יום שלישי, 2 ביוני 2015

זכרונות לבנים מהסופ"ש

כבר הרבה זמן שלא יצאתי לבלות עם אחותי הגדולה. למרות שמפרידות בינינו 11 שנים אנחנו חברות טובות, יש לנו טעם זהה ואנחנו אוהבות לבלות יחד. אז הזמנתי אותה בחמישי האחרון למסיבה הלבנה של קלאב מד, זו שנערכת בכל שנה לרגל פתיחת העונה. המסיבה נערכה ב - "כחול" בחוף תל ברוך בתל אביב וכל האורחים התבקשו להגיע בלבן. לא היה לי ספק שזאת הזדמנות טובה להוציא מהארון את השמלה הלבנה שקניתי ב - GAP לפני שנתיים. בשנה שעברה לא נהנתי ממנה כי הייתי בהריון מתקדם ככה שהיא לא ממש הייתה רלוונטית והעונה חיכיתי להזדמנות הראשונה ללבוש אותה. לבן זה כיף, זה טהור, זה נקי וזה חגיגי. על עור שזוף (שאין לי ממש) זה בכלל נראה משגע.


בכניסה למקום פגשתי את קייט אמסלם, מנהלת השיווק של קלאב מד, שכבר יצא לי להכיר באירוע החורפי שלהם ולהתאהב בה במיידי. לא ויתרתי על תמונה איתה:


המקום עצמו גם הוא היה מקושט בלבן עם נגיעות זהובות, ובשילוב עם שקיעה מושלמת למול הים, הרגשתי לרגע כאילו אני נמצאת באיזה ריזורט קלאב-מדי מפנק. אין לי מושג מי היה אחראי על העיצוב של המקום, אבל אין ספק שהוא עשה את בצורה מושלמת וללא ספק הצליח להכניס אותנו לאווירה.

צילום התמונות: אלירן אביטל

התענגתי על כוס יין לבן (שהרבה זמן לא שתיתי!) והמון המון סושי שאני ממש אוהבת, התבוננתי באנשים היפים,  נשמתי אוויר צלול של ים ונהנתי מחברתן של נשים יפות ויקרות: אחותי, וספי ויאנה הבלוגריות האהובות עליי. 

עם אחותי רות, שגם צילמה את 2 התמונות שמעל

כפי שציינתי, השמלה שאני לובשת היא מ - GAP (מלפני שתי עונות), השרשרת של Y3, הנעליים מ - NINE WEST והתיק הלבן החדש (והמושלם!) שלי הוא של טומי הילפיגר וקיבלתי אותו במתנה מההורים שלי שחזרו לא מזמן מארצות הברית וידעו לקנות לי בדיוק מה שאני אוהבת.

אחד מהדברים שנמצאים ברשימת ה - MUST DO עד ליום הולדת 40 שלי (כי עד יום הולדת 30 זה כבר לא יקרה כנראה...) זה לנפוש ברזורט מפנק של קלאב מד. אני מאמינה שאגיע לשם עוד הרבה לפני, אבל פרגנתי לעצמי בעוד כמה שנים כדי לוודא שזה בטוח יקרה! 

טיפ היום שלי:
תלבשו לבן כי זה חגיגי ויפה, ופרגנו לעצמכם בזמן איכות עם אנשים שאתם אוהבים במקומות יפים שעושים נעים בלב.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

תגובה 1:

Olivia אמר/ה...

מהממות! אין על קשר של אחיות