יום שני, 10 ביוני 2013

מוצרי השנה 2013

אחת לשנה נערך טקס חגיגי בו מוכרזים מוצרי השנה של השנה האחרונה. פרס מוצר השנה הוא פרס בינלאומי המוענק ב-30 מדינות כבר יותר מ-25 שנים. בארץ זו השנה השמינית בה מוענק הפרס בתחומי הצרכנות השונים על חדשנות ואיכות.
את המוצרים בוחרים כ-2000 איש ביניהם: אנשי אקדמיה, עיתונאים, קמעונאים וקהל הצרכנים הישראלי. מדובר במספר גדול ולא מבוטל של דעות שונות ששקלול בחירותיהם יוצר את רשימת הזוכים הגדולים בכל שנה.
בתחום הקוסמטיקה, האיפור והטיפוח זכו המוצרים הבאים:



בקטגוריית האיפור זכו שלושה מוצרים, על אחד מהם כבר כתבתי בעבר (המייקאפ של סבוקלם). הנוספים הם הצ'אבי סטיק הנפלא של קליניק, שלטעמי הוא באמת מוצר גאוני ומדויק כל כך שאני לא מבינה איך המציאו אותו רק עכשיו. כל כך נוח לשיאה בתיק, למריחה על השפתיים והגוונים נהדרים! הגוון שאתם רואים בתמונה נקרא: Two Ton Tomato.
גם המייקאפColorstay  של רבלון זכה בתואר, בעיקר בגלל הטכנולוגיה המיוחדת שמעניקה עמידות של עד 24 שעות למייקאפ. יש עוד מייקאפים שמבטיחים עמידות גבוהה, אבל רבלון הוא מוצר גם לא יקר ביחס למוצרים הדומים ולכן הוא משתלם ביותר.

בקטגוריית הטיפוח זכה גם כן מוצר שכבר שכתבתי עליו בעבר (הרויטליפט של לוריאל) ויחד איתו גם ספריי לייבוש לק של Life, המבטיח לייבש את הלק במהירות ובנוחות וללא תחושת שומניות. עדיין לא ניסיתי את הספריי כך שאין לי ביקורת עליו. מה שכן, הטריק חביב והמחירים של מוצרי Life לרוב מאוד נוחים לכיס הישראלי.
המוצר האחרון בתחום הוא שמפו לשיער רגיל של ד"ר פישר מסדרת Natural Care בריח ורדים וחלב רימונים. הריח מאוד טוב (מעט פירותי, כנראה בגלל הרימונים) ומוצרי ד"ר פישר אינם מנוסים על בעלי חיים וללא מרכיבים מהחי והבקבוק הגדול (700 מ"ל) מחזיק מעמד להרבה מאוד זמן.

תוכלו לזהות את המוצרים שנבחרו כמוצרי השנה על ידי המדבקה האדומה שצמודה לכל המוצרים הללו (ממש זאת שנראית גם בתמונות).

יש לכן "מוצרי השנה" אחרים משלכן?
אשמח אם תשתפו אותי בכפתור התגובות כאן למטה.
שרונה

2 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

מה שהדהים ושימח אותי כאחד הוא, שרבים מן המוצרים שזכו ברבות מן הקטגוריות, אוככל, טואלטיקה, קוסמטיקה ועוד, הם מוצרים המשמשים אותנו תדירות בבית, ובעיננו הם הכי עודד טרם היבחרם, משמע הבחירות נכונות וטובות.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אפרתי, כבר ידוע שאת צרכנית מצטיינת כי את מנסה הכל לפני כולם ויודעת לזהות את הדברים הטובים עוד לפני שהם מקבלים את הפרס הגדול :)
אין עלייך!