יום שלישי, 25 בינואר 2011

המדריך השלם להונג קונג המפנקת – חלק שלישי ואחרון, אוכל

אני אוהבת אוכל, אני אוהבת לאכול, אני אוהבת להכין אוכל, לגעת באוכל, לקנות אוכל. בגדול, אני פשוט אוהבת להתעסק עם כל דבר שקשור באוכל. נכון שלא רואים עליי, אבל זאת האמת לאמיתה. טיול בחו"ל נותן הזדמנות טובה לטעום מטעמים אחרים ושונים ממה שאני רגילה כאן בארץ, ולמרות מגבלות הכשרות (כן, יש עוד אנשים ששומרים על מה שקיבלו מבית אמא ואבא), אני תמיד מצליחה להוציא מהתפריטים את המנות שמתאימות לי ובד"כ גם לא נופלת איתן.
קבלו את ההמלצות שלי למסעדות הכי הכי!

Life מסעדה צמחונית אורגנית שמגישים בה גם מנות טבעוניות ומנות ללא גלוטן, גן עדן לפריקים של אוכל בריא וגם סתם לאנשים שמתחשק להם להגיע למקום איכותי עם אנשים מקומיים שיודעים להזין עצמם באוכל טוב וטרי. אני לקחתי מנה של קינואה עם טופו שומשום, פטריות שיטאקה, פלפל אדום ואגוזי קשיו. הבעל לקח מאפה פילו ממולא בברוקולי, תפוח אדמה, בצלים מקורמלים וגבינת פטה, עם רוטב פסטו בצד. לצד האוכל הנפלא הזמנו שתי כוסות מיץ סחוט טרי, תפוח-לימון ותפוח-מנטה. המחירים סבירים ביותר, כ-150 שקלים לארוחת צהריים זוגית חמה ומשביעה.
כתובת: רחוב Shelley 10, סוהו, מרכז הונג קונג.

מנת הקינואה הנהדרת שלי

מאפה הפילו שלו

נבחרת המיצים

Tapeo – לא, לא מדובר בסניף התל אביבי מרחוב הארבעה, אלא בשני חברים - האחד אנגלי, השני ספרדי - שהחליטו לפתוח בר טאפאס דווקא בהונג קונג. גילינו את המסעדה בלילה הראשון שלנו בהונג קונג, כשנחתנו רעבים בעיר. מנת הטורטיה הקלאסית שהזמנתי הגיעה חמה, פריכה וטעימה ונזללה חיש קלות. גם הסרדינים על קרם פלפלים היו טעימים ביותר. גולת הכותרת הגיעה בדמות סלט לבבות דקל עם פלטי תפוזים וזיתים שחורים וירוקים, סלט קליל ומרענן שיכולתי לאכול ממנו מנה נוספת בקלות! אל תפספסו גם את הצ'וריסוס, שיחתמו בנשיקה את הארוחה הנפלאה.
כתובת: רחוב Hollywood 19, מרכז הונג קונג.

סלט לבבות דקל

סרדינים על קרם פלפלים

טורטיה תפוחי אדמה

ואם כבר בקינוחים עסקינן, לכל ה"אמיצים" מביניכם, שרוצים לטעום קינוחים סינים אותנטיים בגרסאות חדשניות ומעודכנות יותר - Honeymoon Dessert הוא המקום בשבילכם. החל ממרק שעועית שחורה מתוקה מלווה בגלידת וניל וכלה בפודינג טופו ומיץ קוקוס, מרק תפוח אדמה מתוק ועוד ועוד.
אני לא הייתי מספיק נועזת והלכתי על בטוח בגזרת מרק מנגו עם פירות וסאגו (מעין ג'לי בצבע שחור שמופק מגזע של עץ הדקל), הבעל לעומת זאת – הלך על מרק השעועית המתוקה.
הסניפים פזורים ברחבי העיר, אנחנו את קינוחי ירח הדבש שלנו אכלנו בקומה ה-6 של קניון Isquare ברחוב נת'ן בקאולון.

מרק מנגו, פירות וסאגו

מרק שעועית שחורה מתוקה עם סאגו וגלידת וניל

Azure הוכתרה כמסעדה הכי טובה בהונג קונג מספר שנים ברצף. ממוקמת בקומה האחרונה של המלון שבו התארחנו בהונג קונג סיטי – LKF, היא כנראה גם אחד המקומות היותר רומנטיים בעיר. אני בחרתי במנה של דג סלמון על מצע ירקות חמים ופריכוני אורז מטוגן, הבעל הלך על מנה תוצרת איטליה של פסטה קרבונרה שלטענתו הייתה נפלאה ומיוחדת. קינוח פודינג הפירות בפלפל השחור היה מפתיע ומגרה כמו גם פינוק התותים בשוקולד וסוכריות השוקולד על מקל שהגיעו על חשבון הבית, והיו מלקקי שפתיים בהחלט. המסעדה הזאת מאוד יקרה, אבל שווה את הכסף בהחלט.
כתובת: מלון LKF רחוב Wyndham 33 מרכז הונג קונג.

סלמון על ירקות ופריכוני אורז

הקינוחים השווים ב Azure

בתיאבון לכולם וטיסה נעימה!
שרונה.


5 תגובות:

Mirelle אמר/ה...

נראה מעולה :) עשית לי חשק לאכול עכשיו...

danra אמר/ה...

גררררר........

Julia אמר/ה...

יייאאאמממממממ!!!!

Unknown אמר/ה...

מושלם... נראה טעים בא לי קינוח

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

כן חברות יקרות, גם לי התמונות קשות לצפייה (ובמיוחד ברגעים אלה שהבטן שלי מקרקרת קשות). הלכתי להכין לי כריך :)

לילה טוב,
שרונה
Photo.Fashion.Passion