יום חמישי, 13 ביוני 2013

מטפחים גם יחד

אני לא יודעת איך זה אצל זוגות אחרים, אבל אצלנו יש הרבה יותר ממוצר אחד בתחום הטיפוח והיופי אותו אנחנו חולקים. הוא סומך על הטעם שלי, אני נדיבה ושמחה שהוא נענה להפצרותיי להשתמש בתכשירי טיפוח ויחד אנחנו מתחזקים את עצמנו על בסיס יומיומי.
הנה כמה מוצרים חדשים שנשלחו אליי לסקירה, שבקלות יוכלו להפוך לחברים טובים של שנינו, עם רק טיפה מאמץ ואהבה משותפת.


 1. סרום לעיניים ולריסים של וישי – Liftactive Serum 10 Eyes & Lashes. מדובר במוצר חדש מבית המותג הדרמו-קוסמטי, שנועד לטפל בסימני הזדקנות העור באזור העיניים ובהחלשות הריסים. הוא מכיל בתוכו פנינים עדינות לאפקט ההארה ומועשר בקומפלקס סרמידים (רכיבים טבעיים בריסים שאחראים על נפח הריסים) לחיזוק והעשרת הריסים. גם המחקרים הקליניים הראו שיפור יפה במראה הריסים והעיניים. אצלי המוצר בשימוש מספר בודד של ימים כך שעדיין אין שיפור משמעותי, אולם, אני באמת מאמינה שהריסים שלי בטוח מקבלים את ה"מזון" להם הם זקוקים. הבחור אגב, עדיין לא ניסה את המוצר וקשה לי להאמין שיאמץ מוצר כזה על בסיס קבוע כך שהסרום רק שלי נכון לעכשיו. מחירו 190 ₪ (מחיר השקה עד לסוף החודש, במקום 322 ₪) ל 15 מ"ל וניתן להשיג אותו בבתי המרקחת הפרטיים.

2+3. תרחיץ פנים וקרם פנים מסדרת Sebo Medis מבית Kamedis. את קרם הפנים ניסיתי כבר לפני מספר חודשים (בתקופה שכתבתי כאן על הסבון הזה – לינק). קיבלתי דוגמית נדיבה מהמטפל האלטרנטיבי שלי שאמר לי שהקרם הזה יכול להיות נהדר כקרם לילה, אולם הצבע והריח יכולים טיפה להרתיע. אז הוא צדק, והצבע הכחול של הקרם טיפה הבהיל וגם לריח לקח לי כמה ימים להתרגל, אבל כעבור מספר ימים של שימוש הבנתי שהוא מבחינתי קרם הלילה האידיאלי. את סבון הפנים טרם הכרתי והוא מזכיר לי מאוד את אותו סבון עליו כתבתי באותו לינק ממקודם. המוצרים של Kamedis היפואלרגנים, ללא פרבנים והסדרה הספציפית הזאת מיועדת לעור הסובל מסבוריאה. לא אצלי המקרה ולמרות זאת אני עדיין לא רואה מניעה להשתמש בו גם כשהעור כביכול "נקי". הבחור אגב, משתמש גם הוא בסבון.

4. דאודורנט לעור רגיש מבית סבוקלם – דאודורנט המגיע ברול און ומיועד לנשים ולגברים שזאת כבר התחלה טובה. אפשר להשתמש בו גם על עור מגורה שכן הוא מותאם במיוחד לעור רגיש ויש בו מינרלים מים המלח המיועדים להרגעת העור. המוצר אינו נוסה על בעלי חיים, הוא היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש. אני מתה על רול און ועל המוצרים של סבוקלם כך שאותי המוצר כבש. הריח אגב, מאוד עדין ונעים. מחירו 50 שקלים בבתי המרקחת והפארמים השונים.

5. אחרון חביב הוא ג'ל הרחצה לגבר מבית Crema Men שאם הוא ישמע שניסיתי לו אותו הוא יצחק עליי, אבל הייתי חייבת לצורך הפוסט. אני אגב, אוהבת לנסות מוצרי טיפוח גבריים כי הרבה פעמים הריחות שלהם הרבה יותר טובים מהריחות שלנו. אז סוף סוף גם הוא שקיבל מוצר לסקירה משלו ואמר לי לכתוב בבלוג שיש לג'ל "ריח נעים". גם אני מסכימה עם עניין הריח הנעים אבל במקרה הזה בכל זאת אחזור לסבון הנשי שלי (בריח לבנדר של ללין, אם התעקשתם לדעת) והוא לעומתי ישמח להמשיך להשתמש בג'ל הרחצה הגברי והחדש שלו. 19.90 ₪ לבקבוק ענק של 700 מ"ל ברשתות הפארם והשיווק. 

אז לכו למרוח ואל תשכחו לפנק גם את הגבר שלכן...
שרונה. 

2 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

השותף ישמח לשמוע שהוא לא היחיד ש"חולק" אמנם בבשמים שלי הוא לא ואני בשלו בשמחה, אבל ג'ל ניקוי לפנים, שמן שיער של לוריאל וקרם רגליים הוא תמיד שמח לדגום (ביננו לפעמים גם קרם עיניים אבל אל תגלי לו שסיפרתי)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ברור שהוא לא היחיד, ואני מכירה עוד הרבה זוגות כאלה :)
וקרם עיניים זה נהדר, הלוואי וגם שלי יסכים לנסות!