יום ראשון, 28 ביולי 2019

נפרדת מהפיגמנטציה תודות לג'רנטיק

את המתנות שהותירו לי על עור הפנים ההריונות והלידות קשה לפספס - פיגמנטציה עקשנית שמחמירה יותר בימות הקיץ ומטשטשת מעט בימות החורף. מייקאפ טוב לרוב מכסה לי את כל הכתמים אולם לא תמיד מתחשק לי לעטות על פניי מייקאפ ובייחוד לא בימות הקיץ החמים. 
חברת ג'רנטיק עליה כבר סיפרתי לא אחת בבלוג, הזמינה אותי לסדרת טיפולי פנים תחת ידיה הנהדרות של לואיז, כדי לשפר את כתמי הפיגמנטציה שלי ואת מראה העור בכללי. היום אספר לכם על הטיפול הראשון מתוך הארבעה שאני עוברת, כאשר גם הסטורי שלי בעמוד האינסטגרם יחשוף בפניכם בלייב, את התוצאות של כל טיפול אותו עברתי. 

לפני הטיפול הראשון

לטיפול הגעתי כאמור עם עור עייף, כהויות מתחת לעיניים, פיגמנטציה בצידי הלחיים ומעל השפה ונקודות שחורות (קומודונים) בעיקר בצידי האף.
הטיפול כלל מריחה של קרוב ל - 10 מוצרים שונים, שנבנו בשכבות אחד על גבי השני. שיטת הניקוי והטיפול של ג'רנטיק לא כוללת לחיצות שונות על העור כדי להוציא את השחורים מתוכו, אלא המסת השומן והקומודונים על ידי בניית השכבות על העור. הטיפול התמקד כאמור בתכשירים שמיועדים לעזור לנקות את העור לא רק מהשחורים אלא בעיקר להתנקות מכל כתמי הפיגמנטציה המעיקים שאני "סוחבת" על העור כבר שנים. 

מגוון מוצרי ג'רנטיק שבחלקם השתמשה לואיז בטיפול שלי


הטיפול שנמשך כמעט שעה שלמה כלל בתוכו גם עיסוי של הצוואר, הכתפיים ואפילו הידיים, והיווה עבורי הפסקה מושלמת מכל המתח והלחץ שבו אני נמצאת באופן יומיומי. תודות לשיטת הקוסמטיקה הסלולותראפית של ג'רנטיק, השונה משיטת הקוסמטיקה הקונבנציונאלית עליה חונכנו, העור מקבל לתוכו את החסרים התזונתיים שיש לכל אחד מאיתנו בגוף ע"י החדרת התאים הצעירים של חומצות האמינו, הויטמינים, המינרלים והחלבונים לעור, ובכך מאפשרים האטה של הזדקנות התא. בדרך זו ניתן לבטל מחלות רבות, ולשפר בצורה מדהימה את המראה האסתטי של המטופלים בשיטה טבעית ויעילה.
אגב, הסלולותראפיה מיושמת כיום בזריקות על ידי רופאים או החדרת משחות ונוזלים דרך העור (בקוסמטולוגיה המתקדמת של המאה ה- 21).


זאת תמונת ה - "אחרי" שלי, ומיותר לציין שרואים בבירור איך העור נראה בהיר יותר, רענן יותר והכהויות מתחת לעיניים הטשטשו עד מאוד. כדי להשלים את הטיפול אותו עברתי, קיבלתי שני מוצרים לשימוש יומיומי בבית, סבון פנים Nettoyan Gommant Marin עליו כבר כתבתי בעבר בבלוג וקרם פנים לעור שמן ומעורב Creme Speciale Peaux Mixtes Grasses שהוא קרם מאוד עדין ומשתמשים בו בוקר וערב בכמות קטנה. הוא מיועד לטיפול בפגמים תת-עוריים כמו נקודות שחורות, נקבוביות מורחבות ופצעונים והספיגה שלו מהירה וללא עכבות כך שניתן להתאפר בקלות מעליו. 


אני כבר מחכה בקוצר רוח לטיפול הבא שלי, השני מתוך סדרה של 4 טיפולים כאמור, כדי לספר לכם כאן על ההתקדמות במצב העור ועל התחושה הכללית.


בינתיים, אם תרצו לקרוא עוד על שיטת ג'רנטיק ולקבל מידע נוסף על המוצרים המעולים שלהם, תוכלו להכנס לאתר הבית שלהם:


ולהזמנת טיפול אצל לואיז המדהימה (כבר הרבה זמן שלא הייתי אצל קוסמטקאית כה נפלאה), ייעוץ והכוונה ניתן ליצור קשר בטלפון הנ"ל: 054-5965493.

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: