יום שני, 23 בדצמבר 2013

יום הולדת בסטייל

הפעם לא מדובר ביום ההולדת שלי, אלא ביום הולדתו של בעלי שנפל על היום הכי סוער בשנה. את יום ההולדת שלו תיכננתי כבר לפני מספר שבועות, טרם ידעתי שהמדינה שלנו הולכת להשתתק תחבורתית וחשמלית. הייתרון הגדול היה שהתכנון היה קל"ב, ככה שלא נתקענו בדרכים ובשישי בצהריים הגענו למלון רויאל ביץ' בתל אביב. עוד כשגרנו בתל אביב, הוא ביקש ממני שכשנעזוב את העיר, נבוא ללון באחד ממלונות הבוטיק בתל אביב. אז אמנם עזבנו "רק" לרמת השרון (ואם תשאלו אותי, הרבה יותר נחמד כאן) אבל החלטתי להגשים לו את החלום. התלבטתי רבות איזה מלון להזמין, והבנתי שאם אזמין לילה במלון בוטיק, סביר להניח שהשעמום יהרוג אותנו. בלי בריכה מקורה ובלי ספא אין יותר מידי מה לעשות כשקר מאוד בחוץ. מכאן נפלה ההחלטה שאזמין לנו לילה במלון הכי חדש בעיר, רק בן חצי שנה ובלוקיישן מעולה על הים.

אני לובשת סוודר וחגורה מזארה והוא לובש ג'קט מזארה וחולצה מהונג קונג של 5cm

יחסי עם בתי מלון וחדרי בתי מלון הם מאוד אמביוולנטיים. מצד אחד, כשמדובר במלון איכותי וחדיש, שהכל בו מוקפד עד הפרט האחרון, אני יכולה להנות עד מאוד ומצד שני יש את בעיית האיסטניזם שלי. לא ארחיב עליה יותר מידי כי אפשר לכתוב מגילה על הדפיקות הזאת שלי, אבל רק אציין בחצי מילה שכשאני חושבת על זה שמישהו אחר נגע בשלט הטלויזיה לפני, או במתג החשמל בשירותים, אני מוצפת חלחלה.
בכל אופן, משהו כאן גרם לי להשתחרר, כי הכל היה באמת יותר מידי חדש ויותר מידי יפה.

החדר שלנו והנוף היפיפה שנשקף מהמרפסת שלו

שודרגנו לחדר בקומה 17, וקיבלנו גם כניסה לטרקלין העסקים (שכולל הרבה אוכל, שתיה, מגזינים ונוף מהמם) ולספא שכולל חמאם טורקי, סאונה וחדר רגיעה (עם חליטות תה מפנקות ועיתוני סוף השבוע) וככה זה נראה:

המטעמים בטרקלין העסקים

הנוף הסוער מטרקלין העסקים

ואז ירדתי לספא...

כשחזרנו מהספא לחדר, חיכו לנו הפתעות נעימות על השולחן. צלחת פטיפורים מושקעת, בקבוק יין מעולה של יקב טפרברג ומתנה קטנה מצוות המלון לכבוד יום ההולדת של בעלי. פייר? התרגשנו.

ואז התארגנו לכבוד שבת המלכה, ירדנו לצלם קצת את הלובי (כי הוא אחד המושקעים והיפים שראיתי אי פעם, וראיתי...) ולאחר מכן תפסנו מונית למסעדת Fitzroy שממוקמת גם היא ברחוב הירקון, לארוחת יום הולדת חגיגית וטעימה.

שמלה: Matthew Williamson מהאאוטלט של פקטורי54, צמידים: Accessorize

מזג האויר הסוער תפס את המסעדה לא כל כך מוכנה שכן המרפסת המקורה לא הייתה מספיק אטומה ומים חדרו ונזלו מכל עבר. זה קצת שיבש את התוכניות לשבת על יד החלון ובלית ברירה עברנו לשבת על הבר. זה לא היה מספיק רומנטי בשבילי, אבל הבנתי שאצטרך להתפשר הפעם. בדיעבד, הברמן שגילה שיום הולדתו של בעלי חל ממש באותו היום, ידע לפנק אותנו ובסופו של דבר השלמתי עם זה ש"הכל לטובה".
פתחנו את הארוחה עם סלסלת לחמים טעימה וסלט מרענן של מלפפונים, ג'ינג'ר ונענע.

