יום חמישי, 9 במאי 2013

לנז'רי היא לא מילה גסה

במיוחד לא אחרי שראיתי את הקולקציות החדשות שהגיעו לחנות הבוטיק להלבשה תחתונה "ג'ק קובה".
הרשת מאגדת בתוכה את מיטב מותגי ההלבשה הבינלאומיים כמו: Chantelle, DKNY, Passionata, Cotonella ועוד.
אני מתקשה להיזכר מתי לאחרונה העליתי לבלוג רשומה שכולה הוקדשה להלבשה תחתונה. איכשהו זה לא קורה הרבה, למרות שאני אוהבת לנז'רי יפה וטוב.  
אמנם לא אחשוף כאן את הסודות ממגירת הלנז'רי הפרטית שלי אבל כשג'ק קובה הזמינו אותי להגיע ל-   Fitting  (מדידה והתאמה אישית של חזייה) בחנות החדשה שלהם בגן העיר, היה לי קשה לסרב.
ההתאמות נעשו בתאי מדידה רחבים עם תאורה רכה ומוכרניות מתוקות להפליא שהיו עדינות וגילו לי סוף סוף מה היא באמת מידת החזיה שלי. אין ספק, זאת הייתה חוויה מתקנת לרכישות עבר שלי בתחום, שכן הרבה פעמים פשוט "נפלתי" ולקחתי משהו שממש ממש לא התאים ולא נכון לי.
בכל אופן, הקולקציה שהגיעה לחנויות עשירה בתחרות, סאטן, הדפסים רומנטיים, בקשת צבעים רחבה שנעה בין הקלאסיים – שחור ולבן ועד לצבעים נועזים יותר כמו צהוב וירוק.
לכמה רגעים נזכרתי בטיול שלי לניו יורק לפני מספר שנים ולחוויה הנהדרת שהייתה לי שם בחנות של ויקטוריה'ז סיקרט, גם בה היחס הוא אישי ומאוד שונה ממה שמכירים כאן בארץ.
ג'ק קובה מביאים את החו"ל הזה לארץ ואין ספק שזה דבר מבורך.


לפני ה Fitting המוכרות בחנות מחטאות את ידיהן ונעזרות בסרט מדידה כדי למדוד את היקף החזה של כל אחת ואחת.
אני מוכרחה להודות בתור איסטניסטית שההיגיינה הזאת שנוהגים בה ב"ג'ק קובה" פשוט קנתה אותי בתוך שניות.


ויש גם הנחות ומבצעים מעניינים!

 

לקראת סוף החודש עורכת הרשת מסיבת Fitting במסגרתה תגיע לארץ ה"פיטרית" הראשית של Chantelle ותעזור לכן למצוא את החזיה הנכונה לכן. האירוע יתקיים בסניפי קניון רמת אביב (27.5), כיכר המדינה תל אביב (28.5), קניון ארנה בהרצליה (29.5) וקניון הזהב בראשל"צ (30.5), בתיאום מראש בטלפון מספר: 03-5599971 שלוחה 408 או במייל: info@jackcobe.co.il

טווח המחירים:
חזיות – 269-960 ₪
תחתונים – 99-540 ₪
15% הנחה לחברות מועדון ולמצטרפות חדשות.

אל תשכחו להירשם להגרלה בבלוג שתסתיים בעוד מספר ימים. אם עדיין לא נרשמתם, זה ממש הזמן!

שיהיה סופ"ש מצויין עם הרבה שמש והרבה FUN!
שרונה.


7 תגובות:

ורד הורן אמר/ה...

מתוקה שלי, התמונות מהממות!
והפוסט כל כך חשוב!! רובנו לא יודעות לבחור את מידת החזייה הנכונה לנו וזה כל כך נכון להיעזר באיש מקצוע בעניין. מי כמוך (הסטייליסטית) יודעת כמה חזייה במידה הנכונה והגזרה המתאימה יכולה להשפיע על המראה הכללי :-)
נשיקות וסופ"ש מקסים יקירה!

Vered'Style בלוג אופנה

marjorie morningstar אמר/ה...

למה לחטא ידיים לפני שמתאימים חזייה? קצת מוזר, לא?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ורד - רק אחרי שיעור "הלבשה תחתונה" קלטתי כמה שזה משפיע על הכל. עד אז אני מודה שלא הקדשתי לזה יותר מידי מחשבה. ותודה יקירה, גם לך סופ"ש מהמם!

מרג'ורי - כי לפני שהיא נוגעת בי ובגוף שלי (בכל זאת מודדת את ההיקף, מצרה את הכתפיות/מרחיבה וכו') זה נעים לדעת שהידיים שלה נקיות. לי זה באמת ממש ממש חשוב! לאחרות שפחות מקפידות על היגיינה אולי פחות משנה.
לא הייתי רוצה שתיגע בי כשאין לי מושג איפה הידיים שלה היו לפני (ומיד עולות לי קונוטציות לבחורות ממש לא נקיות שהותאמה להן חזיה לפני).

EFRAT ITAH אמר/ה...

מוחה על הכותרת שלך! לנז'רי זה הכי.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אפרת - אני מגלה את העולם הזה לאט לאט :)

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה, נורא כיף למדוד לנז'רי, ואת תחתוני החתונה שלי קניתי אצלהם, כמובן! מבחינת חזיות אצלי אין יותר מדי התלבטויות, ואיך שהוא החזיות לנערות של דלתא הן מה שהכי מתאים לי!!
תתחדשי ותבלי!!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - החזיות של דלתא יפות ונוחות, אבל מתבלות מאוד מהר. ונכון שלא כל אחת מוכנה להשקיע סכומי עתק על הלבשה תחתונה (וגם אני ביניהם) אבל פינוק שכזה, פעם בתקופה... באמת עושה טוב ונעים מתחת לבגדים.