יום שלישי, 2 באפריל 2013

עושה לי חשק למימונה

אף אחד לא הזמין אותי לחגיגות המימונה, לא אתמול בערב ולא היום. למען האמת, מעולם לא הייתי במימונה ותמיד מאוד רציתי להיות באחת כזאת. לאור האירועים, הבטחתי לעצמי שבשנה הבאה אכין בעצמי את כל המתוקים החגיגיים ואזמין אליי אנשים הביתה, כן כן, בשנה הבאה אעשה מימונה בעצמי כך שאני לא צריכה יותר לחפש לי חברים מרוקאים.
חוץ מהמתוקים הצבעוניים שמאוד קורצים לי תמיד בתמונות ובצילומים של החגיגות האלה, אני אוהבת לראות את התלבושות המרוקאיות והתכשיטים הזהובים/צבעוניים.
קולקציית התכשיטים החדשה של ליטל קלמנסון מאוד התחברה לי עם המימונה. לא מדובר בתכשיטים המוניים כמו החג הזה אלא בפיסים יפיפיים ומסוגננים שהאותנטיות שלהם גורמת להם להתבלט בשוק התכשיטים המקומי. 







אלה תמונות מתוך הקטלוג שגרמו לי להתלהב לא רק מהתכשיטים אלא גם מהאיפור המוקפד ומהסטיילינג הכולל (מישהו אמר כובע?).
אני מאוד אוהבת את ליטל קלמנסון וגאה לספר שיש לי שרשרת בעיצובה מלפני המון שנים, אחת שקיבלתי פעם במתנה מאחי עוד הרבה לפני שכולם הכירו את השם שלה. 
עכשיו כשאני חושבת על זה, אפילו הצטלמתי איתה לאחד הפוסטים הראשונים שפרסמתי בבלוג, ממש כאן.
את הקולקציה שלה תוכלו למצוא בחנות שלה בקניון רמת אביב ובבוטיקים נבחרים ברחבי העולם, לרשימה המלאה פשוט תציצו באתר שלה - LK.

שתהיה לכולם חזרה מהירה לשגרה מחר!
שרונה

7 תגובות:

Nination אמר/ה...

התכשיטים מאוד מוקפדים ויפים והתמונות מרהיבות! הייתי שמחה לנכס לעצמי תכשיט שלה :))

BeautyBitch אמר/ה...

"לא המוניים כמו החג הזה"? זה דבר גזעני ביותר לומר. מדוע המימונה הוא חג המוני? בגלל המוסיקה השמחה? המאכלים? ואם הוא המוני, מדוע את מחכה להזמנה מחברייך המרוקאים? אולי הם קצת נפגעים שאת קוראת למסורת שלהם "המונית" לכן הם לא נוטים להזמין אותך לחגיגות שכאלה.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

Nination - ברוכה הבאה לבלוג!

ולך מעין היקרה, אני המונית בדיוק כמו החג הזה, גם אני מזרחית ואין בי שמץ אשכנזי וחבל שאת מאלצת אותי להיכנס לפינות האלה. לא מרגישה צורך להתנצל בפנייך על זה שאני הולכת לחפלות, שאני שומעת (גם) מוסיקה מזרחית ושאני מאוד מאוד אוהבת את משה פרץ ואת השירים שלו.
נרגעת?
וכן, המימונה זה חג המוני כמו עוד הרבה אירועים עדתיים אחרים. גם לעדה שלי יש אירוע מיוחד משלו שהוא המוני לא פחות מהמימונה.

BeautyBitch אמר/ה...

אני באמת מנסה להבין את משמעות המילה "המונית" מבחינתך, אני לא צריכה להרגע כי לא התעצבנתי לרגע, פקפקתי בדרך שאת מתארת אירוע שחשוב לי, וכרגע מתארת אירוע שחשוב לך ואת עצמך.

EFRAT ITAH אמר/ה...

אהבתי מאוד את העגילים בתמונה השניה מלמעלה, ואת הענק בתמונה אחת לפני האחרונה.
אשר למימונה, מהר למצוא חברים מרוקאים, אי אפשר לחקות את הפיאסטה המהממת הזו

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

המוני - "הַרְבֵּה, בשׁפע", זאת הכוונה.
גם יום העצמאות הוא יום המוני.

אפרת - יש לך חברים מרוקאים להכיר לי? :)

Unknown אמר/ה...

איזה בלוג מקסים! ממש יפה! אמשיך לעקוב.
עוד בלוג אופנה יפה שיצא לי לראות הוא http://passion4fashionst.blogspot.co.il/2013/04/m-i-l-n-d-e-s-i-g-n-w-e-e-k-soi-just.html
ממליצה! :)