צבע האהבה שבו אני כותבת מכתבים רומנטיים, או הצבע שאותו אני תמיד אבחר כשאקנה מתנה לאחייניות שלי.
וורוד הוא גם הבושם החדש Roses De Chloe מבית מותג האופנה היוקרתי Chloe שעוד לפני שהרחתי אותו ידעתי שאוהב ולא רק בגלל הצבע. באופן כללי אני מאוד אוהבת בשמים בריחות של ורדים, ובפעם האחרונה שהיה לי כזה, זה נגמר במפח נפש (הפסיקו לייצר את הבושם). מאז לא מצאתי בושם הולם בריח ורדים, שיהיה עליי עמיד ויתן את הניחוח המדויק הזה שחיפשתי.
אבל הפלא ופלא, הבושם החדש של Chloe ענה לי בדיוק על הציפיות. כבר הרבה מאוד זמן שלא היה לי בושם בריח מעודן ואלגנטי כל כך. בושם מהסוג הזה שמותיר ניחוח עדין אחרי, וגורף לא אחת שאלות כמו: "באיזה בושם את משתמשת?". זה לא ה - Chloe הראשון שלי, אבל ללא ספק, מדובר ב – Chloe הכי טוב שהיה לי אי פעם.         


בתמונה שצרפתי, נמצא גם השפתון החדש והורודJust Bitten Kissable  של Revlon שהוא שפתון בנוסחת ג'ל המעניק גוון עדין לשפתיים ואפילו מדיף ניחוח מנטה קליל. הגוון של השפתון הרבה יותר עדין מאיך שהוא מצטייר והוא נפלא לשימוש בשעות הבוקר, כשלא מתחשק לצבוע את השפתיים בגוונים בוהקים יותר. יש עוד 8 גוונים בקולקציה ולמרות שהמחיר המומלץ לצרכן שלו עומד של 104 שקלים, יש עליו מלא מבצעים בכל הפארמים שרק תבחרו.



וכשבא לי לצאת קצת מהורוד העדין הזה ולתת בוסט של צבע מאותה סקאלת הצבעים, יש לי את השפתון המושלם הזה מבית Lancome שהוא קצת שפתון וקצת גלוס. המרקם שלו נוזלי אבל הוא מעניק לשפתיים מראה מאט קטיפתי בדומה לזה של שפתון. הפיגמנט מאוד חזק ועשיר ומספיקה שכבה אחת זריזה כדי להעניק לשפתיים את החושניות המתבקשת. זה אגב, השפתון שלי לערב הסילבסטר. המחיר מעט יקר – 174 שקלים, אבל מנסיוני, מוצרים כאלה מחזיקים לפחות חצי שנה (אם לא יותר), גם בשימוש יומיומי.



וכדי להשאיר אתכם עם טעם טוב בפה, זה הקינוח הורוד-אדום והמתוק שקניתי ליום ההולדת של בעלי ברביבה וסיליה על יד הבית שלי. מהמוכרת ביקשתי במיוחד את הקינוח הזה שלא הופיע בויטרינת הקינוחים, וזו הלכה למקרר האחורי כדי לשלוף לי משם את כוס הפנקוטה היפה הזאת שמכילה בתוכה קרם תות, קרם פנקוטה, תותים ומקרון. 


מקווה שהשארתי אתכם עם טעם טוב בפה :)
המון המון נשיקות ורודות ואדומות,
שרונה. 

7 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אני סקרנית לגבי הבושם של Chloe :)
בשפתונים ורודים אני פחות מצטיינת אז אשאיר את זה לך.
והקינוח מקסים, מזל טוב לבעלך!

danra אמר/ה...

הבושם הזה מדהים וממכר לגמרי!!
המון מזל טוב לאסף, אחלה קינוח :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ThatAwkwardBlog - לכי לרחרח אותו, הוא באמת הכי הכי טוב שלהם שהרחתי עד כה. אני מכורה! והורוד הזה הוא לא חזק כמו שכתבתי, מאוד עדין ומאוד יומיומי, תחפשי סווטצ'ים שלו בגוגל, ותראי את הגוון, יכול להיות שתאהבי.

דנרה - איזה כיף שאת מסכימה איתי :) יש לי הרגשה שהוא הולך להגמר לי מהר מידי. ותודה על האיחולים, אכן קינוח טעים, בכלל הקינוחים ברביבה וסיליה מושלמים אחד אחד. הכל שם טעים.
נשיקות וכיף שאת מבקרת אותי כאן :)

Unknown אמר/ה...

פוסט ורוד יפה וטעים!:-) נדלקתי על השפתון של לנקום. איך השם שלו בדיוק כדי שאדע מה לחפש? וניסית את השפתון מהקולקציה החדשה של סילבסטר? אם כן,איך הוא? ודרך אגב, גם אני אוהבת בשמים עם ניחוח ורדים:-) שבוע טוב!

veredstyle בלוג אופנה אמר/ה...

איזה יופי של תמונות שרונה!!
גם אני אהבתי את השפתון של לנקום. מאוד!
מזל טוב לאסף :-)
נשיקות בובה סופ"ש מקסים <3

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנה - שם הגלוס הוא:L’Absolu Velours
חפשי אותו, יש לו גם עוד גוונים משגעים והפיגמנט הורס!
וכיף לגלות עוד מישהי שחולקת איתי את האהבה לניחוחות ורדים :)

ורד - תודה מותק, מקוה לפגוש אותך בקרוב! נשיקות <3

nona אמר/ה...

אויש אני מאוהבת בגלוסים של לנקום. יושבים כל כך יפה על השפתיים..

והצילומים מעוררי תיאבון