יום שבת, 3 באפריל 2010

Diamonds are forever

התארסתי בשבוע שעבר. מה נחמד ומה נעים ובעיקר מרגש.. העניין הוא שטבעת לא קנו לי, וטוב שכך! אני כל כך בררנית בכל דבר, וחכם היה בן זוגי שלא בחר משהו לבדו. העניין הוא, שאני בעצמי לא יודעת בעצם מה אני רוצה. אז ישבתי ואספתי את הטבעות הכי יפות/מיוחדות/מעניינות בעיני. ועכשיו נותר רק לבחור..


יש את הקלאסית, עם היהלום הגדול באמצע, והקטנים בצדדים, בזהב לבן שיש כאלה שאומרים שיהלומים נראים טוב יותר עם זהב לבן מאשר זהב צהוב.

יש את זו עם היהלום הבודד, בשילוב זהב צהוב, פשוט ויפה.



זאת גרסא קצת יותר מעוצבת לטבעת שמעליה, אולם היהלום כאן פיצי! ואני מעדיפה את היהלום שלי גדול מעט יותר.. 

הטבעות הדקות האלה בשיבוץ עדין של יהלומים קטנטנים מאוד שיקיות לדעתי, ויש להן מראה עתיק מעט ומאוד ייחודי.

הטבעת הדומיננטית בעלת הנוכחות הזאת, עשויה בשיבוץ פאווה מרהיב, אין מצב שמישהו יתעלם מהיד שלי עם טבעת כל כך יפה. גם הגימור של הטבעת כל כך משכנע, עם תשומת לב גם לפרטים הקטנים ביותר כדוגמת הכוכבים בפנים הטבעת.

הגרסא הקלאסית של טיפאני לטבעת היהלומים שצריכה כל אישה לענוד...

אותה גברת בשינוי אדרת - זהב צהוב משנה את הטבעת ב 180 מעלות, מאוד דומה לזו מטיפאני, רק שזו תוצרת הארץ וגם דומני כי יש בה משהו קצת אחר ומעניין יותר.


טבעת אירוסין קלאסית הרבה פחות מכולן, אבל היהלום הצהבהב הזה באמצע, פשוט כבש אותי.



טבעת זהב צהוב חלקה ופשוטה בשיבוץ יהלום מרובע, שכיח הרבה פחות, אבל תראו כמה שהבוהק הזה משכנע!



אז על מה אתן הייתן הולכות בנות?

30 תגובות:

MORE4ME אמר/ה...

קולולולולו מזל טוב

blossom button אמר/ה...

ממממממזללללל טטטטווובבב!!!!:):)
ובנושא הטבעת-בתור צהובה מלידה(בלונדינית,אלא מה)תמיד תכשיטים בזהב צהוב משכו אותי.הכי אהבתי את האחרונה,הניגוד בין היהלום לטבעת עצמה נורא יפה ומיוחד,ואם לא אז הייתי בוחרת בטבעת של דני אליאב-החיתוכים שלה נורא יפים ומעניינים,בעיקר הפיצול.כמובן שתמיד יש את האופצייה הראשונה,הקלאסית והמוכרת,או הכי פשוט-להפיל הכל על הבן זוג ללא צורך להתלבטD:

אנונימי אמר/ה...

בלי שום ספק, לכי על הטבעת של דני אליאב!!

לובה אמר/ה...

קודם כל- המון המון המון מזל טוב!
הטבעת השניה קנתה אותי, היא מאוד פשוטה ומקסימה לדעתי.

Standing Ovation אמר/ה...

מזל טוב!!! אני בעד הטבעת הראשונה :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

MORE4Me - תודה רבה רבה :)

blossom button - ראשית תודה! שנית, אני מסכימה איתך לגבי הטבעת האחרונה, משהו בה מאוד מושך גם אותי, אם כי אולי הייתי מעדיפה את האבן עגולה ולא מרובעת. אצל דני אליאב, האבן המרובעת משתלבת בהרמוניה עם הטבעת. אכן בחירה קשה.

