יום שני, 12 בדצמבר 2011

הזהב, השחור והמנומר

זה היה האאוטפיט שלי, פחות או יותר, במהלך השבועות האחרונים. שילוב של סקיני ג'ינס בגוונים שונים עם חולצה מכופתרת ומגפונים קצרים. מגפוני הזמש החדשים שאני נועלת כאן נרכשו באלדו רק לפני כשבועיים והן הנעליים הכי נוחות שיש לי בארון בעונה הנוכחית.
חיפשתי מגפון קצר, בגוון ניטרלי יחסית, שיוכל לשמש אותי לימים יבשים וקרירים ולמרבה הפתעתי מצאתי אותו באלדו. הוא קיים גם בצבע שחור ויש לי הרגשה שאחזור לשם ממש בקרוב כדי לקנות צבע נוסף ממנו.
הטרנד המנומר שאני כה אוהבת השתלב לי נהדר עם המגפונים ועם תכשיטים בגווני זהב-שחור.


  






חולצה: מהארון של אמא, ג'ינס: H&M, מגפונים: ALDO, שרשראות (מהקטן לגדול): אבגד, מתנה מחברה, של אמא, צמידים: שחור-אורנה לאלו, מוזהב: שוק העיר העתיקה בירושלים.

תודה רבה לאספי (אהובי, שמחליף מחר קידומת) על הצילומים! 
תודה לכם על שאתם כאן,
שרונה.

5 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

אאוטפיט יפה וצעיר. הג'ינסים של H&M מוצלחים בעיני. והמגפיים - אלדו זו פירמה מוצלחת במחירים נוחים.
BIG LIKE

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

המגפונים מוצלחים למדי. אני מחפשת נואשות מגפונים בריטיים כאלה, אבל שטוחי עקב ולא מוצאת. אני מתחילה לחשוב שאין בישראל נעלים כאלה בכלל.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אפרת - תודה על התגובה! אני מודה שיש לי רק ג'ינס אחד של H&M בארון והוא בהחלט אחד כזה שאני מאוד אוהבת וחורשת עליו. הוא לא לוחץ באזור הבטן (נטיה של רוב הג'ינסים כמעט) והוא דק יחסית וסקיני שזה הפלוס הגדול שלו. כיף שאהבת גם את המגפונים!

שרונה - אני גם חושבת שהמגפונים הם בהחלט יציאה טובה של ALDO (גילוי נאות: פעם ראשונה שאני קונה שם נעל כלשהי!), היה קשה למצוא משהו שאני ממש אוהבת ואלה קלעו בול למה שחיפשתי. מקווה שגם את תמצאי את שביקשה נפשך.

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה. החולצה מדליקה. אני קניתי בקוקאי לפני מס' שנים מנומרת עם ורדים, כן כן,נשמע מוזר אבל היא נהדרת בעיני.אצלם אותה ואביא אותה. האאוטפיט יוצא יופי.תהני מהמגפונים!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - מנומר עם ורדים נשמע דווקא מקסים! את חייבת לצלם ולהעלות, אני סקרנית :)