יום שלישי, 24 בספטמבר 2013

חדש בגזרת הטיפוח

אתן מכירות את זה שכשאתן מכניסות הביתה מוצר חדש כלשהו, סקרניות לנסות אותו, ואז אחרי הנסיון הראשון אתן כל כך אוהבת אותו שאתן מתחילות להשתמש בו כל הזמן גם כשלא צריך?
זה קרה לי ככה עם סדרת המוצרים החדשה של LA ROCHE-POSAY המיועדת לעור שמן עם פגמי עור. הרומן התחיל עם סבון הפנים EFFACLAR GEL שבגללו במקום לשטוף פנים רק פעמיים ביום, התחלתי לשטוף גם בשלישית כי הוא עושה לי פנים מה זה חלקות ולא מייבש אותן.
אחרי השטיפה בבוקר אני משתמשת בתמיסה המסייעת לכיווץ נקבוביות שיש לה שם ממש ממש ארוך: EFFACLAR ASTRINGENT LOTION MICRO EXFOLIANT אבל מדובר במוצר די פשוט שהתחושה שלו על הפנים היא בהחלט תחושה של ניקיון וכיווץ עדין של העור. 
את הדוגמית הקטנה של ג'ל הלחות – EFFACLAR DUO  כבר מזמן חיסלתי והיא בדיוק כל מה שעור שמן צריך – לחות קלילה שנותנת תחושה נעימה על העור ויש לה גם ניחוח פרחוני עדין עדין עדין.
על האריזה היה רשום גם שקרם הג'ל מסייע בפתיחת נקבוביות סתומות ושהמוצר אידיאלי כבסיס למייקאפ.
מוצרים נוספים בסדרה הם - EFFACLAR PURIFYING MICELLAR WATER שהם מי פנים נעימים ולא אלכוהוליים שמרגיעים את העור ומנקים אותו היטב ו – EFFACLAR K שהוא קרם לחות לעור שמן המותאם לטיפול ומניעת פגמי עור חוזרים מעל גיל 20.


אז פניתי לBB CREAM  החדש של החברה  LA ROCHE-POSAY שנקרא: HYDREANE ומגיע ב 2 גוונים: בהיר ומדיום. אני התנסיתי בגוון הבהיר על עור שטופל היטב קודם לכן (באותה סדרת המוצרים עליה פירטתי בתחילת הפוסט). כשהנחתי את הקרם על היד הוא הרגיש לי מעט נוזלי שאת זה פחות חיבבתי, אבל כשהנחתי אותו על הפנים הוא נמרח באופן אחיד וחלק ונטמע היטב על העור. הכיסוי שלו ביחס ל BB CREAM הוא כיסוי טוב ועמיד, והוא יכול בקלות לתפקד גם כמייקאפ אצל בנות שלא רגילות לצאת ללא מייקאפ מהבית (אנוכי, למשל).
אם אתן רוצות לתת לו חיזוק, מרחו מעליו מייקאפ והמראה שתקבלו הוא מראה אחיד בטירוף של עור רענן ופרשי מאוד.
ה BB מכיל בתוכו מקדם הגנה מקרני UVA ו UVB בגובה של 20SPF.
המוצר נכנס אצלי קבוע לתיק האיפור כאשר אין לי ספק שבימים "קשים" יותר שבהם לא יתחשק לי להכביד על העור עם מייקאפ, זה ללא ספק יהיה המייקאפ החדש שלי.

כל מוצרי החברה הינם 100% היפואלרגניים, ללא פראבנים, נבדקו לעור רגיש ומשווקים בבתי מרקחת פרטיים בלבד.