טלי - האמת שהשבוע אנחנו נעלה ירושלמה לחנות של דני לבדוק טבעות, יש לו עיצובים מקסימים לא רק לטבעות, אלא בכלל.

לובה - תודה רבה על הברכות! בקרוב אצלך!

standing ovation - יש בטבעת הראשונה משהו שאין באף אחת.

אוחחחח התלבטות כל כך קשה...
שרונה

מורן אמר/ה...

יאאא מזל טוב , איזה כיף!
אני הייתי בוחרת או את זו של שפר יהלומים או את זו של זיוה דן , תלוי אם שאר התכשיטים שאת עונדת הם זהב לבן או צהוב...
מזל טוב ! :)

PASSIONISTA אמר/ה...

המון מזל טוב! אני הייתי הולכת על טיפאני! אבל זו אני!

אנונימי אמר/ה...

דבר ראשון מזל טוב!! דבר שני אני חושבת שאוסף הטבעות האלה פשוט מהמם, כל טבעת מיוחדת בדרכה, וקצת קשה לבחור, אבל הטבעות הראשונה השניה והאחרונה פשוט יפיפיות... ובאשר לטבעת עם הכוכב הזכרת לי קטע כואב.. היתה לי כזו, אני לא יודעת אם זה מאותה החברה (קניתי את שלי במשביר) וכ"כ אהבתי אותה בגלל הקטע של הכוכבים,והדרך של השיבוץ של האבנים.. ופשוט יום אחד איבדתי אותה באילת, עם עוד אוסף תכשיטים.. בכל מקרה אני מקווה שתמצאי לך את הטבעת שאת הכי מתחברת אליה, ושוב מזל טוב!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מורן - תודה על רבה האיחולים!! האמת שאני מאוד אוהבת זהב צהוב, אבל עדיין.. יש לי תחושה שיהלומים נראים טוב יותר עם זהב לבן.

Passionista - תודה לך על האיחולים! זו של טיפאני מדהימה וגם הכי הכי יקרה, אם כי אפשר בארץ למצוא גרסאות זולות ודומות לשל טיפאני. האבן כאן ענקית, ושאר הנקודות המשובצות מסביב מגיע לכמעט 2 קארט.

Marina - תודה רבה על הברכות! אוי, לאבד תכשיט יקר שאוהבים זה נוראי, אני זוכרת שזה קרה לי בעיקיפין עם משקפיים של אמא שלי שמאוד מאוד אהבתי, ויום אחד נסענו לטייל כל המשפחה והיא גילתה שהן אבדו לה באחד האתרים שביקרנו בהם. אני ממש התבאסתי והייתי כל כך עצובה. לדעתי יש בכל מיני מקומות טבעות בסגנון עם החריטה של הכוכבים מאחור, יום אחד כשבן זוגך יחפש טבעת בשבילך, תוכלי לכוון אותו לדבר כזה :)

שרונה

Pick SOME Pic אמר/ה...

שיהיה במזל.
שתזכי לבנייני אושר ואהבה וגם אופנתיןת.
אני הייתי הולכת לקנות את הטבעת של המעצב/ת T.H.J

Noa Raviv אמר/ה...

וואו! מזל טוב! איזה כיף שאת זוכה לבחור בעצמך את הטבעת! אני אהבתי את הדקות בשיבוץ של הרבה יהלומים קטנים... עדינות ואלגנטיות

Yael אמר/ה...

must be Tiffany.
mine:

http://www.tiffany.com/Shopping/Item.aspx?fromGrid=1&sku=GRP01604&mcat=148204&cid=287462&search_params=s+5-p+8-c+287462-r+-x+-n+6-ri+-ni+0-t+

together with a simple platinum wedding band.

