יום שבת, 16 בנובמבר 2013

באים לחדש לכם

לפני מספר שבועות נחשפתי לאתר חדש העונה לשם  Guiltyשהוקם בארצנו הקטנה כדי לספק לקהל הצרכניות הישראלי רכישה קלה יותר ומהנה יותר של מוצרי איפור וטיפוח מהמובילים בעולם. מה שנחמד באתר הוא שאפשר למצוא בו מותגים נחשקים ביותר שאותם אי אפשר להשיג אצלנו בארץ.
חולמים על מעגל הריסים המפורסם של Shu Uemura? אותו למשל תוכלו למצוא באתר. מה לגבי הברונזר המהולל של Nars או של Benefit? ואני גם שמעתי על מכורות לפלטת הצלליות של Naked. בקיצור, את כל אלה ועוד תוכלו למצוא באתר הישראלי החדש שמאפשר רכישה קלה ונוחה במחירים אטרקטיביים ביותר.



מוצרים נוספים שהגיעו אליי דרך האתר ושמחתי מאוד לקבל:

מימין בכיוון השעון: Body Glow מבית RCK, לק של Seche, מברשת של Mikaella ו - צללית של Smashbox


כל הסלבריטאיות הכי גדולות בעולם מכורות למסתיר הפגמים של RCK שמשמש מעין מייקאפ לכל העור. הוא מגיע בגוונים שונים והוא מצליח לטשטש כתמים ולתת מראה אחיד לעור. 


לק בגוון מוצלח ביותר - Aristocrat מבית Seche, שהוא מותג קצת פחות מוכר בארץ אבל טוב לא פחות מאלה שמיתגו עצמם בטופ.


צללית קרם ואיילינר של Smashbox שאפשר בקלות ליצור איתה מראש מעושן והבונוס הוא שהיא עמידה במים.


מברשת מכחול שרטוט עדין של מותג המברשות - Mikaella, מספר 24. היא בעלת ראש בחיתוך ישר ולכן תהיה מעולה לתיחום קו העין ולשרטוט מדויק. 

באתר קיימות קטגוריות המוצרים השונות בצורה ברורה ומסודרת, ועל כל כניסה למוצר מסוים בו אתן מתעניינות, תוכלו לראות במה התעניינו גם בנות אחרות שבדקו את המוצר הספציפי.
ב – Guilty חיפשו להביא לארץ את אותם מותגים נחשקים שכולנו חולמות עליהם ומוסיפות לרשימת הקניות שלנו בחו"ל. עכשיו, נראה שלא צריך לטוס לחו"ל כדי להשיג את אותם המוצרים החלומיים, כי הכל כבר כאן ובהישג יד.

אין תגובות: