יום ראשון, 25 בספטמבר 2011

Emporio Armani – FW 2011

למעט העובדה ששנינו מזל סרטן, לג'ורג'יו ארמני ולי אין הרבה מן המשותף. אם אתאמץ לחפש עוד כמה קווים משותפים ביני לבינו, העובדה ששנינו אוהבים מונוכרומטיות מאוד בולטת לי. בקולקציית הסתיו-חורף החדשה ל- Emporio Armani, המגמה הזאת מאוד חדה וברורה. זה לא מונע ממנה להצטיין בסקסיות ושיקיות, אלא להיפך – הקולקציה נפלאה ובוגרת, מלאה בפריטים נפלאים ולבישים. ארמני מקפיד לשמור לאורך כל העיצובים על קווים נקיים עם קריצות לכאן ולכאן. הבדים ברובם עשויים משי ועור, עם נגיעות של פרווה. הצטיינו בקולקציה: חולצת כפתורים שחורה ממשי בגזרה רחבה, ז'קט עור בצבע בורדו ושמלת סריג שחורה עם תחתית וולנים.




 
קולקציית האקססוריז מתהדרת בנעלי פלאטס משובחות, מאובזרות באבזמים מוזהבים וקשרי פפיון מעוטרים בלוגו החברה. התיקים עשויים עור משובח עם שילובים של פרווה מנומרת וידית קצרה. האקססוריז כולם מאופקים וקלאסיים ומשתלבים בהרמוניה עם כל אחד מפרטי הלבוש בקולקציה. הצטיינו ובלטו באגף האקססוריז: מוקסינים שחורים מעור בחיתוך ייחודי ופלאטס מתקפלים מעור בצבע שחור.
 

 
קולקציית הגברים שהושפעה מ"העיר הגדולה" והחיים השוקקים בה, הייתה טיפה יותר נדושה ועדיין הצליחה לשמור על קו נעים ונהדר. לא אחת שמעתי גברים בוכים ומתלוננים על כך שהקולקציות שלהם הרבה פחות מוצלחות מקולקציות הנשים. במקרה הזה אני נאלצת להסכים איתם, אם כי לא לגמרי. בכל זאת, קשה להתעלם מסריגי הגולף הנשפכים שעשויים בד משובח, מקרדיגנים עם רכיסה כפולה בגווני אפור ואבן וממכנסיים בגזרה מושלמת. רוב הפריטים מותאמים לגבר הישראלי חובב הספורט אלגנט, אולם הצלחתי לגלות גם פריטים בודדים שרק גברים סטייליסטים ואמיצים יסכימו מצידם לקנות. על כל פנים, החגורות והנעליים בקולקציה הגברית מתקרבים יותר למה שמצפים מג'ורג'יו ארמני. קשה להתעלם מהגימורים המדויקים ומהשלמות הבלתי מתפשרת של המעצב.
 



ג'ורג'יו ארמני היה ונשאר מעצב על שיודע להחמיא לגוף של אישה בעזרת בגדים פשוטים, יפים ומחמיאים. כהרגלו וכהרגל המותג, כל הבדים ללא יוצא מן הכלל הינם בדים מאיכות הכי גבוהה שיכולה להיות, בין אם מדובר בעור כבש או בצמר מורתח ומעורבב עם צמר אלפקה.
לא מדובר כאן בקולקציה מלאה בחדשנות יתר או בגאונות לשמה, אבל מה שבטוח שהפריטים המצטיינים יכולים להישאר במלתחה לשנים ארוכות הן מבחינת עדכניות וסטייל והן מבחינת איכות הבגד ועמידותו.
אין עוררין על כך שלא כל אחד ואחת יכולים להרשות לעצמם לקנות מלתחה שלמה של המותג אולם אני תמיד בדעה שעדיף פריט אחד איכותי ויקר על פני כמה פריטים ממוצעים וזולים.

את הקולקציה הנפלאה ניתן להשיג ברשת חנויות Factory 54 ברחבי הארץ.

מתוך פוסט אורח שלי בבלוג FiftyFour

2 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

שרונה בוקר טוב.מה אומר-רק שנותר רק לחלום.....מאד יפה הקולקציה, ואיך שהוא בחורף ובסתיו גם אני הופכת למונוכרומטית, עם קצת אביזרים צבעוניים, אולי כי ככ מתחשק לי לעבור לפריז. ועד שאראלה, או משהי אחרת תבשר לי שזכיתי בסכום גדול לבזבוזים, נותר רק לחלום! שנה נפלאה ויצירתית!!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

בוקר אור!
אכן אפשר להמשיך לחלום, בגדול... המחירים בממוצע נעים סביב ה 1500-1700 שקלים, יש כמובן גם בהרבה יותר, אבל כמו שכתבתי אלה באמת פריטים שמחזיקים לאורך שנים ולפעמים כדאי להשקיע במספר פריטים איכותיים בארון הבגדים. אני בדיוק בשלב שאני מתחילה ללקט לי כאלה, האמת היא שיותר בתחום האקססוריז.
אכן בא לי פריז, אחחחח.. איך שהן יודעות להתלבש שם :)
בתכל'ס, אני חושבת שאני כן יכולה להרשות לעצמי, אבל פשוט מעדיפה לשמור את הכסף לדברים אחרים!