המשכנו עם מנה שנקראת רביולו ומכילה דלעת מעושנת, עגבניות מיובשות, קרם סלק, תרד וקמפרי (והבעל לקח משהו אחר שלא צילמתי):

וקינחנו עם ברולה פורצ'יני בליווי גלידת מיסו, שוקולד חלב, טוויל קרמל ושומשום ואבקת פופקורן מקורמל. לקינוח שהזמנו התלווה קינוחון נוסף וטעים: מילפיי ואגסים עם קרם פטיסייר, קלבדוס ושקדים מקורמלים.

מבחינתי הקינוחים היו גולת הכותרת של הארוחה הזאת ובמחיר לא גבוה במיוחד, יצאנו מהמסעדה שבעים ומחויכים בחזרה למלון.

את הערב סיימנו עם הנוף המדהים של תל אביב שנשקף מטרקלין העסקים, שם גם שתינו תה צמחים מהביל ונשנשנו פירות טריים.

יום המחרת מעט התפספס שכן באופן לא צפוי קמתי בשבת בבוקר עם חום גבוה, ומיותר לציין שלא הצלחתי להינות מארוחת הבוקר (שנראתה מדהים) או מכל פעילות אחרת שתכננתי לנו להמשך היום. עשינו צ'אק אאוט בשעה 12:00 וחזרנו הביתה, למיטה.

באופן כללי, חופשת סופ"ש בתל אביב היא סטארט-אפ רציני מבחינתי שכן הנסיעה הקצרה והניתוק המוחלט מהבית היא האידיאלית ביותר מבחינתי. טוב נו, חוץ מחו"ל, אבל זה כבר סיפור אחר...

מזל טוב לאהוב ליבי, הצלם המוכשר שלי והחיים שלי! שתמיד רק נחגוג ונהנה!
נשיקות,
שרונה.

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

איזה כיף!
גם אני רוצה בילוי כזה :)
המון מזל טוב לאסף!

ביסטייל אמר/ה...

מזלטובים לנסיך
איזה כיף זה שיש תירוץ טוב ללכת לבית מלון

EFRAT ITAH אמר/ה...

עברת מתל אביב לרמת השרון אז מותר לך לפסוק שיותר טוב שם. אני כמי שעברה מירושלים שאין שניה לה כך חשבתי לתל אביב מרגישה שבתל אביב זה הכי.

כירושלמים לא אחת נהגנו לבוא לחופשות בתל אביב הרצליה - כי כמו שכתבת עלול לשעמם בחופשה, אבל כשהכל קרוב...הזמנו מראש הצגה, קבענו עם חברים מהצפון במסעדה טובה וכשבאנו עם הילדים הלכנו ללונה פארק.

המלון נהדר וגם שודרגת בקומה אז היה לכם נוף נפלא.

מזל טוב לאסף :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

יאנה - מאחלת לך שהבן זוג שלך יפנק אותך בבילוי שכזה, הכי מגיע לך! :)

מאיר - תודה מותק! אכן תירוץ הולם והכי כיף זה ימי הולדת.

אפרת - לא אשקר שאני לא מתגעגעת לתל אביב לפעמים, אבל זה יותר לתקופה ופחות למקום עצמו אני חושבת. נשמע שגם לכם היו חופשות טובות כאן, אני רוצה לעשות חופשה תל אביבית באחד מימי הקיץ ואז לקחת מלון בוטיק, זאת תהיה חוויה מסוג אחר :)
ותודה על האיחולים אהובה.

ציפי לוין אמר/ה...

מזל טוב גדול לאסף, נראה שהיה נהדר, ואת המתנה הכי גדולה הוא כבר קבל-אותך! וזה בסדר, תדעי לך שאבי אמר לי את זה עלי, ביום ההולדת שלו, ואני בטוחה שאסף אמר לך את זה כבר!! אני מאד בעד ההתנקות הזו מהקבוע והרגיל, ובית מלון מעניק את החוויה הזו, ובגדול! מקווה שאת כבר בריאה, ומתכוננת לשנה החדשה! נשיקות!!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - תודה מותק, את כזאת מפרגנת והמילים שלך ממש מחממות את הלב. שתהיה שנה נפלאה ורק בשורות טובות! נשיקות <3