יום שבת, 8 ביוני 2013

All in for #mygirls

כבר שנים שאני מקבלת קטלוגים של חברות אופנה הביתה. עוד אחד, ועוד אחד, וכולם נראים אותו הדבר, אותם הדפים ואותו העיצוב.
לפני שנה קיבלתי את אחד הקטלוגים הכי יפים שראיתי מימי. הוא היה שייך למותג TOUS ואותו אני שומרת מכל משמר. עברה חלפה לה שנה, ובדלת ביתי הונח הקטלוג החדש של אדידס.
הוא מורכב מדפים בגדלים שונים, מחומרים שונים ובמגע שונה אשר מחוברים בגומייה נמתחת בצבע כתום זוהר. לי הדפים הזכירו פוסטרים של הופעות, אבל אולי זה רק בגלל הצבע הזוהר של חלק מהם. בכל אופן, הקטלוג חושף לא רק תמונות של קולקציית הביגוד החדשה לנשים של קיץ 2013, אלא גם תמונות אווירה מהנות שעושות לי חשק לרוץ לנעול נעלי ספורט ולהירשם לחדר הכושר (בינתיים אני מסתפקת בהליכות בחוץ אחת לכמה ימים...).
חלק מהמצולמות בו עונדות שרשרת זהב עם הכיתוב Mygirls בתוספת האשטג בתחילת המילה. תוך כדי דפדוף הופתעתי לגלות שאותה שרשרת חיכתה גם לי, בתוך הקטלוג! מיותר לציין שהיא נחרשת מאוד בימים האחרונים (וגם מקבלת מחמאות מחברים שמתעניינים לגלות מה כתוב בה ולמה).
ואם להתייחס לקולקציה עצמה - אז לא הסתפקתי בתמונות הקטלוג וניגשתי לסניף אדידס בקניון רמת אביב (שם גם אפשר למצוא את הקולקציה המדהימה של סטלה מקטרני, אבל לא לשם כך התכנסנו).
נגעתי ומיששתי את הבדים מהאיכות המעולה, מדדתי כמה חולצות ספורט מנדפות זיעה וזוג מכנסי ריצה מדליקים, ולבסוף ניגשתי למחלקה המגניבה של בגדי הקז'ואל שכללה ג'ינסים במגוון צבעים, חולצות טי עם הדפסי הלוגו של החברה במגוון ורסיות ותיקים בשלל גוונים וסוגים.
כמובן שגם נעלי ספורט היו שם והכפכפים המפוספסים שכל גברברי ישראל ונשותיהם נהנים להתהדר בהם בעונה החמה, כך שאם גם אתם רוצים לקחת חלק בחגיגה, אתם יודעים איפה אפשר למצוא אותם.

השרשרת המדוברת והיפה

טווח המחירים בביגוד נע בין 129 ₪ ל-549 ₪ וטווח המחירים בנעליים ואביזרים נע בין 49 ₪ ל-749 ₪.

והנה אני בתא המדידה, מודדת ומשתעשעת:


ואלה הם הג'ינסים והתיקים היפים שגם הייתי שמחה להתחדש בהם מתישהו בהמשך:


זהו בינתיים,
שיהיה לכם שבוע טוב!
אותי תמצאו השבת בהופעה "מנועים שקטים" של אסף אמדורסקי עם אורחים חגיגיים כמו ריף כהן ואביתר בנאי, הכרטיסים אזלו כך שאני לא יכולה להגיד לכם "בואו"! אבל להבא, תדאגו לעצמכם :)
נשיקות,
שרונה.

5 תגובות:

Unknown אמר/ה...

צודקת! אכן תמונות שונות, מעוררות השראה וסוף סוף אמיתיות ולא מפוצצות דוגמניות מלוטשות בפוטושופ.. שיחקו אותה אדידס ואת שהבאת את זה לידעיתי :)

תהני בהופעה.. צריכה להיות הופעה פגז!

נשיקות,
http://rosdays.blogspot.co.il/

EFRAT ITAH אמר/ה...

החנות של אדידיס מזמינה ללא ספק, תהני לך בהופעה.

Asia Chic אמר/ה...

לאדידס יש הרבה בגדים עם שיק
במיוחד בחנות שלהם בשנקין ת"א
ובח"ול בכלל

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

Rosita - כיף שאת כאן, ותודה על הלינק לבלוג שלך, תמיד נעים לי להכיר בלוגריות חדשות!
הייתה הופעה מטורפת ומסכימה לגבי מה שכתבת על אדידס.

אפרת - תודה ממי, היה מדהים!

Asia - בחנות שלהם בשינקין לא הייתי הרבה זמן, אבל אני מניחה שברוב החנויות יש פחות או יותר אותם הדברים. מה שלא יהיה, אכן מותג מדליק!

ציפי לוין אמר/ה...

תאורי הקטלוג נשמעים מקסימים. אני מאד אוהבת את המגע של הדפים המיוחדים. מכיון שאני לא הכי ספורטיבית בבגדים ולפילטיס אני מוצאת גופיות פשוטות אז כנראה שאוותר על הבגדים הנפלאים של סטלה...תתחדשי ובטוחה שנהנית בהופעה!