יום שני, 27 בינואר 2014

חדש מבית אלפא קוסמטיקה

המוצרים החדשים לא מפסיקים לזרום והפעם השיקו באלפא קוסמטיקה מספר מוצרים חדשים בגזרת האיפור והבישום.



1. הבושם החדש של זמרת הפופ ריהאנה – אחרי שראיתי אותה בהופעה בישראל (וכנראה שהייתי בין המעטים שבאמת נהנו!), אני שמחה לספר לכם שהבושם החדש שלה – Rogue הוא אחד המוצלחים שהרחתי מזה הרבה זמן. הבקבוק בעיצוב נקי קלאסי, הריח בוגר אם כי אפשר למצוא בו גם מעט שובבות ונועזות, ממש כמו הזמרת עצמה והניחוח האוריינטלי מגיע בבקבוק של 75 מ"ל (199 שקלים) ו – 125 מ"ל (249 שקלים).

2. מסקרה Lash Accelerator Endless מבית RIMMEL לונדון – צהוב כידוע, הוא הצבע האהוב עליי, וגם המותג RIMMEL הוא בין המותגים העממיים שאני יותר אוהבת. המסקרה החדשה מעניקה ריסים אינסופיים שנמתחים ומוארכים עד מאוד. לאחר 30 ימי שימוש, הריסים נראים עד 127% ארוכים יותר ואין ספק שלזה אני כבר ממש מחכה!
כעת במחיר השקה של 49.90 (מחיר רגיל: 100 שקלים).

3. מוצרי האיפור של Elizabeth Arden באריזות ובנוסחאות חדשות – בתמונה אפשר לראות את הצללית לגבות של המותג ובקולקציה הושקו גם: סומק Radiance Blush Beautiful Color (224 שקלים), קונסילר Maximum Coverage Concealer לכיסוי מירבי (187 שקלים) ו – ליפגלוסים לשפתיים Beautiful Color Lip Gloss (149 שקלים). כל המוצרים מגיעים באריזות מרהיבות ויוקרתיות כיאה למותג הותיק.

4. הבושם Fantasy של בריטני ספירס ואליזבת ארדן – הבושם הזה חוגג עשור ולרגל החגיגות הושק מחדש באריזה חדשה ובבקבוק שחור ומרהיב. הניחוח הוא אותו ניחוח מתקתק ופירותי של הבושם המוכר והאהוב מלפני עשור המשלב בתוכו תערובת של ליצ'י אדום, חבוש, קיווי, יסמין וסחלב לבן. הריח עמיד מאוד לשעות ועל בקבוקים נבחרים בארץ תוכלו למצוא הקדשה בחריטה אישית מבריטני ספירס עצמה. מרגש, הא? מחיר הבושם: 199 שקלים לתכולה של 100 מ"ל.

5. שפתון Cherry של Labello – דובדבנים אומנם אפשר למצוא רק בקיץ, אבל את השפתון הזה תמצאו אצלי בתיק גם בחורף כי לא רק שיש לו צבע אדמדם מושלם (כאילו אכלתי זה עתה קרטיב דובדבן), הוא גם מלחח נהדר ומעניק לשפתיים טיפול אפקטיבי בניחוח פירות. המחיר גם הוא שווה: 18 שקלים בלבד.

6. לק מקולקצית Gem Crush Nail Color  מבית Sally Hansen – מנצנץ למרחקים ומגיע ב – 5 גוונים. הלקים של המותג הם בעלי תועלת כפולה: גם לק וגם מחזק ציפורניים. הקולקציה החורפית החדשה בעלת רמת כיסוי גבוהה ומשופעת בנצנצים עם אפקט של גימור נוצץ. מחיר הלק: 59 שקלים.


את כל המוצרים החדשים תוכלו למצוא על המדפים של רשתות הפארם והשיווק השונות. 

אין תגובות: