יום שבת, 5 בספטמבר 2015

המתנות הכי שוות שתוכלו להעניק (או לקבל) בראש השנה 2015

בעוד שבוע הוא כאן – ערב ראש השנה לו חיכיתי כבר הרבה מאוד זמן. זהו ערב ראש השנה הראשון מזה כמה שנים שבו אשב מסביב לשולחן החג יחד עם אחי ואחותי היקרים שלא גרים בארץ ומגיעים השנה יחדיו לרגל החגים. הגעגועים הרבים מתחו אצלי את הציפייה עוד יותר ובייחוד לאור העובדה שהם יזכו לראות הילד שלי אחרי כמה חודשים טובים שלא פגשו אותו. עוד אני אוהבת בחגים זה את טרפת המתנות, מה לקנות? למי לקנות? איפה לקנות? יש כאלה שיכולים להשתגע רק מהמחשבה, אבל עבורי זאת הזדמנות טובה להתרענן בסיבוב בין החנויות, להתעדכן במה חדש ולפנק אהובים במתנה יפה.
ההיצע גדול ורב אז אספתי לכם מספר רעיונות למארזי יופי וטיפוח של מיטב המותגים והחברות במחירים שווים לכל כיס ולכל נפש.

SABON


ב – SABON יצאו בקולקציית מתנות לראש השנה כאשר המארז שבתמונה הוא ה – Timeless Spark בניחוח העונה לאותו השם ומכיל: סבון נוזלי על בסיס שמנים 100 מ"ל, פילינג גוף 200 גרם, חלב גוף 130 מ"ל וקרם ידיים חמאתי 35 מ"ל. הוא נמכר במחיר מבצע לרגל החג ב - 139 שקלים (במקום 182) ומגיע בקופסא מהודרת במיוחד. תוכלו למצוא גם מארזים מושקעים יותר במחירים הנעים בין 159-349 שקלים ובתוכם מוצרים שונים כמו: מפיץ ריח לחלל החדר, קרם לחות לגוף, קרם רגליים, פילינג רגליים, דיספנסר מקרמיקה לסבון נוזלי, צלוחית מקרמיקה לסבון מוצק ועוד. למי שמחפש מארזים צנועים יותר (ויפים לא פחות!) ניתן למצוא במחירים הנעים בין 59-125 שקלים כאלה המגיעים בקופסאות מהממות ובתוכם סבון נוזלי, קרם לחות, קרמי ידיים, חמאת שיאה ועוד. אגב, כל המוצרים המוזכרים לעיל נמכרים במחירים מיוחדים לרגל ראש השנה ככה שאם אתם אוהבים את מוצרי SABON, תוכלו לנצל את ההנחות ולקנות גם בשבילכם את המוצרים הקבועים שאתם נוהגים להשתמש בהם מבית המותג.
את המוצרים של SABON ניתן להשיג בסניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ ובאתר הארץ בכתובת: www.sabon.co.il


JEANNE EN PROVENCE


מותג הטיפוח והבישום הצרפתי משיק לרגל החג את מארזי הלבנדר הריחניים, הנמכרים בהרכבה עצמית ומותאמים לצרכים המשתנים של כל אישה ואישה. המארזים כוללים מבחר של מוצרי ארומה-תרפיה מטפחים ומרגיעים מסדרת הלבנדר וביניהם: קרם רגליים, סבונים ובשמים המבוססים על אחד המשאבים הקדומים והמזוהים ביותר עם חבל פרובנס - פריחת שיחי הלבנדר, שסגולותיו וחשיבותו לעולם הקוסמטיקה ידועים כבר מימי קדם. מלבד היותו אנטי דלקתי, אנטי בקטריאלי ומשכך כאבים, שמן הלבנדר עליו מתבססת הסדרה, מסייע גם בהפגת מצבי לחץ ומתחים דרך חוש הריח. אני באופן אישי מכורה לריח הלבנדר ולפרחים הסגולים והמהממים שלו, ככה שהמארז שקיבלתי כבש את ליבי מהשניה הראשונה שבה פתחתי את הקופסא. המארז שלי מכיל: בושם לבנדר 125 מ"ל, סבון מוצק לבנדר 100 גרם וקרם רגליים טיפולי 75 מ"ל. המארזים נמכרים במחירים הנעים בין 55-150 שקלים (תלוי בתכולה) ותוכלו להשיג אותם ברשת אפריל.


