יום שני, 24 בינואר 2011

המדריך השלם להונג קונג המפנקת – חלק שני, שופינג

לרובנו, שופינג זה החלק הכי חשוב בטיול בחו"ל. אז נכון שיש כאלה שיגידו ש"יש היום הכל בארץ", אבל עדיין, יש בזה משהו כיף שלא ניתן להסביר, מין אדרנלין שאני מעדיפה לקבל אותו ישירות לווריד בדמות בגדים, נעליים, איפור וקוסמטיקה.
הטיולים שלי לחו"ל מתחילים תמיד בדיוטי פרי, שם אני מעמיסה עגלה בשלל מייקאפים, סמקים ומסקרות. גיהוץ ראשון מ"חוץ לארץ", הכיף מתחיל.
אל הונג קונג הגעתי בידיעה שיש מה לקנות, והרבה. ולמרות זאת, במשך ארבעת הימים הראשונים של הטיול לא קניתי מאום ורק תרתי אחר התיק המושלם. למי שעוקב אחרי, התיק אכן נמצא והמשימה הושלמה. אחרי שהשגתי את מבוקשי, החלטתי לתת לרכישות לחכות עוד קצת, ובעצם דחיתי את כל מסע השופינג שלי ליומיים האחרונים של הטיול.
ועדיין, בין מוזיאון התה בהונג קונג סיטי למופע האורות בשדרת הכוכבים בקאולון, חלפתי (ואף רכשתי בסופו של דבר!) על פני נקודות שופינג ראויות לציון, שחשבתי שיהיה נחמד לגלות אותם גם לכם, במקרה ויצא לכם לזפזפ להונג קונג בזמן הקרוב.

Causeway bay – מרכז קניות הנושא את שמה של שכונה קטנה ונחמדה ברחוב Matheson 1. זה לא סתם מרכז קניות, אלא 16 קומות של חנויות בגדים, נעליים, אקססוריז, מסעדות וכל דבר העולה על רוחכם. המעליות מאוד מבלבלות, הולכים שם לאיבוד בקלות, אבל אל דאגה, ריכוז החנויות המגניבות שם שווה ביותר. סניף ענק של I.T (עליה תקראו בקרוב), בן שרמן, קלווין קליין, זארה ומנגו כמובן, קואצ' והיד עוד נטויה. שווה לטפס במעלית החיצונית השקופה לקומות הגבוהות ולעצור ללאנץ', להירגע מסחיבת השקיות.

שכונת Causeway Bay, מחוץ לקניון

Landmark – הקניון של העשירון העליון של הונג קונג. מרכז הקניות ששווי הפריטים בו מגיע כנראה לכמה מיליארדים טובים. כל מעצבי העל תחת קורת גג אחת, החל מלואי ויטון, גוצ'י, טוד'ס, מארק ג'ייקובס, פראדה, צ'ימי צ'ו, טיפאני אנד קו, מנולו בלאניק, פול סמית' ועוד ועוד ועוד. שווה לחפש את חנות המוסיקה והספרים HMV (כן, אותה רשת שמוכרת לכולנו בעיקר מלונדון) שם אפשר להירגע מהסטייל ומהמחירים של הבגדים, עם מוסיקה טובה מכל הסגנונות והמינים.
כתובת: רחוב Des Voeux Road, הונג קונג סיטי.

הלנדמרק יפה ומקושט לחג המולד

Miramar – קניון חדש לגמרי, מבית היוצר של Mira Hotel (אפילו יש כניסה לקניון דרך המלון!), ממוקם בקאולון ואחד הקניונים היפים יותר בעיר. ויויאן ווסטווד, אנה סוי ופרד פרי, הם רק קמצוץ מהחנויות המגניבות שתמצאו שם! המון חנויות מקומיות מעוררות השראה ובגדים, קומה ענקית של Uniqlo וחצי קומה נוספת של Muji. המלצה שלי – כנסו לחנות 5cm (מבית היוצר של I.T), יש שם בגדים מיוחדים במינם (בעיקר לגברים) במחירים סבירים יחסית.
כתובת: רחוב: Nathan Road 132, Tsim Sha Tsui, Kowloon

קניון המירה

City Gate – אאוטלט הורס, הדובדבן שבקצפת, השוקולד שבשוקובו! גילינו אותו די במקרה, בדרכנו לטיול ארוך, ואני רק חיכיתי לסיים את אותו הטיול כדי להתחיל את מסע הרכישות הגדול שלי. בין החנויות שתוכלו למצוא שם: טומי הילפיגר, ראלף לורן, ברברי, אספריט, נייק, פומה, ארמני אקסצ'יינצ', באלי, לורה אשלי, מנגו, קואצ', מקס מארה, נאוטיקה ועוד ועוד. אתם יכולים להיות בטוחים שמשם חזרתי למלון עם כמות שקיות מכובדת ביותר.
כתובת: צאו בתחנת הרכבת Tung Chung ולא תפספסו את המקום.

