יום שני, 25 ביולי 2011

על שני דברים מגניבים שנחשפתי אליהם לאחרונה

הדבר הראשון הוא תחום חדש של בישום שנקרא – בישום מולקולרי. הבשמים נקראים "אסנטריק 03" ו"מוליקיול 03" שני בשמי יוניסקס (או שיותר נכון להגיד "בשמי שרינג" מהמילה: To Share – לחלוק) המתהדרים בניחוח נקי, ארומתי ועוטף. מה שמיוחד בתחום הזה של הבישום הוא שהבושם מתאים עצמו אל תכונות הגוף ומגיב לטמפ' הגוף כמו חיישן, מדובר ללא ספק במשהו מתוחכם וחדש מעבר לכל מה שהכרנו עד היום.
אותם בשמים מבוססים על מולקולות ריח המפותחות במעבדה, בניגוד לבשמים קלאסיים שבנויים על פי פירמידת ניחוחות.
הספרות 03 מציינות למעשה את העובדה שמדובר בדור השלישי למשפחת "Escentric Molecules" כאשר ה"מולקיול" מתהדר בניחוחות של ג'ינג'ר, איריס, ווטיבר, אשר יחדיו יוצרים תחושת רעננות וה"אסנטריק" החושני יותר מכיל בתוכו ג'ינג'ר וליים, ארז ומושק אשר כל אלה מעניקים לבושם מגע עמוק המזכיר קוקטייל אלוכוהולי.

אני קיבלתי לנסות את ה"אסנטריק" החושני והריח העמיד שלו בהחלט התיישב עליי למשך כל היום עד שביום המחרת גיליתי שבעלי החליט שהריח מתאים יותר לו (יוניסקס, כבר ציינתי) ומאז הניחוח הזה לא עוזב אותו, הוא לחלוטין אימץ את הטרנד ואת הריח.

חשוב לציין שאת הבשמים המולקולרים ניתן להשיג רק באתר Call Perfume, דרך מוקד השירות הטלפוני שלהם ובחנויות הבוטיק שלהם ברחבי הארץ.
המחיר ל 100 מ"ל לא זול (519 ש"ח במקום 649 ש"ח, מחיר השקה מיוחד( אבל שווה כל שקל בהתחשב בעובדה שמדובר בבישום מהדור החדש.

"אסנטריק" 03, להשיג רק באתר Call Perfume

ונעבור לנושא השני, הקמפיין החדש והמגניב למדי של מותג המים – אויאן. כנראה שאין אחד שלא ראה את הקמפיין המתוק עם גוף התינוק. בהמשך לשיתופי הפעולה של מותג המים עם מעצבי העל כמו קריסטיאן לקרואה, איסי מיאקי, ז'אן פול גוטייה ופול סמית, השיק לאחרונה המותג את החולצות המדליקות שנמכרות בבלעדיות בפקטורי 54 במחיר של 199 שקלים. יש מידות גם לנשים וגם לגברים והם נמכרים במהדורה מוגבלת כך שכדאי להזדרז ולחטוף לפני שיגמר.

הטניסאית מריה שראפובה בחולצה המדליקה


 אם עוד לא הצטרפתם לבלוג בפייסבוק, אתם מוזמנים לעשות זאת כעת: Photo.Fashion.Passion @ Facebook וגם, השבוע קיבלתי את אחד המיילים הכי משמחים וכייפים שיכולים להיות! בקרוב אחשוף כאן מה כל כך שימח אותי השבוע...


המשך שבוע נעים וקריר!

אין תגובות: