יום חמישי, 16 באוגוסט 2012

הכל הולך פיקס

אם בפוסט האחרון הראיתי לכם את הצד היפה של החוץ, היום אחשוף בפניכם את הצד היפה של הפנים. המותג FIX השיק שלשום בתצוגת אופנה אלגנטית את הקולקציה החדשה לנשים ולגברים לסתיו/חורף הקרובים.
יש מי מאתנו שכל נושא ההלבשה התחתונה מאוד מדבר אליו, ויש כאלה שמעדיפים את פריטי ההלבשה התחתונה שלהם כמה שיותר חלקים, נקיים ונוחים. תצוגת האופנה הוכיחה שב-FIX אפשר למצוא גם וגם.
שתי קולקציות ראשיות הוצגו אמש במלון קרלטון; הראשונה היא הקולקציה המצוירת לכל המשפחה, המציעה הלבשת פנאי והלבשה תחתונה לגברים, לנשים ולילדים. כל אלה בהשראת דמויות מצוירות ובשלל צבעי הקשת. הקולקציה השנייה היא הקולקציה הנשית והסקסית שעוצבה בהשראת נשות הקולנוע של שנות ה-50 וה-60, ממש Femme Fatale.
המסקנה הנחרצת שאיתה חזרתי מהתצוגה הנ"ל היא שחוטיני זה כבר ממש אאוט! (וגם מה זה לא נוח!). זה די שימח אותי בהתחשב בעובדה שהרבה זמן הרגשתי שאני חוטאת ולא מספיק נשית בכך שלא נכנעת לתכתיבי החברה – שעל אישה להיות סקסית בכל עת ובכל רגע גם מתחת לבגדים. יש דברים שרואים רק בסרטים, באמת...
את הסקסיות והנשיות מביאים  FIX עם גימורי תחרה יפים, פפיונים קטנים וגזרות נשיות מהסוג הנוח.










טווח המחירים של הקולקציה הזאת אגב, מפתיע ביותר בהתחשב בעובדה שמדובר בהלבשה תחתונה "משודרגת", והוא נע סביב ה-15-80 שקלים לתחתונים וחזיות ועד 250 לסטים לשינה.
להשיג ברשת חנויות לודז'יה רוטקס, FIX, המשביר לצרכן ובחנויות השונות להלבשה תחתונה.

סופ"ש מקסים!
שרונה

4 תגובות:

LookinFab אמר/ה...

הסווטשירטים הניאוניים של הגברים ממש מגניבים! הייתי קונה אחד כזה לעצמי :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

גם אני ממש ממש התלהבתי מהם (בגלל זה הם גם צולמו) ואפילו הצעתי לבעלי שאקנה לו אחד כזה. כמובן שהוא ענה בחיוב :)

BeautyBitch אמר/ה...

מעולם לא סבלתי חוטיני, לא הולכת איתם לא קונה אותם. שמחה שפיקס מתחילים ללכת בדרך הישר :)

EFRAT ITAH אמר/ה...

היורשת חובבת את המותג ומרבה לצרוך אותו. אני פחות