יום שלישי, 22 בנובמבר 2016

הכיני את עורך לחורף – המומלצים שלי מבית "סבוקלם"

היחסים הארוכים שלי עם מותג הטיפוח "סבוקלם" עלו מדרגה לאחרונה, כאשר הוצע לי למלא שאלון לגבי מצב העור שלי ולקבל התאמה מדויקת של מוצרים המתאימים לעורי על ידי הרוקח הראשי של החברה – הרמן וייס.  

מאחר ועור הפנים שלי הוא עור שמן – מעורב, הומלץ לי לבחור במוצרים מסדרת "סבוקלם יאנג" לעור הנוטה לפצעונים. נשלחו אליי ארבעה מוצרים והוראות שימוש:


ג'ל ניקוי יאנג לניקוי עדין המסייע במניעת הופעת פצעונים חדשים:


קרם לחות יאנג המרגיע את העור ומאזן את הפרשת השומן העודף:


מסכת זיט אאוט לטיפול מהיר באקנה ובפצעי בגרות ולסיוע במניעת הופעת פצעונים חדשים (המלצה רותחת!):


דיילי סאן - קרם הגנה קליל ודל שומן להגנה יומיומית לעור מעורב/שמן:


שגרת הטיפוח המומלצת שלי: שימוש קבוע בג'ל הניקוי ובקרם הלחות (בוקר ולילה). את קרם ההגנה למרוח לפני כל חשיפה לקרני השמש (גם בחורף!). המסכה מצוינת לשימוש נקודתי. חשוב להקפיד למרוח מקדם הגנה לפני כל יציאה מהבית ולהקפיד להשתמש במוצרים המיועדים לעור שמן וכמובן נטולי שומן. מומלץ לא להשתמש במוצרים המכילים חומרים משמרים, אלכוהול ו – SLS.

אני מוכרחה להודות ששניים מהמוצרים כבר נמצאים אצלי על המדף בשימוש קבוע (קרם הלחות ומסכת זיט אאוט) ואת הנוספים שנשלחו ניסיתי בעבר והייתי מאוד מרוצה גם מהם.
על כל פנים, השגרה החדשה שלי כוללת שילוב של כל המוצרים הנ"ל כאשר בימים האחרונים, כשמזג האויר כל כך יבש והעור פשוט צמא ללחות, אני מערבבת את קרם הלחות יאנג עם קרם נוסף ועשיר יותר, כדי לקבל בוסט של לחות לעור.

מה שכיף בכל המוצרים של סבוקלם היא העובדה שכולם מוצרים היפואלרגנים ומומלצים לא אחת גם על ידי רופאי העור שכן הם מסייעים בטיפול בבעיות עור כמו: סבוריאה, קשקשת, אדמומיות ועוד.

את כל מוצרי החברה ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ובבתי המרקחת השונים. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: