יום שבת, 13 באפריל 2013

זה הכל בשבילו

יש לו טעם טוב, הוא יודע להתלבש, יש לו דעות מוצקות והוא יודע מה הוא רוצה. ועדיין, לפעמים הגבר שלי זועק אליי ממעמקי ארון הבגדים - "ממי, מה ללבוש?" - שואל אותי לפני שיוצאים, ואני במהירות בזק שולפת לו כמה פריטים, ובעזרת מקל הקסמים שלי מלבישה אותו מכף רגל ועד ראש. ככה זה כשיש אישה סטייליסטית בבית.
את האאוטפיט בחרתי לו ליום שישי שכולו סידורים וקניות ובסיומו גם ארוחה משפחתית אחת כמו בכל יום שישי. הבגדים תוצרת H&M (החנות האהובה עליו) והנעליים - רכישה מצוינת מ-ASOS. הצבעוניות הלא שגרתית היא זו המאפיינת את בן הזוג שלי. הוא יודע להעיז, הוא אוהב לחפש שילובים מעניינים בלבוש שלו, שילובים לא קונבנציונליים ובעיקר כאלה עם מעוף וצבע, או במילים אחרות: שילובים לאמיצים בלבד.


Only The Brave ("רק האמיצים") הוא הבושם החדש של מותג האופנה DIESEL וזה מה שקיבל ממני בן זוגי לרגל חג הפסח שעבר עלינו לטובה. הבקבוק עצמו הוא פסל של ממש בצורת אגרוף, והשם של הבושם הוא מחווה של כבוד לאמנות הקעקועים, כאלה עם מוטיבים גבריים. הריח מעט מתקתק ומורכב מתווים של תפוח ירוק, עלי מרווה, ענבר ופטצ'ולי. יאמי!
תוכלו למצוא את המהדורה המוגבלת בכמות של 200 מ"ל (!!!) במחיר של 657 שקלים ואפשר להשיג את המהדורה הספציפית אך ורק בסופר פארם.  


שנייה לפני שיצאנו מהבית רצתי אחריו עם הקרם החדש לגבר מתוצרת סבוקלם. כי פדחתו של האהוב שלי לא פחות חשובה מכל חלק אחר בגוף. עד היום הוא השתמש במוצר הזה של אותה החברה, אבל לקראת הקיץ הבהרתי לו כמה חשוב להישמר עוד יותר מהשמש היוקדת ולהשתמש במוצר שייתן הגנה מלאה מפני הקרניים המזיקות. הוא עיקם את הפרצוף, נעמד מול המראה ונמרח. אני אהבתי את הריח העדין, ואת העובדה שיש למוצר הגנה של 28SPF והוא רק מלמל מתחת לאף: "טוב, צריך להתרגל..."
את כל מוצרי סבוקלם אני קונה בבית המרקחת של קופת החולים שלי אבל אפשר למצוא אותם כמעט בכל פארם בארץ.


ולקראת סיום, שמעו משהו מצחיק:
את המשקפיים היפים האלה קיבלתי במתנה באירוע ההשקה של קולקציית קיץ 2013 של פרינס, מותג איטלקי ותיק שבגיל 12 חסכתי שקל בשקל כדי לקנות לי זוג שלו.


בהשקת הקולקציה היו המון דגמים מדליקים במגוון טרנדים כמו: אוברסייז, משקפיים חתוליים, טייסים, וינטאג' ועוד. התלבטתי רבות מה לבחור לעצמי שכן הכל היה באמת מאוד מאוד יפה. היו גם מסגרות צבעוניות לכל מי שמרכיב משקפי ראיה ואני הרי תמיד חלמתי לא לראות טוב כדי שאמא תקנה לי משקפי ראיה. זה כמובן, אף פעם לא קרה.
בכל מקרה, חזרתי מאושרת עם זוג המשקפיים שבחרתי (690 שקלים בחנויות המותג ברחבי הארץ – כאן תוכלו למצוא הרשימה המלאה) ואז הוא אומר: "וואו, תתחדשי, ממש יפים!" תודה אמרתי והנחתי על דלפק הכניסה, כשסובבתי את הגב הוא כבר הספיק להרכיב אותם בעצמו ולשאול אם הוא יכול לקחת אותם. אז נתתי לו, וזה רק כי אני אישה טובה :)

ממני באהבה

אז יום שישי, יצאנו מהבית לסידורים, הגבר החתיך שלי לידי, מתהדר בכל טוב ואני עם חיוך על הפנים כי אני יודעת שיש עליו את הטוב ביותר.

וזה באהבה ממני אלייך:
(ותקשיבו גם אתם, כי השיר הזה הוא אחד הטובים שיצאו השנה, מתוך האלבום המשובח והמענג של - My Bloody Valentine)


סופ"ש נעים!
שרונה.

5 תגובות:

sefi אמר/ה...

חולצת הפסים מהממת ובכלל הכל ניראה טוב.

EFRAT ITAH אמר/ה...

לא יאומן, כי גם את המשקפיים שלי, אומצו מייד ע"י השותף :)
עניין הסבו קאלם יבדק. השותך אוהב להתמרת בבאלם, אבל 28 SPF נשמע יוד יותר טוב...

Asia Chic אמר/ה...

לוק מקסים
קליל ויפה

http://asiachic1.blogspot.co.il/

Unknown אמר/ה...

איזה שילוב מקסים, אהבתי!
אני אנסה משהו בסגנון על האהוב שלי :)

Très Jolie blog
Bloglovin
Facebook page

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה על התגובות והפירגונאז' חברות!