יום ראשון, 11 בינואר 2015

אוון VS א-דרמה

שני קרמי ידיים הגיעו אליי לפני זמן מה. האחד של אוון והשני של א-דרמה. שניהם מגיעים מאותו המקום: מעבדות פייר-פברה בצרפת. האריזות נראות אותו הדבר וגם הכמות של קרמי הידיים זהה (50 מ"ל בכל אחד מהם). אז מה בכל זאת ההבדל ביניהם?



נתחיל מזה של א-דרמה, שאת מוצרי המותג אני מחזיקה באורח קבע בחדר האמבטיה שלי ואת הבייבי שלי אני גם נוהגת לרחוץ בשמן הגוף של המותג. יש לו ניחוח סבוני עדין והוא סמיך יחסית. הוא מכיל שיבולת שועל התורמת להרגעת העור ובזכות זה משקמת באופן אינטנסיבי עור ידיים סדוק, יבש במיוחד או מגורה. הוא נספג בקלות ומותיר את הידיים נעימות. 59 שקלים ל – 50 מ"ל.



קרם הידיים של אוון מעט יותר דליל במרקמו והוא מכיל פראפין, שמן שקדים, מי ורדים ומים טרמליים בשיעור של 63% מהתכשיר. אלה תורמים לריכוך העור ולהרגעת גירויים ודלקות. מוצרי הסדרה של אוון מבוססים על מרכיב ה – Sucralfate המביא לאיחוי ולריפוי עור סדוק. הוא עוטף את העור ויוצר מעליו שכבת הגנה כך שתאי העור יכולים להתחדש, להתאחות ו  להתרפא. לקרם של אוון יש ריח של קרם יותר "טיפולי" והוא פחות ריחני לטעמי מזה של א-דרמה.



עם זאת, לא מצאתי העדפה חד משמעתית לכאן או לכאן למעט נושא הריח. בקטגוריה הזאת קרם הידיים של א-דרמה ניצח ובגדול.



מתלבטים מה לרכוש?
אני אחסוך לכם את ההתלבטות! כל אחד מהקרמים עולה 59 שקלים לכמות של 50 מ"ל. אני מחזיקה את האחד בתיק שלי ואת השני על יד המיטה. זה של א-דרמה כבר בשלבי סיום כי יש עוד מישהו בבית שמתלונן על יובש בידיים ומשתמשת לי בו ;-)

.את קרמי הידיים של אוון ושל א-דרמה ניתן להשיג בבתי המרקחת הפרטיים וברשתות הפארם

לילה טוב,
שרונה.

תגובה 1:

יוני אמר/ה...

קרם ידיים של אוון עוזר לריכוך העור ולהרגעת גירויים ודלקות