יום ראשון, 20 בנובמבר 2011

WOW, אבל ממש!

זול עולה ביוקר? הגיע הזמן לנפץ את המיתוס, זול לא תמיד עולה ביוקר, במקרה הספציפי שתכף ארחיב עליו, ההפך הגמור הוא הנכון.
לאחרונה הוזמנתי לאירוע בלוגריות מצומצם באחת מחנויות הרשת WOW. המטרה הייתה לתת לנו להתנסות במוצרי החברה שדוגלת במחירים שווים לכל כיס ובאיכות בלתי מתפשרת. אני מודה שחנויות כאלה תמיד הרתיעו אותי, כמו רוב הנשים גם אני חשדנית ומעדיפה להשאר נאמנה למוצרים המקוריים בהם אני משתמשת שברוב המקרים עולים פי 7 (במקרה הטוב).
במהלך האירוע איפרה אותי אחת ממאפרות הרשת בכל מוצרי החברה, החל ממייקאפ ועד לצלליות ולגלוס. כמו כן, כל המברשות בהן אופרתי גם הן היו של החברה.
בסיום התהליך האיפור נראה מושלם וכך גם אני. אי אפשר היה להבחין שהפנים שלי מאופרות במוצרים שהסכום הכולל שלהם לא עולה על 220 שקלים, עלות מחיר של ברונזר מחברה "יוקרתית" פלוס מינוס.
ניסיתי לחפש מה הקטצ' הפעם, באמת שהתאמצתי אבל הריח על הפנים שלי היה טוב, התחושה הייתה נעימה והמראה הכולל מליון דולר. לא הרגשתי הבדל בכלל בין המוצרים בהם אני מתאפרת ביומיום בבית שלי לבין המוצרים של WOW בהם איפרו אותי באירוע.


 האיפור בשלבי סיום

בתום האירוע קיבלתי מספר מוצרים של WOW להתנסות אישית בבית. החלטתי להביא בפניכם את ה"היי לייטס" של החברה לטעמי.

אני אתחיל מהסיבים, מושחים אותם מיד אחרי שמושחים את המסקרה (בעודה רטובה) ומה שמקבלים זה ריסים ארוכים יותר, מופרדים יותר ומראה של עין פתוחה ומושלמת. מעולם לא התנסתי במוצר כזה, כך שאין לי מקור להשוואה למוצר של חברה אחרת, אבל ללא ספק מדובר במוצר שהוא סוג של קסם.

הברונזר הענקי (שהעלות שלו מצחיקה ביותר, 34.90 ₪ ל 25 גרם) מעניק מראה שזוף ומקסים, ובתור חובבת ברונזרים מושבעת (במיוחד את אלה של "גרלן") אני חייבת להודות שאני לא מוצאת יותר טעם בלקנות מוצר כזה בסכומים גבוהים כמו שעשיתי עד כה.

באירוע איפרו אותי בצללית לגבות (11.90 ₪), מוצר שלא השתמשתי בו מעולם. כמובן שאותה צללית יכולה לשמש גם כצללית רגילה לעפעפיים אולם מעולם לא חשבתי להשתמש במוצר כזה. אותה צללית מדגישה את הגבות הטבעיות ומשתלבת בהרמוניה טבעית עם האיפור הכולל. אני באמת לא מבינה איך מעולם לא השתמשתי בצללית לגבות, סוג של טעות מבחינתי ומזל שתמיד אפשר להתחיל.


אחרון חביב, פילינג מלח עם מלחים מים המלח, הריח נהדר, הגרגרים עדינים ונעימים והכי חשוב, העור משיי ועדין אחרי השימוש.

חשוב לציין שכל המוצרים מאושרים על יד משרד הבריאות שכן אם לא היה כך, אין מצב שהם היו נמרחים על הפנים שלי.
לא צריך יותר לשבור קופות חסכון כדי לקנות איפור (אמרה מי שסך כל עלות האיפור השנתית שלה מגיעה לכמה אלפי שקלים), אפשר לשלב בין הזול ליקר ולמצוא מוצרים זולים משמעותית שלא פחותים באיכותם מאלה היקרים. בכלל, בחיים למדתי שתמיד צריך לדעת לשלב בכל תחום שהוא.

מעניין אותי אם גם אתן מכירות את המוצרים של החברה ומה דעתכן עליהם.

שבוע טוב,
שרונה

6 תגובות:

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

אני חייבת לומר שאני מופתעת. מנסיוני, המוצרים שלהם הם זבל.

ניבה אמר/ה...

אני התנסיתי בשפתון שלהם וזהו בעצם, והוא היה בסדר, לא יותר. לגבי צלליות לגבות-באמת עדיף צללית ולא עפרון, המראה יותר אמיתי ורך-רק צריך להקפיד שייצא כמה שיותר קרוב לצבע השיער (ולא הגבה) כדי שייראה טבעי. מבחינתי מייק אפ זה ייהרג ובל יעבור-כן מעדיפה את היקרים-בעיקר אסתי לאודר וקליניק, אבל צלליות, שפתונים וכו' אין לי בעיה לקנות את הזולים יותר-אם הם עמידים, כמובן.

blossom button אמר/ה...

שמעתי על החברה,אבל אף פעם לא התעמקתי במיוחד...זה אולי מפני שאני לא מתאפרת בכלל,חוץ ממסקרה. את יודעת אולי אם יש להם שפתון בצבע אדמדם,אבל לא משהו כבד?(אחד שיצור מראה כאילו הרגע סיימתי לאכול קרטיב דובדבן?) עשית לי חשק לנסות את המוצרים שלהם :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

שרונה - גם אני הגעתי עם הרבה ספקות אבל שתדעי לך שהם מאוד מאוד השתפרו ויש להם כמה היי-לייטס שממש כדאי לנסות!

ניבה - אני מודה שבמייקאפ אני גם לא אתפשר, אם כי הצלחתי לחסוך לעצמי 150 שקלים בכל רכישת מייקאפ (כשעברתי לקנות את הויזיבל ליפט של לוריאל, והוא פשוט אחד הטובים שהיו לי אי פעם!). יש נשים שלא מוכנות להשקיע סכומים גדולים באיפור מכל מיני טעמים ויש גם כאלה שסתם נחמד להם לקנות מוצרים טובים בזול, אני חושבת שהן אלה שימצאו עצמן רוכשות צלליות, שפתונים וסמקים ב WOW. אפשר גם לקנות שם מתנות לא רעות בכלל!

בלוסם - אין לי מושג לגבי צבעי השפתונים, אבל מהזכרון החלש שלי אני זוכרת קשת גוונים רחבה של שפתונים. המבחר שם מאוד מאוד גדול ויש המון אופציות.

standing ovation אמר/ה...

חייבת להתוודות שמעולם לא ניסיתי אותם, בכל מקרה התמונה האחרונה ממש מוצלחת!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

סטנדינג - תודה רבה מותק, שווה לנסות.. אפשר להתחיל עם צללית או גלוס ולא עם "הדברים הכבדים" שגם אני קצת חששתי מהם.