יום חמישי, 6 בדצמבר 2012

חדשות H&M

השבוע קיבלתי שתי ידיעות מעניינות מבית H&M וחשוב לי שתדעו עליהן!

החל מחודש פברואר הקרוב, תוציא H&M לפועל את פרויקט Garment Collecting – יוזמה חדשה לאיסוף ומחזור בגדים.במסגרת הפעילות החדשה יתאפשר ללקוחות, בכל 48 השווקים בהם פועלת הרשת, למסור ביגוד ישן ומשומש ולקבל עבורו החזר כספי למימוש בסניפי הרשת.הבגדים שיאספו ימסרו לארגון I:collect אשר ימיין את הבגדים לתרומה ולמחזור.
היוזמה נוצרה כחלק ממאמצי החברה לצמצם את ההשפעות השליליות של ייצור וצריכת אופנה על הסביבה ומתוך שאיפה ליצור "מעגל סגור" של שימוש בסיבי הטקסטיל.


מסתבר ש H&M היא חברת האופנה הראשונה שמוציאה לפועל יוזמה גלובלית לאיסוף בגדים בכל העולם! אני לחלוטין מסירה את הכובע בפניהם.

ועוד מבית H&M, אבל בנושא אחר!
בהמשך ל"טרנד" איכות הסביבה, חברה הרשת למותג האופנים המצליח מלונדון: Brick Lane Bikes 
ויחד הם יצרו קולקציה קטנה המונה 11 פריטים לגברים בלבד. הקולקציה בהשראת סצינת רכיבת האופניים האורבנית, תושק ב 7/3/2012 בכ - 180 חנויות הרשת וכמובן שגם בישראל. 
מהמעט שראיתי, עושה רושם שיהיה יפה. 



חמישי שמח!
שרונה.

5 תגובות:

Unknown אמר/ה...

כמובן פוסט מדהים!והכרחי, טוב לדעת:)
מוזמנת לבקר בחזרה אצלי:)

EFRAT ITAH אמר/ה...

שמחתי לבשורה, לא אחת אני נתקלת בבעיה העברת הבגדים לאן?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

benny briga - אני מבקרת גם מבלי שתציין זאת! אתה מוכשר לאללה!

אפרת - זאת אכן בעיה מוכרת. אמא שלי פשוט מוסרת אותם הלאה לאנשים מיעוטי יכולת. עכשיו, אם אוכל לקבל על זה כסף, זה בכלל אידיאלי! התחלתי לשים לי שקיות בצד :)

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה. יוזמה באמת ברוכה של H&M. לי יש בעיה כי התחלתי לשמור בגדים לניצן, בכל זאת היא גדלה כל הזמן, וכבר לובשת קרדיגנים שלי.....ושאר מה שממש לא מוצא חן בעיני אני מוסרת למטפלת שמעבירה לנצרכים. אבל למי שאין למי למסור זה נפלא.

אנונימי אמר/ה...

איזה החזר מקבלים? זיכוי? כמה?