יום שני, 13 בפברואר 2012

Pure Mom

יום האם יחול בעוד כמה ימים ואני עדיין לא מוכנה להיכנע לשינויים שהיום הזה עבר. היום כבר כולם קוראים לו יום המשפחה, אבל מבחינתי זה עדיין יום האם. אמא שלי זהבה היא אישה יקרה ואהובה, יפה וטובת לב, מפנקת ועוזרת, מבשלת לי כל מה שאני אוהבת, דואגת בלי סוף, אוהבת עד אין קץ. כל שנה אני זוכרת את היום הזה ודואגת לקנות ו/ואו לכתוב לה משהו קטן. אמא שלי מיוחדת, היא גידלה אותי ואת 3 אחיי הגדולים במסירות ענקית (יחד עם אבי, כמובן, שגם הוא אדם מיוחד ואהוב בפני עצמו), הקריבה כל קריירה מקצועית לטובת גידול הילדים, תמיד הייתה שם למעני ואיתי גם בטוב וגם ברע. אמא שלי היא האהבה הכי גדולה בחיים שלי. אני מוקירה אותה כמו שלא הוקרתי אף אדם מעולם ואני חושבת שזה מגיע לה ושלא יכולתי לבקש אמא טובה יותר.

אמי היפה ואנוכי, ביום המאושר בחיי

כל ההקדמה הזאת מגיעה בעקבות מייל שקיבלתי לאחרונה ובו נתבקשתי לבחור אישה אותה אני מוקירה ולספר על המקום שהיא תפסה בחיי ובנוסף להעניק לה במתנה בושם שטומן בחובו ערכים חברתיים לקידום נשים והעצמתן.
מדובר בבושם החדש PURE מבית דונה קארן ניו יורק, מעצמת אופנה וקוסמטיקה גדולה וחשובה בתחום.
המותג DKNY עורך שיתוף פעולה ארוך שנים עם הארגון ההומניטרי CARE המסייע לנשים מכל רחבי העולם להיחלץ ממעגל העוני. הבושם מכיל בתוכו ריכוז גבוה של צמח הורבנה שנקנה מחקלאים ממדינת טוגו שבמערב אפריקה, ומסתבר שמרבית החקלאים שם הם בעצם חקלאיות. כך שבקניית הבושם, לא רק שאת עושה משהו טוב למען עצמך, אלא גם תורמת לחברה הנשית כולה והופכת לחלק משרשרת ארוכה שכולה מעשים טובים.




ואיך הריח, אתן בטח שואלות את עצמכן?
הרבה זמן לא התחברתי לבושם כמו שהתחברתי לזה הספציפי. הריח לימוני מתקתק, עם ניחוחות אקזוטיים, עשוי כולו מצמח הורבנה (לואיזה). בקבוק הקריסטל עדין ונקי ביותר, בצורת טיפה, ואפילו אריזת הקרטון של הבושם עשויה מנייר ממוחזר כדי לשמור על הסביבה.

את הבושם ניתן להשיג בפארמים השונים והמחיר שלו הוא 410 שקלים ל-50 מ"ל ו-590 שקלים ל-100 מ"ל. ציפור קטנה לחשה לי שהוא בחצי מחיר עכשיו בסופר פארם, כך שזה בהחלט שווה.

ולך אמא זהבה היקרה:
אני מאחלת לך יום אם שמח, מלא באושר, שמחה ואהבה. את אחת ויחידה.
אוהבת אותך לעולם,
שרונה.

6 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

וואו! אתן שתיכן יפהפיות. אני מאוד אוהבת בשמי ורבנה (מאז שקיבלתי לפני שנים את קרם הגוף המיתולוגי של באת' אנד בודי בריח קוקוס-ורבנה), אבל דווקא מסדרת פיור אני יותר מתחברת לבושם הקודם (ששכחתי את שמו).

EFRAT ITAH אמר/ה...

את יפה טבעי ועוד יותר ביום המיוחד, עכשיו שהכרת לנו את אימך, ניכר מאיפה הגיעו היופי והחן.
פוסט מרגש

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה.יש לך אמא מקסימה , והתפוח לא נופל רחוק מהעץ-מתאים פה ככ! הפוסט שלי בדרך.....שבוע נפלא ויום אהבה מקסים ומאושר!

Avital אמר/ה...

מאוד התחברתי למה שכתבת על אימך! וזו אכן מטרה נעלה, אלך לרחרח בקרוב :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה בנות יקרות, אתן מקסימות וחיממתן לי את הלב עם התגובות שלכן.

יעל אמר/ה...

תמונות מקסימות יפה מאוד תודה!