מחירים:
EFFACLAR GEL – 200 מ"ל, 104 שקלים
EFFACLAR ASTRINGENT LOTION MICRO EXFOLIANT – 200 מ"ל, 104 שקלים
EFFACLAR DUO – 40 מ"ל, 125 שקלים          
EFFACLAR PURIFYING MICELLAR WATER – 200 מ"ל, 104 שקלים

____________________________________________________________________________________________

מותג הטיפוח DOVE שאני מאוד אוהבת (במיוחד את סבוני הגוף הנוזליים העשירים בלחות) יצא בסדרה חדשה המיועדת לגברברי ארצנו. אז שוב ביקשתי מהגבר שלי להיות הנסיין שלי ולהתחיל להתמרח ולהתיז על עצמו שלל ריחות והוא כמובן נענה לי בשמחה.
המוצרים שהתקבלו לסקירה הם: דאודורנט סטיק 50 מ"ל בניחוח  Extra Fresh(17 שקלים), דאודורנט ספריי 150 מ"ל (17 שקלים) ותחליב רחצה 400 מ"ל (15 שקלים) שניהם בניחוח Clean Comfort.
ראשית, אני חייבת להתוודות שבעבר אהבתי מאוד מוצרים ייעודיים לגברים והיום אני מבינה שזה לא בהכרח חשוב ושהוא יכול להשתמש במוצרים שלנו ולא יקרה לו כלום.
ומצד שני, אם אפשר לפנק אותו גם ולתת לו הרגשה שמישהו חשב גם עליו, אז אני די בעד ובמיוחד כשמדובר בסדרת מוצרים של מותג נפלא עם מוצרים באיכות טובה ומחירים נגישים.
עם ריחות זה כבר סיפור אחר, כי אני הפכתי להיות רגישה מאוד לריחות ויש הרבה מאוד כאלה (בעיקר של בשמים) שעושים לי פשוט בחילה נוראית, ככה שהמוצר קודם כל חייב לעבור את מבחן הריח.
את המבחן הזה עברה סדרת המוצרים החדשה בקלילות שכן הניחוחות עדינים ולא חזקים מידי כמו במוצרים ייעודיים לגבר של חברות אחרות. הסבון הרגיש לו נעים על העור כמו כל הסבונים הנוזליים של DOVE שהוא כבר מכיר ואוהב. בגזרת הדאודורנטים, אל הסטיק הוא לא התחבר מבחינת המגע (אני מודה שגם אני פחות חובבת את גרסת הסטיק) והספריי דווקא הפתיע אותו לטובה אחרי שהוא חשב ש"ספריי זה גרוע יחסית" כלשונו.

את המוצרים ניתן להשיג ברשתות השיווק, הפארם ובחנויות המובחרות.


___________________________________________________________________________________________ 

אחרונים חביבים הם CLINIQUE שדווקא לא השיקו מוצר חדש לשם שינוי אלא מביאים בשורה חדשה לנקודות המכירה שלהם. מהיום, תוכל כל לקוחה לאבחן את סוג עורה באמצעות מכשיר אייפד ולקבל המלצה למוצרים המתאימים לה ללא התחייבות לקנייה.
כלי האבחון החדשני שואל את הלקוחה מספר שאלות המתמקדות במצב העור שלה, הדאגות העיקריות שלה ממצב העור ואורח החיים שלה ובתוך 90 שניות היא מקבלת פירוט מלא של המוצרים הייעודיים שיתאימו לפתרון בעיות העור שלה. את המוצרים היא ממש לא חייבת לקנות באותו רגע והדיילת בנקודת המכירה יכולה גם לשלוח לה למייל וגם להדפיס און ליין את ההמלצות והפתרונות המוצעים דרך האפליקציה החדשה.
המודל החדש מבטיח ללקוחה שירות חדש – Service as you like it , ומעצים את חווית הלקוחות כך שיזהו בקלות את צרכיהן. המכשיר קיים ב – 16 שפות כולל עברית, אנגלית, צרפתית, ערבית ועוד ובשלב הראשון תמצאו אותו בארץ רק בסניף הסופר פארם בקניון רמת אביב. במהלך החודשים הקרובים הוא יכנס גם ל – 4 נקודות מכירה נוספות.


חידושים נוספים בתחום הקוסמטיקה והאיפור, בחודש הבא כמובן!
:)
חג שמח,
שרונה.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מה עם גילוי נאות?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנונימי - רק בשבילך, המוצרים התקבלו לסקירה. ולהבא אפשר לצאת מהאנונימיות ולהזדהות בשם, אנשים עדיין לא מתו מזה.