יום רביעי, 7 במאי 2014

ממתקי יוקרה

שלושה מוצרים חדשים ויוקרתיים הגיעו אליי בתקופה האחרונה. הם לא רק נראים יפה חיצונית, אלא גם מצטיינים כל אחד בתחומו וייעודו.



קחו לדוגמא את המייקאפ החדש של קלרינס  - Extra - Comfort עם מקדם הגנה 15SPF. הוא לא רק מגיע באריזת יוקרה משגעת, עם פקק מוזהב וקופסת זכוכית, אלא יש בו גם יתרונות הזנה ייחודיים על בסיס מינרלי. המרקם שלו סופר נעים ולא שומני, המריחה על העור חלקה ואחידה ובעלת כיסוי מלא והוא עמיד למשך 14 שעות. המייקאפ מגיע ב - 6 גוונים ומחירו 313 שקלים ל - 30 מ"ל, ברשת סופר פארם בלבד.



גם הסומק החדש של לנקום מסדרת - Blush Subtil הוא ממתק איפור חדש אצלי בתיק האיפור. בקולקציית הסמקים החדשים תמצאו 8 גוונים רעננים וזוהרים המתאימים לכל סוגי העור. 
הגוון שאני קיבלתי הוא גוון מספר: 031 הנקרא - Pepite De Corail. המרקם של הסומק משיי וחלק והוא עמיד על הפנים למשך שעות ארוכות. 
מחירו: 277 שקלים, וניתן להשיג אותו ברשתות הסופר פארם, ניו פארם, אפריל והמשביר לצרכן. 



אחרון חביב הוא הבושם הנפלא הזה של דיור - Escale a Pondichery אותו קיבלתי במתנה מקרובת משפחה לפני חג הפסח. הבושם הזה ממש לא חדש ולדעתי נמצא כבר שנים רבות וארוכות על המדפים, רק שאני גיליתי אותו לראשונה ממש עכשיו. יש לו ריח פרשי ונקי, הוא אידיאלי לאביב ולקיץ, ולמרות שהוא בגרסת ה - EDT, הוא עמיד על הגוף לאורך זמן רב. 



וזה כבר המראה הקליל והפרשי שיצרתי הבוקר, בעזרת המוצרים החדשים והכייפים שבפוסט הזה:


שיהיה לכולם המשך שבוע נהדר ומלא בממתקים יוקרתיים,
שרונה.