SoftTouch


מותג הטיפוח והאיפור הישראלי השיק לרגל החגים את "קופסת האיפור שלי", קופסה שחורה בעיצוב אלגנטי אשר פותחה בשיתוף עם הדוגמנית שיר אלמליח שהיא גם הפנים החדשות של המותג. תמצאו בה מוצרים מוכרים ואהובים של המותג כמו המסקרה OoLALAsH, סומק בגוונים משתנים וצללית קרם 24/7 עמידה. על המוצרים כבר כתבתי בבלוג כאן וכאן. המוצרים מגיעים בגודל מלא כאשר הסומק שנמצא אצלי במארז הוא Pleasure בגוון מספר 05, המסקרה שחורה (ונפלאה!) והצללית בצבע שחור גם היא.   
"קופסת האיפור שלי" נמכרת במחיר השקה מיוחד לרגל החגים – 99 שקלים בלבד, וניתן להשיג אותה בסופר פארם, ניו פארם, המשביר לצרכן ובחנויות פרטיות.


CARELINE


מותג האיפור והטיפוח הישראלי CARELINE השיק את המארז המקצועי לאיפור מלא של הפנים המכיל: פלטת צלליות, סמקים, שימרים, פודרות וגלוסים. הפלטה מאפשרת להשיג איפור מלא לכל תת גוון עור ולכל סגנון לאיפור בוקר או ערב. שלל הצבעים בערכה המקצועית משתלבים זה עם זה באופן מושלם ומאפשרים להתאים את סגנון האיפור הטבעי, המעושן או הנוצץ – החל מאיפור העיניים, הדגשת הלחיים ועד לגוון השפתיים. הפיגמנטים של הצלליות של קרליין מאוד עמידים (מנסיון של שנים), הפודרה של המותג נהדרת וסופחת עודפי שומן לאורך שעות והגלוסים של המותג במרקם נעים ולא דביק. רעיונות לסגנונות איפור שונים עם הפלטה המשגעת הזאת תוכלו למצוא בעמוד היוטיוב של המותג: CARELINE Israel
את הערכה המכילה 40 גוונים של צלליות לעיניים, 3 גווני שימר, 3 סמקים, 2 פודרות, 6 ליפ-גלוסים, מראה גדולה וחמש מברשות איפור ניתן להשיג במחיר של 120 שקלים ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ.  


CREMA



המארז הלבן והחגיגי שקיבלתי הוא אחד מתוך סדרת מארזים מיוחדים לראש השנה והוא מכיל: קרם גוף, תחליב רחצה לגוף, דאודורנט ספריי אנטי פרספירנט וקרם ידיים מזין. הוא מגיע בשני ניחוחות – מאסק וקלאסי ובנוסף אליו תוכלו למצוא גם מארזי מתנה לגבר בשני ניחוחות שונים: Active Block ו – Ultimate הכוללים את כל מה שהגבר צריך: ג'ל רחצה, שמפו, דאודורנט, ג'ל גילוח וג'ל לאחר גילוח. את המוצרים של CREMA אני מכירה כבר שנים רבות ויכולה להעיד על הטיב והאיכות ועל המחירים הנוחים. אלה מוצרים שנמצאים אצלי ואצל הוריי כבר שנים רבות בחדר האמבטיה כאשר הריח הקלאסי של המותג הוא אחד הריחות שאני הכי הכי אוהבת. הוא פשוט ונעים ויש לו ניחוח פודרתי של נקיון כך לפעמים לא צריך יותר מזה...
מחירי המארזים: 49.90 שקלים וניתן להשיג אותם באתר שופרסל און ליין וברשתות הפארם והשיווק ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

NIVEA


לסיום, רציתי להסב את תשומת לבכם לעובדה שגם בראש השנה תוכלו להנות מהמארזים הנפלאים של המותג NIVEA שמכילים בין השאר: קרם גוף, קרם רחצה, קרם לחות רב שימוש ודאודורנט במחיר של 49.90 שקלים (מארז שכתבתי עליו בפוסט מתנות לחג הפסח ממש כאן). ובנוסף תוכלו גם גם מארז טיפוח אנטי אייג'ינג המכיל ג'ל ניקוי לעור הפנים וקרם לחות במחיר של 99 שקלים, ומארז טיפוח מיוחד הכולל קרם יום וקרם לילה נגד קמטים במחיר של 169.90 שקלים. למי שמתחשק לפנק את הגבר שלה במארז טיפוח של החברה, קיימים שני מארזים במחירים שנעים בין 49.90 שקלים ל – 59.90 שקלים ובתוכם: קצף קילוח, אפטרשייב, דאודורנט ועוד. את המארזים ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: