יום שישי, 20 בדצמבר 2013

ICONIC 10

המותג TWENTYFOURSEVEN מקבוצת רנואר, חבר לאושיית האופנה והצלמת תמר קרוון ויחדיו רקחו קולקציית קפסולה ייחודית בת 10 פריטים בלבד.
הפריטים האייקונים בהדפסים אתניים ובצבעוניות עזה, משווקים בסניפים נבחרים של הרשת (את הרשימה המלאה תוכלו למצוא באתר של המותג) וטווח המחירים תואם את מחירי הקולקציה המסחרית של הרשת.
ומה בקולקציה? מכנסיים ארוכים, בלייזר עם כיסים, חולצה שקופה עם צווארון צבעוני, חצאית מיני בגזרה מחטבת, שמלה בגזרת A, שורטס קצרצר, מגפונים בצבע לבן ותיק בשני צבעים.
כל הקולקציה מוצעת בפרינט טרייבל בצבעוניות עזה של כחול רויאל, אדום וליים כאשר כל אחד מהפריטים מוצע גם בצבע השחור הקלאסי.
ומה דעתי על הקולקציה? אני מאוד מתלבטת שכן ממבט ראשון הגזרות אכן נראות צעירות ומרעננות, וכנ"ל גם הפרינטים, אולם הבדים סינטטיים להחריד. אני באופן אישי החלטתי להגביל את כמות הפריטים הסינטטיים בארון הבגדים שלי ולעבור לבדים טבעיים, נושמים ואיכותיים אולם מצד שני, בשביל ג'קט מגניב או חולצה מחוייטת מעניינת, אני מוכנה לחרוג ממנהגי הפעם.  
מילה טובה אני חייבת לתת לדוגמנית חן יאני, שאת המראה האנדרוגיני שלה אני מאוד מאוד אוהבת ולטעמי היא בחירה מעולה להצגת הקולקציה. 

ג'קט - 339 שקלים, חולצה קצרה - 129 שקלים, שורט אייקוניק - 169 שקלים

חולצה אייקוניק - 169 שקלים

תיק - 179 שקלים
מגפון אייקוניק - 269 שקלים


לפרטים נוספים ניתן להכנס לאתר של TWENTYFOURSEVEN או לעמוד הפייסבוק של המותג.
שבת שלום,
שרונה. 

3 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

מותג נחמד אולם מכוון אך ורק לצעירות.

MARIA VERNIK אמר/ה...

אהבתי את הקולקציה (כל עוד לא לובשים את כל הפריטים ביחד) אבל גם לי קצת מפריע שהכל סינטטי...

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אפרת - באופן כללי מכוון לצעירות אבל אני חושבת שדווקא הקולקציה הזאת של תמר קרוון יכולה להתאים גם ליותר בוגרות. במיוחד הג'קטים...

ScorttariusStyle - ברור שלא לובשים את כל הפריטים יחד, הסגנון הזה הוא ממש לא כוס התה שלי אם כי יש כאלה שכן יעמיסו ויצאו ככה לרחובות.