יום ראשון, 19 בפברואר 2012

הורוד המתוק הזה והזוכה בהגרלה

הפוסט הזה היה אמור להתפרסם כבר לפני כמה ימים אבל בגלל שגם אני נכנעתי לנזקי החורף הקשים (צננת, שעלת ונזלת) הכל נדחה. יום שלישי האחרון שבו נחגג ברחבי העולם יום האהבה, התחיל עם התמונה הבאה מול העיניים שלי:




אין מה לעשות, יש גברים שפשוט יודעים לרגש את האישה שלהם. 
אז בגלל שיש גם נשים שאוהבות לפנק ולהפתיע, זה היה הפינוק הקטן שלי :




כמובן שנלוו להם עוד תוספות קטנות אבל לא הכל אפשר לגלות...
אפילו את הציפורניים קישטתי לכבוד המאורע וסוף סוף גם אני נכנעתי לטרנד של ציפורן אחת צבועה בצבע אחר בכל יד.




הציפורניים שלי צבועות בצבעים מתוך הקולקציה החדשה של China Glaze (מותג ישן אבל חדש לגמרי בארץ) הורוד בייבי נקרא: Dance Baby והאדום-בורדו נקרא: Drastic. עם האדום בורדו כבר ראיתם את הציפורניים שלי, אבל הורוד בייבי אפילו מדליק עוד יותר. יש אגב למעלה 300 צבעים שזה ממש טירוף.. תמיד קשה לי להבין איך מוצאים כל כך הרבה גוונים?!




ואחרי כל הורוד והמתיקות הזאת, יש לי עוד חוב אחד ורוד ומתוק במיוחד, ההכרזה על הזוכה בפרס הפינוקים ליום האהבה. 


יעל מרקוביץ' פסטינגר

ברכות!!!

אנא צרי איתי קשר במייל: Photofashionpassion@gmail בתוך שבוע ימים. במידה ולא, הפרס יועבר לזוכה הבאה.

תמשיכו לחגוג אהבה כל השנה.
נשיקות לכולם!

3 תגובות:

נגה אמר/ה...

התמונה הראשונה כל כך חמודה! והציפורניים מקסימות!
תרגישי טוב יקירה :)

Unknown אמר/ה...

Such a cute post :)
I have to admit I don't really care about Valentine's day, but I really have a soft point for all the lovely pics you can find at that time of the year :)

Bisou,
Morgane from The LeopardLegs

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

נגה - תודה רבה לך יקירה.

מורגן - השנה היו הרבה פוסטים לבבים ורומנטים, זה באמת נורא כיף :)