יום רביעי, 30 בנובמבר 2011

נחשים ונמרים

מי שעוקב אחרי בבלוג יודע שאני לא חסידה גדולה של טרנדים. אני מאוד אוהבת לעלעל במגזיני אופנה ולהיות מעודכנת, אבל על עצמי אני מעדיפה את אותם הטרנדים (ברובם) בצורה מאוד מצומצמת.
גם הפעם הלכתי על מראה שמשלב בתוכו כמה טרנדים ועם זאת אני נראית "מאופקת" יחסית כהרגלי.
משקפי השמש שאני מרכיבה הם מהקולקציה החדשה של משקפי PRINCE, קולקציה שעושה קאמבק רציני לשנות ה 90. הקולקציה מכילה בתוכה את המשקפיים הקטנות, עם העדשות המבריקות, הרבה מנומר והרבה "עיגולדים" כשמם כן הם. אני נדלקתי על המשקף הזה בעיקר בגלל הנמריות וגם כי הן פשוט נראו טוב!
החגורה שלי בהדפס הנחשי ממשיכה כאן את טרנד החיות וביחד אפשר ממש לשלוח אותי אל גן החיות.
עוד אני לובשת, ג'ינס סקיני חדש גם הוא שקניתי ב"בנטון" ממש בשבוע שעבר ונראה שהוא עומד להיות אחד הפריטים הכי חרישים בחורף הקרוב.  
באופן כללי קשה לי להתלבש בחורף, בעיקר כי נורא קר לי תמיד ובכלל אני חייבת להכניס עוד כמה סוודרים מחממים (ראיתי שווים בזארה) לקולקצית החורף שלי. מקווה שזה יקרה ממש בקרוב...







חולצה מכופתרת: מתנה מאחותי (קלן, גרמניה), סקיני ג'ינס: בנטון, נעליים: בי יוניק, חגורה: זארה, תיק: אולד נייבי (ניו יורק), צעיף: קום איל פו, משקפי שמש: פרינס (משקפשים).


איך אתן מסתדרות עם מלבושי החורף בקור הזה?!


בכל מקרה, אני מאחלת לכולם וגם לעצמי שימשיך להיות לנו חמים ונעים גם בלב וגם בגוף,

7 תגובות:

Oksana אמר/ה...

מאוד יפה גוונים חומים יפים לך צעיף מאוד משדרג את כל הלוק

ציפי לוין אמר/ה...

בוקר טוב.תתחדשי על המשקפיים ועל המכנסיים, מאד יפים. הלוק נקי וחם, כך שגן החיות לא השתלט, הכל בסדר. אני קניתי עכשיו מס' סוודרים מאד יפים דווקא ב-H&M, וזה דווקא כי לא ציפיתי מהם כבר לכלום. סופ"ש חם וכייפי.

TALI אמר/ה...

אהבתי את הלוק הנקי.התיק הורס!

the purple toe אמר/ה...

שתדעי לך שבנעורי, אי שם בניינטיז, הדבר שרציתי יותר מכל היה זוג משקפי פרינס. הייתי גוזרת את הפרסומות שלהם ומדביקה בחדר. בסוף התברר שהייתי זקוקה למשקפי ראייה והראשונים שהסכמתי לענוד היו של פרינס. אחח. אנחת נוסטלגיה

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה רבה על כל המחמאות בנות!
גם אני חסכתי שקל בשקל למשקפי פרינס כשהייתי בת 12 בערך. נראה לי שלכל המגניבים היו פרינס :)

שירי אמר/ה...

דיי נו מהממת אין מה להגיד

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

שירי! תודה ממי :)