יום ראשון, 11 במרץ 2012

כל הצבעוניות והשמחה הזאת

פורים נגמר אבל אני עדיין באווירה. כבר הרבה שנים שלא נהנתי מהחג הזה (ואני נמנית עם אוהבי החג). השנה היה כיף וצבעוני ושמח וטעים. כמורה בבית ספר יסודי, אני נהנת עוד יותר מייתרונות החג וזוכה לקרנבל צבעוני של תחפושות ומקוריות. אף פעם לא הייתי מקורית בתחפושת שלי וגם לא ניסיתי להיות והשנה כל מה שהיה לי חשוב זה שהתלמידים שלי לא יזהו אותי. ככה נראיתי ביום שלישי:




הגרסא שלי לפצצה האיראנית 2012


לצערי הרב התלמידים שלי זיהו אותי ישר, אבל זה עדיין היה מאוד משעשע. כששאלו אותי למה התחפשתי התשובה שלי נעה סביב: איראנית/פרסיה/"אני משושן הבירה".


את היום המחרת שלי פתחתי בעסקית מוצלחת ביותר במסעדה החדשה של רותי ומתי ברודו "דליקטסן" שהיא בדיוק בכניסה לרחוב שלי, היה טעים במיוחד!




בעלי היה ביום חופש ועשינו כמה הסתובבויות (הכוללות גם את הסרט זוכה האוסקר "פרידה") וסיימנו את היום בשעה 22:00 בטאצה ד'ורו בנווה צדק. 
את החמישי והשישי העברתי עם שלל פאות וסרטים שיש לי בארון ומצאתי אותם מאוד מחמיאים לי. זה גם חסך לי את סידור השיער המייגע הנדרש לתלתלים שלי. 
עשיתי טיול עם חברה בנחלת בנימין ונזכרתי כמה שהרחוב הזה שופע ומלא בצבע והפתעות.






אם רק הייתי יודעת לתפור...


הייתי בשתי הופעות מוצלחות של "איפה הילד?" ורמי פורטיס, האחת בזאפה הרצליה והשניה בבארבי. האווירה הפורמית הורגשה למדי גם שם!


עם משקפי הנינה ריצ'י החדשות שלי ל Icon

ולמי שרוצה לראות הוכחה לכמה כייפית הייתה ההופעה של פורטיס, נסו את הוידאו בלינק הזה בו אני נראית על הבמה בפאה ורודה, אוחזת במיקרופון ומתמכרת לצלילי "אין קיץ לילדות" הנצחי.

את סוף השבוע סיימתי מתחת לשמש עם מיץ גזר טרי ולק עם שם מתוק בפני עצמו: Kinetic Candy של צ'יינה גלייז מתוך הקולקציה החדשה - ELECTROPOP. צבעוני לי וחמים לי.


שנזכה לשנה הבאה!
שרונה.

12 תגובות:

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

התחפושת שלך מחוכמת ממש, וגם מאוד מקורית! אהבתי לגמרי.
הסרטון נראה כאילו זו אחת ההופעות החלומיות... אני מתה על ההופעות שלו. פעם חשבתי שלא אוהב את מה שהוא עושה ואז הגעתי להופעה שלו - יש לו אנרגיות שלא מהעולם הזה על הבמה.

dana - style 4 me אמר/ה...

האמת אני בדרך כלל לא מחובבות הז'אנר של פורים, אבל השנה אני ממש מזדהה איתך היה פשוט כייף! פוסט מקסים שמעלה שוב את האווירה של החג!

*Maja* אמר/ה...

תלתלים באמת? לא הייתי מנחשת..אחלה פוסט! נשמע כמו חגיגה אחת גדולה הפורים הזה שלך. שילוב צבעים מוצלח בין הלק למיץ הגזר, אגב המורה שלי לקומפוזיציה של הפריים היתה ישר אומרת שהצבעים המשלימים שמחזקים את הדימוי,שאפו!..:)

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

אחלה תחפושת.

את זוכרת מאיזו חנות הבד פרידה קאלו? הוא מדהים.

אנונימי אמר/ה...

אוי, הבדים! בא לי על הורוד/אדום עם הלבבות.
זוכרת במקרה איפה פלוס-מינוס זה צולם?

Mirelle אמר/ה...

אני חושבת שהשם הזוכה לתחפושת שלך הוא ללא ספק "פצצה איראנית". משעשע ביותר ☺

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה.התחפושת מקסימה אבל ברור שהתלמידים שלך זיהו מיד-העיניים! אי אפשר להסתיר אותן! נראה שביליתם נהדר וזה כיף.לנו גם יצא קצת לבלות, הילדים שהוא בצפון אצל סבא וסבתא. בדליקטיסן היה טעים אבל מכיוון ששכחו לנו את ההזמנה וחיכינו הרבה-קיבלנו בסוף את הכל בחינם! תמשיכי לעשות חיים, למה לא?!

Unknown אמר/ה...

I see you also got inspired by all the fabric on Nahalat Binyamin! There are some really inspiring ones there!

If you wanna go on a fabric shopping one day, just let me know! :) It could be fun to go together

Bisou
Morgane from The LeopardLegs

EFRAT ITAH אמר/ה...

השנה לא התחפשתי אבל אני חזקה בתחפושות של 2 שלושה פריטים שכשאסיר אותן אראה פצצה.
נפלא שנהנית, מזג האויר שיתף פעולה אף הוא.

OceanWind אמר/ה...

איזו תחפושת אדירה, בהתחלה נבהלתי וחשבתי שטעיתי באתר ונפלתי על איזה אתר אירני! חה חה

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מיכל - אכן הייתה הופעה פגז ואווירה עוד יותר מעולה בגלל פורים. בואי גם את להופעה הבאה שלו!

דנה - תודה מותק :)

מאיה - איזה קטע שהארת את עייני בנושא של הצבעים המשלימים, יצא מה זה במקרה! (אבל כנראה שאין שום דבר במקרה). וכן, אני מתולתלת מפונפנת :)

שרונה ראובני - ממש לא זוכרת, יכולה רק להגיד שזה היה באמצע כזה (באיזור של הפיצול לרמב"ם) ואם מגיעים משינקין לנחלה, אז זה בצד שמאל.

אנונימי - ראה תגובה אחת מעל.

מיראל - זה היה אמור להיות משודרג יותר עם פצצה מקלקר ביד, אבל לא היה לי כוח להשקיע עד הסוף.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - פעם הבאה שאת בדליקטסן תגידי לי, אני אקפוץ להגיד לך שלום!
מחכה לראות עוד תמונות של הילדים שלך עם התחפושת המגניבה בפורים.

מורגן - אני מתה שנעשה סיור בדים יחד ועוד יותר מחכה לראות מה תפרת מהבדים שקנית.

אפרת - אכן הייתה שבירה של כל המיתוסים לגבי פורים והיה מזג אויר מושלם. כן ירבו.

אושן - אל תברחי, הכל בסדר, מוגן וחמים ונעים כאן :)