הרחבה המקסימה שמחוץ לאווטלט הענק

קניונים מהממים נוספים ושווים: Elements, Isquare ו The One , שלושתם מכילים פחות או יותר את אותן החנויות, מה שנקרא - אותה הגברת בשינוי אדרת. כולם חדשים, גדולים ויפים, אתם רק צריכים לבחור.

בונוס למי שהגיע עד הלום:
I.T היא רשת בגדים מקומית שאת הפריטים המגניבים שלה לובשות נשים הונג קונגיות סטייליסטיות ומגניבות. הבגדים מאוד מתוחכמים ומיוחדים והמחירים בהתאם. אם מזדמן לכם להגיע ל-City Gate , תוכלו למצוא שם אאוטלט ענק של הרשת הזאת.

קנייה מהנה לכולן ולכולם,
שרונה.

תמונות 3 ו 4 לקוחות מכאן ומכאן

8 תגובות:

Unknown אמר/ה...

התמקרות... פשוט מדהים הכל בטוב טעם,
אני נהנת לקרוא את הפוסט כמו ספר טוב ..
הייתי רוצה לראות כמה רכישות שוות בתמונות.

לילה טוב

מיכל

marjorie morningstar אמר/ה...

הכל נראה מדהים וגדול מהחיים, אבל גם קצת מנוכר, לא?
יש לי חברה מאוד טובה שחיה בהונג קונג, וביום יום זאת עיר קשה וקרה..

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

Michal - הרכישות יחשפו כאן לאט לאט, הסבלנות משתלמת :)

מרג'ורי מורנינגסטאר - האמת? מאוד לא מנוכר שם. בגלל שהמאנטליות של ההונג קונגים היא מאנטליות כה חמימה ואדיבה, ממש אין תחושת ניכור. אולי כשגרים שם זה משהו אחר, אבל כתיירים, הכל היה מאוד מסביר ומאיר פנים. זאת עיר מקסימה ומאוד נעימה לדעתי.

שרונה
Photo.Fashion.Passion

PointOfFashion אמר/ה...

ומה לגבי המחירים? מה סדר גודל של מחירי בגדי המעצבים שם לעומת כאן או בכלל באירופה?
יש הבדל כיוון שמדובר במזרח?

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה. הונג קונג נראית נפלא, ולא סתם יש לי שכנים שסוגרים בימים אלו מעבר לשם למס' שנים! ברור לי שאגיע לשם, ונראה לי שאשתמש בהמלצות שלך.דרך אגב מלון ממילא, שבו שהיתי בנובמבר(יש לי פוסט עם תמונות משם) הזכיר לי מאד את Mira Hotel, ששהיתם בו. שבוע נפלא, ציפי.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

PointOfFashion - המחירים לא זולים בכלל. התיק שקניתי ב Coach זול משמעותית בארה"ב למשל. אם מחפשים בגדי מעצבים בהנחות טובות, שווה להגיע לאווטלט שם יש חנויות של BALLY, COACH, ועוד בהנחות משמעותיות.
מה שזול שם זה כל החיקויים, ואין הרבה מזה בהונג קונג. יותר בשווקים המתוירים.

ציפי לוין - אהבתי את ההקבלה למרות שעדיין לא הייתי בממילא (מקווה שזה יקרה בזמן הקרוב!). גם ממילא הוא חלק מהאיגוד שציינתי - של בתי המלון המעוצבים בעולם.
כשתטוסי לשם תכתבתי לי, יש לי עוד המון המלצות וטיפים אם תרצי.

המשך שבוע נפלא,
שרונה

מרגי אמר/ה...

האם כדאי לקנות יוניקלו בהונג קונג או עדיף ביפן?

מרגי אמר/ה...

האם כדאי לקנות יוניקלו בהונג קונג או עדיף ביפן?