יום שני, 9 באפריל 2012

אישה יפה



ממש היום הושקה חנות הקונספט העונה לשם "פריטי וומן" מבית המשביר לצרכן. מדובר בחנות המשתרעת על פני 4000 מ"ר והיא שילוב של מחלקת הקוסמטיקה והאיפור בסניף המשביר ושל מספרה ענקית עם עמדות מניקור ופן. המתחם מסודר בצורה מאוד נעימה לעין ומרווחת, כל המוצרים מוצגים בצורה יפה ומסודרת, ובכלל, האנגר 11 לא נראה כה סקסי מעולם. המקום מעוצב כמתחם שלנשים יהיה מאוד כיף להגיע אליו -  המבחר הגדול, החברות והמותגים המוצעים למכירה ושלל הפינוקים כמו פן או מניקור במתנה לכל מי שתרכוש מוצרים בלמעלה מ-200 שקלים במתחם – עושים ממש חשק.




בנוסף, אפשר להתרשם במתחם מהמותג החדש המושק בימים אלה העונה לשם Eeshee Cosmetics והוא פרי פיתוחם של 2 מדענים ישראלים. המיוחד בו, בניגוד למותגי קוסמטיקה אחרים, הוא האפשרות לקנות מוצר קוסמטי שנרקח באופן אישי מתוך 125 חומרי גלם טבעיים, אל מול עיני הלקוחה וכך  מותאם לה בצורה הטובה ביותר. הלקוחה מקבלת לידיה עלון מודפס שבו פירוט המרכיבים של המוצר שהותאם לה.

המתחם הזה הוא המקום להגיע אליו בחול המועד יחד עם חברה טובה או אמא, לבילוי נעים בנמל בשילוב פינוקים. רצוי להגיע בשעות הבוקר המוקדמות מאחר ונמל תל אביב נוטה להיות פקוק מאוד בתקופת חול המועד.

מתי?
9.4-12.4, חול המועד פסח, החל מהשעה 10:00 ועד 22:00.
איפה?
האנגר 11, נמל תל אביב.
כמה?
39 שקלים עלות כניסה חד פעמית. אפשר להשיג הנחות שונות (דרך עמוד הפייסבוק של לנקום, למשל) או כניסה חינמית במידה ואתם חברי מועדון Club365.

ומה אני לבשתי?
שמלת קרושה מזארה, חדשה דנדשה (ועדינה!) ומשקפי נינה ריצ'י.


צאו, תבלו, תקנו, תחגגו ותבלו! 
נשיקות,
שרונה.

5 תגובות:

נגה אמר/ה...

השמלה פשוט מהממת!! ממש לא הייתי מתנגדת לאחת כזאת בארון שלי... היא גם מאוד יפה עלייך (אני מניחה שלי היא פחות תתאים כי צבע לבן לא נראה עליי טוב כל כך למרות שאני מאוד אוהבת אותו... :() חג שמח, תמשיכי לבלות!

Unknown אמר/ה...

You look so lovely with this dress on! Such a nice spring look!
Bisou

Morgane from The LeopardLegs

אנונימי אמר/ה...

השימלה של זארה היא מהעונה הזאת ? ממש אהבתי אותה.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

נגה - איזה כיף שאהבת את השמלה שלי. התלבטתי אם לקנות אותה בגלל היותה עדינה כל כך. בסוף החלטתי ללכת עליה ולמרות זאת, בלבישה הראשונה כשביקשתי מבעלי לרכוס לי את הכפתורים, אחת הלולאות נקרעו, מבאס. חג שמח בובה!

מורגן - תודה רבה מתוקה, קניתי שמלה לבנה מקרושה בדיוק בשביל מראה "אביבי" שכזה! כיף ללבוש לבן... אני מאוד אוהבת.

הלן - אכן של העונה הזאת, לרוץ מהר לפני שיחטף. חג שמח!

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה. שימלה מקסימה, ראיתי אותה, אבל בשבילי זה לא. לא נראה לי שאגיע למתחם,בא לי יותר להיות בחוץ בחול המועד הזה. חג שמח!