יום ראשון, 23 במרץ 2014

טופ 3 – הבשמים הכי טובים שתמצאו על המדף

בכל שנה, לקראת חג הפסח, קורה משהו שכבר מזמן הפך למסורת – כולם משיקים הכל מהכל. אומנים ישראלים מוציאים את האלבומים שלהם לקראת חג הפסח וחברות הקוסמטיקה משיקות את הבשמים החדשים שלהן, כדי להזכיר לנו מה באמת חשוב בחג הזה.  
בין השלל הרחב שתמצאו על המדפים, תמצאו גם את הטופ 3 שלי, ואני ממליצה לכן בחום לבדוק דווקא אותם קודם כל, לפני שאתן בודקות כל בושם אחר. אני מבטיחה לכן שעוד תודו לי!

קלווין קליין – Endless Euphoria



הבושם החדש והנשי של מעצב העל קלווין קליין מגיע בניחוח חדש של פריחת הדובדבן. תמצאי בו גם תווים נוספים של מנדרינה, ברגמוט, סיגליות ולילך שיוצרים יחדיו ניחוח רענן, קיצי ומושלם, עם דומיננטיות המאפיינת את בשמי המותג.
גם הבקבוק של הבושם החדש קיבל גוון חדש: שקוף-אפרסק עם פקק מרובע ומוזהב בקצהו. הריח המעולה עמיד עליי לשעות רבות והיה לי קשה להפסיק להסניף ולרחרח את הניחוח המעולה שלו.
המחיר ל – 75 מ"ל: 508 שקלים, 125 מ"ל: 620 שקלים.


לנווין – Marry Me


בית האופנה לנווין ומעצב העל אלבר אלבז השיקו גם הם בושם חדש לאחרונה והעיצוב שלו כבש אותי לא פחות מהריח. הבקבוק מרובע בגוון שקוף-ורדרד ובקצה שלו סרט פפיון בצבע ורוד שגרם לי להיות בטוחה שמדובר בבושם עם ריח מתקתק להחריד. אבל, הפלא ופלא! הריח הפרחוני וממש לא מתוק כמו שחשבתי ולטעמי הוא בין הריחות הכי טובים שהרחתי השנה! ניחוח נעים שנוצר מהשילוב של תפוז ויסמין יוצר ביחד מיקס שהזכיר לי משהו כמו שדה נרקיסים. שילוב תווים נוספים כמו: אפרסק, תה יסמין, מגנוליה, יסמין וורד יוצר את הבושם הכי אביבי שתמצאי על המדפים.
גם המחיר סופר שווה – 159 שקלים ל – 50 מ"ל.


ג'ימי צ'ו – Flash London Club


כולנו חולמות על נעליים של מעצב העל, אבל לא כולנו יכולות להרשות לעצמנו. אז עד שנגשים לעצמנו את החלום, נוכל לפחות לקשט את המדף שלנו בבושם החדש של מעצב הנעליים הנחשק שיצר ניחוח נחשק לא פחות מהנעליים שלו. קוקטייל אולטרה מודרני, פרחוני ופירותי המבוסס סביב זר פרחים לבן משולב בנגיעות של ליצ'י וברגמוט. תמהיל המרכיבים יוצר בושם בניחוח נשי ומלא תשוקה שאין ספק שלא רק את תאהבי, אלא גם הסובבים אותך.
מחיר ל – 60 מ"ל – 345 שקלים, 100 מ"ל – 479 שקלים.

את כל הבשמים ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות וזה הזמן להתחיל לחשוב על מתנה לחמות... :)
חג אביב שמח!
שרונה. 

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

את מתכוונת ל-3 טופ הבשמים שקיבלת מהיח"צ.....
ילא תתקדמי...

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנונימי - הלוואי והייתי מקבלת את שלושתם. רוצה לארגן לי במתנה? הייתי מאוד שמחה. ואני מתה על פרגון מאנשים שלא מזדהים! ביצים גדולות מאוד יש לך!