יום שבת, 2 באפריל 2016

רעיונות למתנות לחג

הוא עוד שניה כבר כאן, חג האביב הלא הוא חג הפסח. קדחת המתנות בשיאה, הקניונים הומים מאדם והקופות רושמות בלי הפסקה. בכל שנה עולה מחדש השאלה - מה קונים הפעם? והיום אתחיל בפוסט הראשון מתוך סדרת פוסטים של רעיונות למתנות לחג.

הרעיון הבא מיועד לאלה שנרתעים מכל מה שתארתי בפסקה הראשונה, ומעדיפים לעשות את הקניות שלהם לחג דווקא און ליין. באתר Buy Me מציעים לקראת החג את הקניון הדיגיטלי שמאפשר לנו לרכוש כרטיס מתנה ליקרים שלנו, לאחת מבין שלל רשתות האופנה הגדולות ולחנויות טיפוח, איפור ובישום. 


תוכלו למצוא ברשימה מותגים כמו: פוקס, אמריקן איגל, אלדו, אירוקה, גולברי, ליה לונדון, הגרה, ניין ווסט, גולף, ל'אוקסיטן ועוד. ההיצע הוא אדיר ולמעלה מ - 600 בתי עסק שונים מוצעים לכם באתר.


לאחר שתבצעו את הזמנת כרטיס המתנה באתר, אל מקבל המתנה יגיע SMS שנראה כך:


היתרון ברכישת מתנה שכזאת היא לא רק העובדה שנחסכו מכם פקקים, דלק וזמן יקר, אלא גם שמקבל המתנה יכול לבחור לעצמו את מה שהוא צריך באמת. הכרטיס מאפשר לו לגשת לחנות בזמנו החופשי (וללא לחץ של החלפת מתנה "בתוך שבועיים" בלבד), למדוד ולהחליט בחנות על הפריטים בהם חשקה נפשו באמת.
כמו כן, יש אפשרות לרכישת כרטיס מתנה משולב העונה לשם: "סופר שובר" והוא כרטיס שמאפשר למקבל המתנה לצאת למסע קניות בלמעלה מ - 600 החנויות והרעיונות באתר Buy Me ולבחור כמה לבזבז בכל חנות. מקבל המתנה יגלוש לאתר וינפיק לעצמו שוברים לחנויות ספציפיות בעזרת השובר הנ"ל. 

את רשימת החנויות המלאה, בתי העסק והרעיונות השונים תוכלו למצוא באתר כאמור:


ברגע שתכנסו לאתר, תתקשו לצאת ממנו שכן המגוון והמבחר הגדול יבלבלו אתכם כל כך ויגרמו לכם להשאר שם עוד ועוד... ההתמכרות מובטחת!

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: