יום שבת, 9 במרץ 2013

גם ללב ארבע עונות

זהו זה, התחלנו להפשיל שרוולים. המעילים נשארים בבית, והחולצות הדקות (ראיתי גם קצרות!) צצות מכל עבר. זה הסימן שאומר לי שהגיע הזמן להחליף את הקולקציה במלתחה הפרטית שלי.
השבוע קפצתי לפרזנטציה של רשת "עונות", שהשיקו את קולקציית הקיץ שלהם.
"עונות", למי שלא מכיר, היא רשת למידות גדולות. המידה הכי קטנה שתוכלו למצוא שם היא 42. לא ממש אני, אבל עדיין היה לי חשוב להגיע ולהתרשם מהקולקציה, שכן יש לי לא מעט לקוחות שהן פוטנציאליות לרשת.
הפרזנטוריות המהממות הן מרינה מקסימיליאן קרני וריי שגב (שהיא גם בלוגרית ובחורה שאני מעריכה מאוד), וחוץ מהן תוכלו למצוא בקולקציה שני ליינים עיקריים - קז'ואל וערב.  
קו הקז'ואל מתכתב עם כל הטרנדים העכשוויים ומגיע בבדים מעוטרים בהדפסים גאומטריים ובהשפעות קוביסטיות. הבדים הקלילים שנבחרו בקפידה יהיו בעיקרם סריגים דקיקים ובדי כותנה נעימים.
כמובן שגם ב"עונות" לא פסחו על טרנד השחור-לבן ותוכלו לראות אותו מככב גם על טופים וגם על מכנסיים.
בקו הערב העיצובים הרבה יותר מאופקים ונקיים, הרבה שחור והרבה צבעי פסטל בהירים. הגזרות מותאמות במיוחד לקימורי הטבעיים של האישה ויחד עם זאת, אפשר לראות גם לא מעט בגדים בגזרת אוברסייז.


הרשת מוכרת גם אקססוריז כמו נעליים עם אימום רחב במיוחד, לקים מגניבים, תחתונים בשתי גזרות שונות, תכשיטים ועוד.
המחירים מצוינים ממש בעיני, בהתחשב בעובדה שאין הרבה אופציות לנשים מלאות בארצנו.
חולצות, למשל, יתחילו ממחיר של 59 שקלים ויגיעו עד ל-250 שקלים. טייץ ומכנסיים בטווח מחירים של 79-349 שקלים וחצאיות ושמלות בין 179 ל-499 שקלים.

בשורה התחתונה – בגדים טרנדיים שיצליחו לשרוד איתכן בכיף 2-3 עונות (תלוי עד כמה יש לכן כוח לכבס ביד, כמוני למשל) במחירים שפויים ולא גבוהים מידי.


תתחדשנה!
שרונה

7 תגובות:

TALI אמר/ה...

אחלה פוסט יקירה וכל הכבוד שאת מכבסת ידנית

EFRAT ITAH אמר/ה...

התדמית של עונות לנשים מלאות לא גורמת לי לרצות להיכנס אליהם. מידה 42 אני צריכה לעיתם בחלק העליון של הגוף אבל מחבבת יותר גזרות צמודות ונשיוץ ולא מראה זרוק.
ריי מקסימה. מרינה כבר לא נראית לי קרובה אפילו ל42.

Unknown אמר/ה...

וואו, הטופ הראשון מושלם. אין ספק שעונות עשו שינוי מדהים. איזה כיף :)

Nitzan אמר/ה...

מעולם לא נכנסתי לחנות עונות אבל ממש אהבתי את הבגדים!!

Linda Katz אמר/ה...

אני כן צריכה מידה גדולה יחסית, אבל המחירים בעיניי - יקרים לעומת מחירים בשוק של בגדים לאישה במידה רגילה ולדעתי זה לא פייר לנצל את העובדה שאין הרבה אופציות בארץ לקנות דברים אופנתיים במידות יותר גדולות. חוץ מזה - לא כולם צעירות - אז למה אין אופנה גם לאישה יותר מגיל 30 ?

Unknown אמר/ה...

Linda Katz, המחירים אכן יקרים. מעדיפה לקנות אצלם בסוף עונה. אבל את אומרת שהבגדים בעונות הן לצעירות בלבד וזה לגמרי לא נכון. יש המון דברים יפים גם לנשים אחרי 30:-)

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

פחות מדבר אלי, אבל נראה שמדובר בקולקציה מגניבה ממש!
נשיקות בובה!