יום שבת, 8 בינואר 2011

חם חם חם

קר בחוץ אבל לי חם בלב והכל בזכות כמה דברים שעשו לי את השבוע...

בקבוק מים חמים של ללין – בקבוק הפלסטיק הקלאסי (כן, כולל את הריח המוכר והידוע) בעטיפת קטיפה מפנקת בצבעי פסטל. עושה רושם שאותו בקבוק עומד להיות המחמם הרשמי של החורף שלי. בינתיים, הוא מונח לי כל לילה על מצעי הסאטן הלבנים ורק מחכה שאשקה אותו במים. תמורת 99.99 שקלים וגם לכם יש פינוק מחמם שכזה ללילות החורף הקרים.


99.99 שקלים ברשת חנויות "ללין"

אווטלט המשקפים של "אופטיק סנטר" בדיזינגוף סנטר נפתח בשקט בשקט ולאחת כמוני חובבת אווטלטים מושבעת, זאת בהחלט סיבה למסיבה. גם משקפי שמש של מותגים שונים (התקשתי מאוד לבחור בין זוג פלסטיקי מרובע של מייקל קורס לבין טייסים מתכתיות של בלו-מרין) וגם המון מסגרות ראייה מגניבות. המחירים שווים לכל כיס, בין 49-249 שקלים למשקפי ראיה והחל מ 199 שקלים למשקפי שמש. באותו דיזינגוף סנטר בדיוק השתדרג לו בוטיק המשקפיים של "אופטיק סנטר" ושינה את שמו ל "ורובל אופטיק בוטיק", שם המחירים כבר שונים לגמרי, אבל הדגמים יפים שבא לבכות.

ויויאן ווסטווד ב 199 שקלים


רוקו ברוקו ב 190 שקלים

קרם רב שימושי של ד"ר מלומד הוא גלגל ההצלה שלי בשבוע האחרון. הזנחה נפשעת שכללה שבועות של חוסר שימוש בקרם גוף דווקא בימים יבשים אלה, גרמה לרגליים שלי להתקלף כאילו היו לא פחות מנשל נחש. מדובר בקרם רב תכליתי מאלורה, שמיועד למעשה לכל אזורי הגוף והפנים (אני מעדיפה אותו רק על הגוף ולא על הפנים). יש לו ריח עדין וטיפ טיפה לימוני, המרקם שלו רך כמו סופלה והוא נמרח בקלילות. ויש אחד לרגליי, והן חזרו לחיים! חוץ מזה שהוא הציל לי את הרגליים, מדובר בקרם שאינו מכיל SLS, צבעים מלאכותיים ורכיבים מן החי.
 
29.90 שקלים ברשת מכבי פארם ובבתי המרקחת השונים

 
ומשהו נחמד אחרון לשבוע דווקא מהטמבלביזיה – "לעוף על המיליון". למי שעדיין לא ראה את השעשועון החדש בהנחייתו של ירון ברובינסקי, מדובר בשעשועון חדש שבו אפשר לזכות בכסף. מתמודד שעונה לא נכונה על שאלה פשוט נופל! כן, גם אני הייתי שם (בסיבוב המהיר של פרק 5 למדקדקים) וגם אני נפלתי. אז קחו לינק, או שפשוט היצמדו לערוץ 10 בשני וחמישי, ותצחקו גם אתם.



שיהיה לכולם שבוע טוב וחמים,
שרונה.

5 תגובות:

kitty starr אמר/ה...

הכריות האלה ממש חמודות, בניגוד לכריות גומי שיש בפנים שהן ממש מפחידות וטיפה מאיימות.

אז איך הקרם הזה? קרם שמתאים לכל חלקי הגף נשמע לי קצת מוזר. O_ם

danra אמר/ה...

כבר שלוש פעמים ניסיתי להגיע לאופטיק סנטר אבל היה כבר סגור. מבאס...
הללין מעוצב ממש יפה, אבל המחיר ממש לא מוצדק לטעמי.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

Kitty Starr - האמת שהרבה זמן חיפשתי כרית חימום, ובסופר פארם היו נורא מגעילות (או פלסטיקיות ללא כיסוי, או עם כיסוי אבל לא יפות ובמחיר גבוה יחסית לתמורה). אני הכי נהנת להתענג בלילה עם הקטיפה הפסטלית הזאת.
לגבי הקרם, אני משתמשת בו פשוט כקרם גוף, השם אולי מבהיל, אבל הוא באמת נהדר.

דנרה - בדיוק היום ביקרתי שם, והחנות החדשה פשוט מדהימה, יש להם דגמים הורסים.
לגבי ללין, תאמיני לי שעשיתי סקר שוק עד שמצאתי בקבקוק יפה עם כיסוי אסטתי ונעים. בסופר פארם המחירים נעו סביב ה 50-70 לבקבוקים ממש לא מגניבים שכאלה.

שרונה

marjorie morningstar אמר/ה...

איזה ריח מוכר יש לבקבוק חם? נשמע דווקא לא כמו משהו מוצלח..
ולגבי האאוטלט, אני חייבת לחלוק עליך בעניין הפתיחה השקטה - אני חושבת שב99% מהבלוגים הישראלים שאני קוראת, הוקדש פוסט\הגרלה\תמונה\אחר לפתיחת החנות הנ"ל.
הקרם נשמע מעולה. מרקם סופלה.. יאמי.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מרגו'רי מורנינגסטאר - לבקבוקים ה"קלאסיים" של סבא וסבתא יש מין ריח פלסטיקי אופייני, קצת קשה להסביר. הייתרון כאן שהקטיפה עוטפת את הבקבוק ומונעת מהריח להתפשט, כך שלמעשה אין בכלל ריח! (אלא אם כן מצמידים את האף חזק חזק ושואפים בכל הכוח, אבל למי זה טוב? :))

לעניין האווטלט - אם לא הייתי מוזמנת לאירוע ההשקה, כנראה שלא הייתי מגלה לבד את המקום הזה. אני מאוד בעוד מקומות שאפשר לקנות בהם פריטים איכותיים במחיר זול, לכן ההמלצה הזאת שלי מאוד חשובה בעייני לכל הקוראים והקוראות שלא משוטטים באופן קבוע בבלוגספירה הישראלית.
אז אולי לך נדמה שזה ממש לא היה "בשקט בשקט", אבל הרבה חברים ומכרים כן הופעתו והתעניינו לגבי המקום הנ"ל.

לילה שקט,
שרונה.