Mazal Tov!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

Finkel's APPAREL - תודה רבה רבה על האיחולים ועל התגובה! עוד לא החלטתי מה אני רוצה. המסקנה שהגעתי אליה היא שהכי טוב ללכת וללמוד דברים, עד שאגיע אל ה-אחת!

נעה - תודה רבה על הברכות! זה בהחלט תענוג שניתן לי הכבוד לבחור את טבעת האירוסין של עצמי. זאת הייתה החלטה נבונה וחכמה בהחלט, ואני גאה בבן זוגי שיודע ומכיר את אשתו לעתיד ולא קנה לי שום דבר שלא ימצא חן בעייני.

יעל - הטבעת שלך נפלאה ומיוחדת, לפי המחיר אני מתארת לעצמי שהאבנים גדולות כל אחת בפני עצמה, וזה בטוח נראה נהדר על האצבע ועם טונה של נוכחות!

שרונה

Mirelle אמר/ה...

מרב שטיילתי לי ברחבי ישראל, פספסתי את הפוסט הנפלא הזה! אז אתחיל באיחולי מזל טוב וקולולו לבביים ♥

אני מאוד אוהבת את טבעות האירוסין של טיפאני...אולי זה קצת נדוש מצידי, אבל זה מה יש ☺

נשיקות,
מיראל

אלה אמר/ה...

מזל טוב!
הרשי לי לייעץ לך בקשר לטבעת. הכי כדאי ללכת על טבעת סוליטייר קלאסית כמו בתמונה האחרונה, ככה ניתן יהיה להשקיע את רוב ההון באבן אחת. יהלומים הם יצורים מיוחדים, חצי קרט לא עולה פי שתיים פחות מקרט אחד. אם לדוגמא קרט אחד עולה בסביבות ה 1000 דולר פלוס מינוס, שני קרט יעלה 10,000 דולר, אם מדובר באותה איכות. ביהלומים יש לשים לב לצבע, שנע בין הערכים D לF,I, ואפילו J. כאשר D הוא הצבע הכי בהיר ונחשב לטוב ביותר. D היא רמת הבהירות לעין מיומנת תחת עדשה שמגדילה פי 10. בנוסף לצבע יש גם שלמות. יהלום INTERNALLY FLAWLESS יעלה הכי הרבה וככל שיש לו פגמים פנימיים (כמובן כמו שאמרתי , לעין מיומנת עם עדשה שמגדילה פי 10), הערך יורד. אני הייתי ממליצה לך על יהלום אחד קרט צבע D, אבל הכל תלוי בתקציב. בכל מקרה הייתי ממליצה ללכת לצורף אם את מכירה מישהו כי חנויות לוקחות יותר על פחות. בכל מקרה החיתוך המומלץ הוא עגול, שקד או אגס, המרובע פחות מומלץ...

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מיראל - תודה על האיחולים יקירתי! גם אני טיילתי המון במהלך החג, היה כל כך כיף! טיפאני זה ממש לא נדוש לדעתי, וזאת טבעת מהסוג שלא רואים כמעט על נשים בארץ (ואני דווקא מסתובבת המון באזור צהלה, וגם שם לא נתקלתי באיזה משהו יפה במיוחד בסגנון הזה).

אלה - ברוכה הבאה לבלוג קודם כל! שנית, תודה רבה על ההסבר המפורט ביותר. האמת שאנחנו בדקנו לקנות את היהלום בנפרד, ולאחר מכן ללכת לצורף שישבץ את האבן. המחירים אכן שונים מאוד בהתאם לכל מה שהזכרת. בתחום התקציב שלנו, מתאפשרת לנו טבעת עם יהלומים בצבע D, עם תעודה וכל המסביב. אנחנו עוד בודקים אפשרויות (יותר נכון, אני בודקת אפשרויות, ועוד צריכה להחליט סופית לגבי הטבעת).
מה שלא יהיה, אבן עגולה היא הכי קלאסית והכי יפה לדעתי.

