יום שלישי, 1 בינואר 2013

חייבים לכתוב על הסילבסטר?

כולם כותבים על מה הם עשו בליל הסיבלבסטר אז גם אני החלטתי לקפוץ על העגלה. יש לי כבר אביר על סוס לבן אבל לצערי הרב אתמול בלילה, לא זכיתי לחגוג איתו את תחילתה של השנה האזרחית. את נשיקת החצות שלי קיבלתי ממנו דרך מקלט הרדיו (רומנטי, הא?) והתמוגגתי מכל רגע. לרגע זה אפילו הרגיש לי יותר טוב מהדבר האמיתי!
בכל אופן, את השנה החדשה קיבלתי עם קופסא מתוקה ביותר של הרבה בליסטקסים בשלל צורות וגוונים. באותו רגע הבנתי שאני מתגעגעת לדברים הטובים והישנים של פעם. בעבר, הבליסטקסים שלי היו פזורים בכמויות בשלל התיקים שלי, כשהתוקף שלהם פג, הם הועפו לפח (לוקח שנים לסיים אותם!) ומאז, אני מזגזגת ומנסה כל מיני דברים חדשים ואחרים. אז כיף שהבליסטקסים חזרו אליי ועוד בעונה כזאת שבה השפתיים לא שורדות בחוץ ללא מעטפת הגנה.



וגם החודש קיבלתי הביתה את קופסת גלוסיבוקס רק שהפעם היא הייתה שונה ממה שהתרגלתי. הקופסא עצמה הגיעה בצבע אפור, נייר המשי השחור התמלא בכוכבים כסופים ואפילו הקופסא עצמה הכילה הפתעה אחת נוספת בדמות כדור דיסקו עגול וחמוד. אולי הקופסא הכי טובה של גלוסיבוקס עד כה. הפריימר של סמשבוקס הוא שוס גדול שרציתי לנסות הרבה זמן והנה ניתנה לי ההזדמנות. כנ"ל לגבי עפרון העיניים של קרליין (שהגיע בגודל מלא) ששמעתי עליו ניסים ונפלאות מבחינת העמידות שלו. את השפתון של לוריאל - קולור ריש (בגודל מלא) אני כבר מכירה ומאוד אוהבת ועוד הגיעו בקופסא: ליפ באלם בגודל מלא של Fresh-Look, קרם לחות של סבוקלם ותחליב גוף Angel מבית טרי מוגלר. 





עוד רציתי לספר לכם על שני הסרטים המעולים שראיתי בסוף שנת 2012 והם אלה שהזכירו לי כמה שאני אוהבת קולנוע. הראשון היה העיבוד הקולנועי החדש לספר "אנה קארנינה" בכיכובם של קיירה נייטלי המהממת וג'וד לאו. בימים רגילים לא הייתי בוחרת ללכת לראות דרמה תקופתית בבית הקולנוע כי אני יותר טיפוס של "סרטים זרים" אבל הפעם אני ממש לא מצטערת שהלכתי. נהפוכו, הסיפור הטראגי זיעזע אותי וריגש אותי כאחד. לא אחשוף כאן עוד פרטים חוץ מזה שאמליץ לכם בחום ללכת לראות בעצמכם. מומלץ ביותר!
זה הטריילר אגב, ותזהרו מספויילרים!



ואם כבר הזכרתי סרטים זרים, אז לסרט הצרפתי החדש "פופולרית" אותו ראיתי בשבוע שעבר גם כן (זה אותו השבוע שבו גם הייתי בהופעות של משינה והבילויים אבל זה לא קשור לנושא), לקחתי איתי את חברתי טלי שהיא פרטנרית מעולה וכייפית לערב בנות מהנה! את הכרטיסים קיבלתי דרך ניו פארם ואת מבצע ה 1+1 הזה גם אתם יכולים לממש אם תקנו בחנות מעל 99 שקלים (49 שקלים אם יש לכם כרטיס Club365). הסרט אגב, הוא מחווה לימי התום של שנות ה 50 ועוסק בעיקר בפנטזיה הרטובה של כל אישה באותה התקופה (ואני לא מגלה מה היא!). התלבושות מתוקות מאוד וחוץ מזה שהסרט היה לי מעט ארוך מידי, נהנתי מאוד!



וזה הדבר האחרון שלבשתי בשנת 2012: 



הקרדיגן הוא של המעצבת קרן מועלם והבד הפרחוני הוא בד יפני שהובא לארץ על ידה הישר מיפן. הפרחים הקטנים עליו מזכירים לי שאוטוטו האביב מגיע (והוא יגיע עוד לפני שנספיק למצמץ!) וכבר ממש מתחשק לי ללבוש אותו עם גופיה דקיקה מתחתיו. בינתיים הסתפקתי בגרסא של החולצה המכופתרת כי קר לי מידי ללכת ככה סתם בלי כלום מתחת. 

וכך נגמרה שנת 2012 שלי, שאם לסכם הייתה טובה ולא טובה כאחד. מה שבטוח זה ש 2013 תהיה הרבה יותר טובה ועם הרבה יותר סטייל! למה הרבה יותר סטייל, אתם שואלים? תתאפקו, בקרוב תדעו הכל.
שנה טובה!
שרונה.

9 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

דווקא 2 הסריטם שלא ראיתי ואני רואה הרבה :)

שנה אזרחית הכי מוצלחת שבעולם!!!

veredstyle אמר/ה...

הקרדיגן נראה מקסים!
חבל שלא רואים יותר ממנו... ואותך כמובן :-)
אני מאוד אוהבת את הבגדים של קרן מועלם. מיוחדים, איכותיים ויפים!
שתהיה לך שנה אזרחית מקסימה ומוצלחת יקירתי!!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ראיתי גם את למלא את החלל אבל זה היה כבר לפני שבועיים :)
עוד בתכנון; כלי שלובים ושלגי הקלימנג׳רו.

marjorie morningstar אמר/ה...

החולצה מקסימה. שורת הכפתורים נראית כאילו עוצבה בעזרת וואשי-טייפ :)

בקושי יוצא לי לראות סרטים לאחרונה, אבל ההורים שלי המליצו לי בחום על שלגי הקילימנג'רו, שראיתי שאת מתכננת לראות.

סרט בנות צרפתי שמרפרר לפיפטיז נשמע נהדר. יש לי כבר בראש את החברה המושלמת לצפות איתה בו.

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

שתהיה לך שנה מדהימה יקירתי!
שנתראה שוב בקרוב!

http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה. אני לא מצליחה לראות סרטים, ואת למלא את החלל מאד רציתי לראות, אני אראה! אשמח לראות יותר ממה שהראית מהקרדיגן, הוא נראה מצויין גם בקטן. שתהייה לכם שנה מצויינת!!

תיף ותף אמר/ה...

אם קשה לך לסיים בליסטקסים אני אשמח לקבל את הקופסא :D
היא תספיק לי לחודש. (לא כל כך מגזימה)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תיף ותף - צרי איתי קשר במייל - Photofashionpassion@gmail.com

ותודה על האיחולים בנות!

מרג'ורי - ספרי לי למה הלכת והאם נהנת :)

אנונימי אמר/ה...

אהבתי מאוד את הבד הפרחוני וכל הצילומים נפלאים ומושכים את העין.
אשמח אם תבקרי בבלוג שלי
www.lifestyleover40.com

תודה
שרה