יום ראשון, 17 ביולי 2011

אתמול יום הולדת

יש יום אחד בשנה שאני מחכה לו במשך 364 ימים כל פעם מחדש – יום הולדת.
אתמול לפני 25 שנים יצאתי לאוויר העולם הנפלא ואני משתדלת מאוד להנות מהקסם של היום הכייפי הזה כל פעם מחדש. השנה התחלתי את החגיגות יום לפני התאריך המיוחל בארוחת בוקר חגיגית ומפנקת במקס ברנר, יחד עם כמה חברות מהעבודה. זה מה שלבשתי לאותו הבוקר...





שמלה: ZARA (לונדון), סנדלים: סטיב מאדן, צמיד: שלומית אופיר, משקפיים: בלומרין

קיבלתי מהן מתנות שוות ביותר, כמו ספר המתוקים של קרין גורן:


סכין לחיתוך עוגה בצורת נעל עקב:


וכשחזרתי הביתה הגיע שליח שהביא את הזר המקסים והריחני הזה:


בעלי היקר פינק אותי במתנה הכי שווה שיכולה להיות: מצלמת SLR משוכללת מבית קאנון, ואיתה גם צילמתי את כל התמונות בפוסט הזה.

במקס ברנר בלסתי בעונג צרוף וופל בלגי עם בננה מקורמלת, גלידה, קרם שוקולד ופצפופי שוקולד, היה טעייייים!


משם המשכתי להורים היקרים שלי שחגגו לי ולי אחותי יום הולדת משותף (הפרש של 10 שנים ויומיים לטובתה) ואמא הכינה שתי עוגות טעימות ביותר, האחת שוקולד רכה ומענגת והשנייה ביסקווטים וקצפת.



אחרי הארוחה והקינוחים המשכתי למועדון הבארבי בתל אביב להופעה של האחד והיחיד: ירמי קפלן. יום יבוא ואכתוב פוסט שלם על ירמי היקר שבעייני הוא פרפומר מספר 1 בארץ שלנו, ובכלל יש לו שירים כל כך יפים וכל כך מרגשים שקשה לי לעמוד בפיתוי. אף פעם לא באמת ספרתי אבל לדעתי הייתי ביותר מ 40 הופעות שלו במהלך כל שנות חיי. להופעה הזאת הגיעו חברים יקרים שלי וזכיתי להפתעה מירמי בכבודו ובעצמו, כשהקדיש לי באהבה רבה את השיר "קילומטר מכאן" מתוך האלבום החדש שלו. התרגשתי, אין ספק...


עם חברה קרובה, שמלה: B+AB (הונג קונג), קישוט לשיער: דיווה, צמיד: אורנה לאלו

כשנגמרה ההופעה בסביבות השעה 1:00 הרעב התחיל לחלחל והלכתי לקנח את היום המושלם בבר השכונתי "גסטרופאב" ברחוב יהודה הלוי פינת מזא"ה. שתיתי שם מרגריטה אננס אלכוהולית ומרעננת ונשנשתי פטאטאס בראבס לוהטים.


בשעה 3:00 לפנות בוקר נכנסתי למיטה מאושרת ושמחה, בציפיה ליום המחרת – יום ההולדת שלי.

המשך יבוא...


17 תגובות:

אלה אמר/ה...

מזל טוב ענקי!
הפוסט הזה גורם לי להצטער שלא תיעדתי את היומולדת שלי ונתתי לו לחמוק באנונימיות....לא נורא, שנה הבאה חגיגות ה30.
איזה קאנון קיבלת? מה המספר של החמוד?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה רבה יקירתי!
אני החלטתי שהשנה אני מתעדת הכלללל ויחד עם זה עדיין חסרות לי כמה תמונות (לא נורא, נשרוד גם בלעדיהן).
יום הולדת 30 זה בהחלט יום הולדת מיוחד שחובה להנציח. גם בעלי חוגג עוד מעט את חגיגות ה 30 ואני כבר יושבת לתכנן לו משהו מיוחד.
קיבלתי קאנון D550!!!! איזה שווה, הא?

danra אמר/ה...