שרונה

Unknown אמר/ה...

בכיף, רציתי גם להמליץ לך מקרב לב, בתור מישהי שעובדת בתעשיית התכשיטים וראתה הרבה חתונות והרבה כלות עם רעיונות "מיוחדים", אל תלכי על זהב רקוע. כל החברות שלי (בלי יוצאת מן הכלל) עשו טבעות נישואין רקועות, צ'אנקיות וגבוהות ועכשיו לא יכולות ללכת איתן כי זה מציק. אני ממליצה בחום רב ללכת על טבעת (גם אירוסין וגם נישואין) פשוטה, דקה וקלילה שלא תציק ולא תפריע לך.
לדוגמא, הסט שלי http://lh3.ggpht.com/_cAZUB3hb8gA/SM9aB8vIuCI/AAAAAAAAARY/PzBPdC3FISE/s512/BPX_0281.JPG

לירז אמר/ה...

מזל טוב שרונה יקירה, איזה כיף לך! לגבי הטבעות- אני בעד הקלאסית הראשונה, אם כי היא עדיפה לדעתי רק עם האבן הגדולה (ללא האבנים בצדדים).

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

aaa - לא הצלחתי להכנס ללינק ששלחת. אני מעדיפה פחות זהב רקוע, ובייחוד היום אחרי מדידות של טבעות, הבנתי מה מתאים לי פחות או יותר. כתרים גבוהים זה ממש ממש לא בשבילי. למרות שחשבתי שזהב צהוב יותר יתאים לי, אני הולכת על זהב לבן.

לירז - תודה רבה על האיחולים! הקלאסית הגדולה היא כנראה מה שאני בוחרת, אם כי האבנים בצדדים באים בגרסה מאוד מאוד עדינה בצורת 7 אבנים של חצי נקודה בכל צד, ובאמצע אבן גדולה.
תמונות בהמשך כשיהיו :)

שרונה

אנונימי אמר/ה...

מזל טוב! שיהיו לכם רק אושר ואהבה!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

כלמנסע - תודה רבה על האיחולים! :)
שרונה

אלה אמר/ה...

אני מקווה שתצליחי לראות
אגב AAA זאת אני, בטעות נכנסתי עם הג'ימייל של המשרד :)

http://lh3.ggpht.com/_cAZUB3hb8gA/SM9aB8vIuCI/AAAAAAAAARY/PzBPdC3FISE/s512/BPX_0281.JPG

תעשי לזה קופי פייסט.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

היי אלה! עכשיו סוף סוף הצלחתי לראות! הטבעת שלך מאוד יפה. היום בדיוק הזמנתי את הטבעת שלי, זהב לבן, 14 נקודות בצדדים ואבן של קצת יותר מחצי קארט במרכז בחיתוך עגול.
אני כבר מחכה לקבל אותה!!!
שרונה

Unknown אמר/ה...

מזל טוב! איזו התרגשות

תומר אמר/ה...

אופציה 2 ו3

נבו אמר/ה...

מזל טוב!!!אני אהבתי את הטבעת של זיוה דן ושל לשם האחרונה.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

aaa- בהחלט התרגשות גדולה שקשה לתאר!

תומר - אתה שמרן והלכת על הכי "פשוטות" יחסית, הא? :) בקרוב אצלך!

מורן יוסף - תודה רבה על האיחולים! הטבעת הוזמנה והמצחיק הוא שהיא לא נראית כמו אף אחת מהטבעות שכאן. בטח תופיע בפוסטים הקרובים ותוכלי להתרשם ממנה בעצמך :)
בסופו של דבר הלכתי כן על הזהב הלבן, ועל אבן מרכזית גדולה ועגולה עם 14 נקודות משני צידי האבן המרכזית. תענוג ואני כבר כל כך מחכה לקבל את הטבעת!
שרונה

Unknown אמר/ה...

תודה

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

על מה תודה רנן? :)