יום שני, 6 ביוני 2011

לראות את העולם דרך משקפיים מגניבים

כשאני עוברת בשנקין בימי שישי, אני תמיד תוהה מה מושך כל כך הרבה נשים וגברים לחנות של X-ray, עד שהיא מלאה עד אפס מקום! השבוע, נשביתי גם אני בקסם של ועכשיו הכל ברור לי.
אתחיל מהסוף - חיפשתי לי זוג משקפי שמש שיהיה אופנתי ונוח ועם זאת לא יגביל אותי מבחינת הצבעוניות.
בתחילה ניסיתי את אלה:


הם נראו עליי ממש טוב, אבל אז פתאום נזכרתי שאני מחפשת משהו קצת אחר משאר הזוגות שיש לי בבית. אז ניסיתי את אותו הדגם בצבעים שמחים יותר - למשל אדום ולבן:


הם ישבו בול ומאוד מצאו חן בעיני, גם המחיר היה נוח – 250 שקלים.
עדיין לא הייתי שלמה איתן במאה האחוזים, אולי בגלל שאני שמרנית בצבעים. חששתי שהזוג הזה יגביל אותי ולא ימצא את מקומו על פניי יותר מידי, אז ניסיתי את אלה:


 
הם היו מאוד מעניינים ואחרים אבל צורת העדשה לא התאימה למבנה הפנים, אז הנחתי אותם בחזרה על המדף.
אחרונות חביבות, רק לשם ניסיון, מדדתי את הזוג הזה:


הם היו גדולים ויפים ואהבתי את איך שהם ישבו, אבל הצבעים האלה נועזים לי מידי ולא העזתי לבחור בהם.
בינתיים גם הבחור שלי מדד וחיפש משהו שיתאים לו, והחלטתי להשתעשע עם משקפי ראיה (תחום חדש ב X-ray, שמוכרים גם עדשות אופטיות יחד עם המסגרות המדליקות האלה!).




חבל שאני לא זקוקה למשקפי ראיה, כי אני ממש אוהבת את המסגרות האלה.
אז מה בחרתי בסוף?

לא אגלה לכם כעת, אני רק יכולה לספר שיצאתי מהחנות עם 2 זוגות הורסים, אחד מהם מופיע בתמונות והשני דווקא לא. כל זוג עלה 250 שקלים, מחיר הוגן לכל הדעות בשביל זוג משקפי שמש בעלי עדשות איכותיות. בעבר הייתי רגילה לקנות זוג אחד פעם ב-3 שנים ובמחיר מופרז. היום כשאני מחפשת לגוון ולשנות בכל רגע נתון כמעט, נחמד לדעת שיש איפה לקנות משקף איכותי, אופנתי וזול.

ולסיום, הופתעתי לגלות שהמותג נכנס לשוק האיטלקי (רומא) ובנוסף נמכר גם בשוויץ, סלובניה ורוסיה. אז אם זה טוב לאיטלקים, זה בהחלט טוב גם לי.בארץ, המותג נמכר בכ- 7 חנויות (שינקין, דיזינגוף סנטר, סינמה סיטי רמה"ש ועוד ועוד).

6 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

ממש אהבתי את המנומרים. בלי קשר לטרנד המנומר (שלדעתי כבר זמנו עבר..) - הם פשוט חמודים ו"מאירים" את הפנים. אז בקיצור, אני מקווה שהם נכללו בסל המוצרים הסופי שגיבשת :)

Shiri Shainfeld אמר/ה...

מדהימה, הכל יפה לך
גם אני קניתי שם פעם. היום אני לא מרגישה צורך לקנות משקפי שמש ביוקר כי אני מעדיפה שיהיו לי כמה בכל מיני סגנונות ואז אפשר לגוון

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מרג'ורי - שתדעי לך שבשבילי המנומר תמיד ישאר כאן. אני חושבת שהדפס מנומר הוא קלאסי ועל זמני. לצערי הרב, לא קניתי משקף ראיה כי אני לא באמת צריכה, רק נהנתי להשתעשע מהמחשבה של איך שזה נראה עליי.

שירי - תודה רבה יקירה! אני מסכימה איתך מאוד לגבי קניה זולה ונכונה.

אנונימי אמר/ה...

אני ממש אוהבת את המשקפיים שלהם, ויש לי את הזוג עם האדום והקרם שמדדת! אגב, אני מרכיבה רק אותם וזה לא באמת מתנגש עם שום דבר שאני לובשת :)

משקפי שמש אמר/ה...

המסגרת האחרונה מחמיאה לך מאוד.

אנונימי אמר/ה...

המשקפים בשינקין חנות מאוד מאוד יקרה.
עובדים עלינו בעיניים עם הנחות.
קניתי רייבן 117 ש פחות באירוקה.
העובדים מעדיפים לעמוד ולשחק בטלפון מאשר למכור בפחות כסף.