וואו, הכל נראה מדהים!!!
ואם זה רק היום לפני מה מחכה ביום עצמו?...
תתחדשי על הכל ובמיוחד על המצלמה השווה!
הסכין שקיבלת ממש מדליקה!
המון מזל טוב!!!!

Mirelle אמר/ה...

נשמע כמו אחלה יומולדת!
שוב, מזל טוב :)

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

מזל טוב! הכל נשמע ונראה נהדר. תתחדשי על המצלמה!

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה, אפילו שזה פוסט על לפני יום הולדת, אז מזל טוב! נראה שחגגת נפלא!! אני מאד אוהבת את ירמי קפלן,וכשהייתי צעירה וסתומה העפתי אותו מדלת ביתי, כשחכה לשותפתי!העיקר שהוא שר נהדר, מסכימה איתך. תתחדשי על המצלמה-כיף לך! מחכה לעוד צילומים!!

Avital אמר/ה...

חגגת כראוי! ורצף התמונות מקסים
תתחדשי על המצלמה,שווה ביותר! מזל טוב :)

אביטל

LookinFab אמר/ה...

מזל טוב!! איזה מתנות מעולות ושימושיות!
השמלה והסנדלים מקסימים!!!

CV אמר/ה...

איזה כיף! נראה כאילו ממש נהנית, וזה אפילו עוד לא יום ההולדת עצמו!
מזל טוב!!

ShiriM אמר/ה...

שרונה,
יא משמחת בשמחתך, איזה פוסט כיפי, מתוק ואפילו מוסיקלי,
מזל טוב שוב לאחת מאחיותי המזלסרטניות :)
שירי.

standing ovation אמר/ה...

מזל טוב :)

נגה אמר/ה...

מזל טוב!! נשמע שעשית חיים אפילו לפני שיום ההולדת התחיל, אני מאחלת שתמשיכי כך גם אחרי שיגמר... הגסטרו פאב זה בהחלט אחד המקומות השווים בעיר...

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

danra - בקרוב חלק ב'. אין ספק שהיה לי יום הולדת כייפי ומהנה במיוחד שכלל גם חוויות קולנירניות שוות. הסכין מחנות סופר מגניב שנקראה "דלינקה" ברמת השרון, בהחלט מתנה מיוחדת.

מיראל - תודה רבה מתוקה!

שרונה - תודה רבה יקירתי, כיף ביותר עם המצלמה החדשה שזה לא להאמין.

ציפי לוין - בהחלט חגגתי כראוי. הסיפור עם ירמי היה בטח לפני שנים, לא? כי הוא היה נשוי שנים רבות. אין עליו! תבואי איתי יחד להופעה הבאה שלו!

LILI LOFT - תודה רבה מתוקה! בקרוב חלק שני...

LookinFab - איזה כיף שאהבת את השמלה והסנדלים, אני גם מאוד אוהבת את שניהם גם יחד. השמלה היא שמלת משי כל כך נעימה וקלילה.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

CV - תודה רבה מותק! היום הולדת עצמו היה שווה לא פחות אם כי פחות עמוס. עוד שניה מעלה את החלק השני...

שירי - איזה כיף לראות אותך משוטטת כאן בבלוג שלי! תודה על התגובה מתוקה, אחוות סרטניות :)

standing ovation - תודה רבה לך!

נגה - אם את בגסטרו פאב מתישהו השמיע קולך, אני גרה ממש ממש ליד וישבתי שם כבר כמה וכמה פעמים. מקום כייפי ונעים והאוכל שם מאוד מוצלח לטעמי. תודה על התגובה מותק!

אנונימי אמר/ה...

היי מזל טוב,
יש סיכוי לקבל את המתכון של העוגה המפתה "ביסקווטים וקצפת"
תודה ושוב מזל טוב!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנונימי - תודה על האיחולים! כמובן שיש סיכוי אבל אני צריכה לשאול את האמא האלופה שלי, אתן לך מתכון בימים הקרובים!

אנונימי אמר/ה...

תודהה!! אחכה בקוצר רוח.
זה ממש נחמד מצידך!:)