יום שבת, 29 באוקטובר 2011

הסדנה הראשונה שלי


מדי פעם אני עוצרת את החיים ומזכירה לעצמי שאני חייבת לעשות דברים בשביל הנפש. אני עובדת במשרה אחת מלאה ועם עוד כל מיני "חלטורות" מסביב יוצא שאני בעצם עובדת בשתי משרות. זה לא אומר שאני לא נהנית מהחיים האלה, זה פשוט מונע ממני להקדיש יותר זמן לעצמי. כשהוזמנתי לסדנת תכשיטנות של סברובסקי בבית "ילון" (הנציגים הרשמיים של ענקית הקריסטל האוסטרית) עשיתי הכל כדי לפנות בלו"ז שלי 3 שעות של שקט אותן הקדשתי לעצמי.
חברת ילון הם גם הבעלים של החנות המהממת של סברובסקי בקניון רמת אביב, שליבי חפץ בכל תכשיט ופריט משם. בכלל, כל מה שהוא מנצנץ בגדר הטעם הטוב, אשמח שיהיה שלי.

כשהגעתי, חיכה לי שולחן עמוס חומרי תכשיטנות שלא יצא לי להכיר מעולם, וגם שקית מבד אורגנזה עם כל החרוזים והאביזרים אליהם הזדקקתי כדי להכין את התכשיט האישי שלי.
המדריכה הייתה אינס המדהימה, נציגת החברה מאוסטריה שהעבירה את הסדנה כולה בשפה האנגלית, מה שהקשה מעט על חלק מהמשתתפות (לא עליי, למזלי). לרוב, הסדנאות מועברות על ידי מדריכים ישראלים כך שבד"כ אין בעיות עם השפה, הפעם היה מדובר במשהו טיפה יותר חגיגי.
יחד עם כל החומרים קיבלנו גם חוברת ובה תרשים - צעד אחר צעד - להכנת התכשיט. אני מודה שמעט התקשיתי לקרוא אותו, מזל שהבנות שעבדו סביבי שלטו היטב בקריאת תרשימי תכשיטנות כך שיכולתי להעתיק מהן.
כעבור שעתיים וקצת של הפנוט מוחלט, ריפוי בעיסוק או איך שלא אקרא לזה, יצרתי צמיד מנצנץ ודומיננטי וכמעט שלא האמנתי שידיי שלי הכינו את התכשיט היפיפה.

 אינס המדריכה עוברת ועוזרת לכל אחת מהבנות

הצמיד שלי מקבל צורה אט אט

אבני סברובסקי מנצנצות ויפות

וככה נראה הצמיד המוכן

מדובר בחוויה יוצאת דופן ללא ספק, וכשיצאתי משם, מרחפת כמו על ענן, הבטחתי לעצמי שזאת הפעם הראשונה ובהחלט לא האחרונה שאני מקדישה לעצמי קצת זמן איכות.

הסדנאות מועברות אחת לשבוע בערך, לקבוצות של עד 12 משתתפים. מחיר הסדנה נע בין 40-100 שקלים והוא אינו כולל חומרים. את החומרים ניתן לרכוש במקום עצמו. כמובן שכל מי שחפצה נפשו בסדנה כזו יכול להגיע, גם ללא כל ניסיון קודם בתכשיטנות. 
לבירור תאריכים וסוגי סדנאות ניתן לפנות לדנה בטלפון מספר: 03-6806508 או במייל: dana@yalon.co.il

שבוע טוב ושקט לכולם,
שרונה.

5 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה. נראה מדליק ביותר. אני מקווה שלא יקר מדי, כי ממש מתחשק לי כזה פינוק!! תתחדשי, כמובן!

sefi אמר/ה...

הצמיד שלך יצא הורס.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - זה באמת לא נורא יקר, להערכתי בסדנא ממוצעת כולל החומרים, העלות תהיה סביב ה 200 שקלים. אני זוממת על עוד סדנא כזו ממש בקרוב!

ספי - תודה רבה מותק, האמת שעוד לא הלכתי איתו ואני מחכה להזדמנות הראשונה שאוכל לענוד אותו.

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה-אז דברי איתי-אני אשמח לבוא! יום נפלא

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

כשאלך, מבטיחה שאדבר איתך! :)