יום שני, 31 במרץ 2014

אוהבת AHAVA

כבר הרבה זמן שאני רוצה לספר לכם על קרם הלחות החדש שלי, של המותג AHAVA שהגיע אליי להתנסות והתברר כקרם לחות של השנה מבחינתי!




הקרם נקרא Active Moisture Gel Cream והוא מגיע במרקם ג'ל קרם מרענן.
המריחה על הפנים כל כך נעימה וכייפית ולא רק בגלל הריח המשגע שלו, אלא כי הוא נספג בקלילות ולא מותיר שום תחושה שמנונית או דביקה אחריו. כ – 2 דקות אחרי המריחה שלו אני מתאפרת כרגיל (מייקאפ, פודרה וכו' וכו') והעור נראה פשוט מושלם.


השבוע במקרה יצא לי להתקל גם בעיתונאית אופנה וטיפוח שאני מאוד מאוד מעריכה והיא פשוט הוקסמה מהעור שלי. אני מוכרחה לציין שדבר כזה לא קרה לי כבר הרבה מאוד זמן!
מחיר הקרם: 220 שקלים לתכולה של 50 מ"ל.



עוד פינוקים מ – AHAVA מגיעים בדיוק לפני החג והם המארזים המשגעים של המותג.
הנה שני מארזים שקיבלתי כאשר באחד תמצאו מסיכת לחות  (20 מ"ל), תחליב ניקוי וטונר 3 ב – 1 לפנים ולעיניים (30 מ"ל), וסורבה לגוף (40 מ"ל). המוצרים המוקטנים הללו מגיעים בתיק איפור יפיפה שנסגר עם מגנט בקצהו (המארז ניתן במתנה על כל רכישה של קרם הלחות). 



המארז השני השני הוא כבר ערכת טיפוח פנים של ממש ויש בו את הסרום המהולל (שגם זכה במוצר השנה!) של החברה Osmotert (30 מ"ל), פילינג עדין לחידוש העור (20 מ"ל) וקרם יום אקסטרים (15 מ"ל).


יש כמובן עוד מארזים נוספים ומחירם נע בין 99 שקלים ל – 275 שקלים כאשר את כולם ניתן להשיג ברשת חנויות המותג AHAVA, סופר פארם, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון וחנויות נבחרות. 

2 תגובות:

oshrat אמר/ה...

איזה מארזים מהממים!
יש לך מושג כמה עולה המארז הראשון עם התיק איפור?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אשרת - את המארז הראשון מקבלים במתנה אם רוכשים את קרם הלחות.
אבל יש מארזים מאוד מאוד דומים לו במחיר שנע סביב ה - 99 שקלים.