יום רביעי, 6 בינואר 2016

חידושי איפור לפנים

מספר מוצרי איפור חדשים הגיעו אליי לסקירה ואחרי שניסיתי ואהבתי, הגיע הזמן לשתף גם אתכן!
הראשון והנפלא הוא המארז החדש של SMASHBOX עם ה - Step-By-Step Contour Sticks Trio שהם עפרונות סטיק קרמיים להארות והצללות בקלי קלות. הערכה שהייתה תמיד סוד שמור היטב של מקצוענים בעולם היופי יוצאת כעת אל מחוץ למאחורי הקלעים ומגיעה לתיקי האיפור של חובבות האיפור שמעוניינות לחטב ולהדגיש את תווי הפנים שלהם. העפרונות מגיעים ב - 3 גוונים המחקים תאורה מושלמת: 

  • קונטור - גוון כהה המפסל באמצעות יצירת הצללות.
  • היילייטר - גוון בהיר המדגיש את תווי הפנים.
  • ברונזר - גוון מעבר המטשטש קווים חדים על ידי מיזוג הקונטור וההיילייטר.

התוצאה שמתקבלת היא של תווי פנים נפלאים עם עצמות לחיים מדהימות, אף מושלם וקו לסת מפוסל. דרושה מיומנות קלה והתוצאה הנ"ל מתקבלת רק אחרי שעובדים עם העפרונות פעמיים-שלוש ולומדים את כמות החומר הרצויה ואת האופן הנכון ביותר לטשטש אותם. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בספוגית רטובה או עם האצבעות. הערכה מגיעה עם עם עלון למשתמשת ובו הוראות שימוש עבור חמישה סוגי מבני פנים וטיפים ליצירת הארות והצללות משלב בסיסי ועד מתקדם. מחיר המארז: 249 שקלים וניתן להשיג אותו ברשת אפריל בלבד.


הביקורות שקראתי ברשת ובעיתונות על המייק אפ החדש INFALLIBLE 24H MATTE מבית L'OREAL PARIS שיבחו והיללו. הסקרנות גברה מרגע ולרגע ולכן שמחתי מאוד לקבל לידי את המוצר ולנסות אותו בעצמי. ובכן, צדקו כל הביקורות הטובות ונכונות הן כל השמועות - מדובר באחד מהמייק אפים הכי טובים שניסיתי אי פעם והוא ללא ספק יכול להכנס ל - TOP 10 שלי. יש לו מרקם גמיש וקליל שאינו מותיר תחושת "מסכה" על הפנים אך עם זאת הוא מעניק כיסוי מלא ואחיד בדיוק כמו שאני אוהבת. הפנים לא מתייבשות תודות לפורמולה וטכנולוגיה חדשנית שפועלת גם כדי לנטרל את הברק השומני ואת המראה העמום של העור. הוא מוצע ב - 7 גוונים שונים ואריזת השפופרת שלו מאוד נוחה לשימוש ולנשיאה בתיק האיפור. מחירו: 180 שקלים (לפני הנחות הניתנות מעת לעת) לתכולה של 35 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם השונות. 

גוון מספר 20

אחרון חביב הוא המייק אפ החדש של Beautycare מסדרת מייק אפ מוס מינרלי. המוצר מגיע בקופסת זכוכית קטנה ועגולה ( 15 מ"ל) וניתן להשתמש בו בעזרת האצבעות או בעזרת מברשת. אני מעדיפה את השימוש באצבעות כי המריחה מרגישה לי אחידה יותר אולם נתתי צ'אנס גם למברשת מבית המותג
יש למייק אפ מרקם משי קטיפתי וקליל שאינו מכביד על העור והוא מתאים מאוד לעור שמן. הוא מועשר במרכיבי הזנה ולחות והוא נמשח על העור בקלות ובאופן אחיד. המראה שמתקבל מאוד עדין והכיסוי הוא קליל בלבד. המייק אפ הזה יכול להיות נהדר לנערות שרוצות להתחיל להשתמש במוצר והמחיר הנוח שלו בהחלט יקל גם על הכיס של ההורים שלהן. מחירו: 14.90 שקלים. המברשת המדוברת אותה ניסיתי עולה 9.90 שקלים והיא בהחלט נותנת תמורה טובה למחיר. את מוצרי החברה ניתן להשיג בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ. 



הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: