יום חמישי, 29 במרץ 2012

כבר בחרת לעצמך בגד ים לעונה הקרובה?

בכל פעם שהשמש מתחילה לצוץ לה, אני מתחבטת בשאלה אם לקנות או לא לקנות בגד ים. את הים אני מאוד אוהבת אבל משום מה, מתעצלת להוציא את עצמי מהבית לכיוונו. בכל סיום עונה אני מבטיחה לעצמי מחדש שבשנה הבאה זה יהיה אחרת - שאארוז לי פירות טריים, אקח את כסא הנוח המתקפל וארד עם הרכב לחוף האהוב בתל ברוך צפון.
למרות שיש לי הרבה בגדי ים בארון, תמיד בא לי עוד. בימים האחרונים צצו סנוניות חדשות של קולקציות בגדי ים שונות ומעניינות.

הראשונים שהם גם חביבי הקהל מזה שנים רבות – "פלפל". אין אחת שלא זוכרת את יעל בר זוהר בימיה הצעירים והזוהרים יותר כפרזנטורית של המותג. מאז זרמו המון מים בים והפרזנטוריות השתנו והתחלפו בהתאם להלך הרוחות כאן בארץ. בשתי העונות האחרונות אלו הדוגמנית ירדן הראל ומלכת היופי לשעבר לירן כוהנר. גם פלפל חזקים בכל מה שקשור לפייסבוק ואפליקציות וממש לאחרונה השיקו אפליקציית ריקודים מגניבה המפעילה את המלייקקות וגורמת להן להזיז את התחת מהספה. חייבת להודות שגם אני ניסיתי את האפליקציה והיא סופר מגניבה ובעיקר מצחיקה. בין המשתתפות באפליקציית הריקודים מחולקים בגדי ים של העונה הנוכחית. שווה!

חזיית ביקיני החל מ 109 ש"ח, תחתון ביקיני החל מ 99 ש"ח

עוד קולקציה מעניינת היא של אינטימה, עם בגדי ים בהדפסים גאומטריים ובגזרות אחרות וכאלה שלא
ראינו הרבה זמן. יש לי בארון בגד ים אחד של אינטימה שקניתי לפני 4 שנים והוא במצב מעולה, מה שיכול להעיד גם על האיכות שלהם.

חזיית ביקיני החל מ 149 ש"ח, תחתון בקיני החל מ 99 ש"ח

בגד ים שלם הוא לא פחות סקסי מביקיני, החל מ 180 ש"ח

ברשת ההלבשה התחתונה "אפרודיטה" מוכרים בגדי ים שלהם תחת השם אפרודיטה (כמה מקורי) וגם כאלה של מותגים נוספים כמו גלית לוי, קוברה ועוד. אני אוהבת במיוחד את אלה של מותג הבית, המחיר שלהם נוח יותר וגם כי הם באמת מאוד יפים וקלאסיים. בעמוד הפייסבוק של אפרודיטה יש הגרלות נחמדות מידי פעם, אז שווה להיות מעודכנים שם. אם יש מישהי שחשקה בבגד ים שלהם אגב, ועל הדרך חשבה גם על הסרת שיער בלייזר - ברשת מרפאות פרופורציה מעניקים בגד ים במתנה לכל מי שתרכוש טיפול להסרת שיער מעל 2000 ש"ח. אני חושבת על זה ברצינות, אז אולי הגיע הזמן באמת... 

ביקיני שני חלקים, 179 ש"ח

איך אפשר שלא להזכיר בנשימה אחת עם המילה "בגד ים" את המותג ספידו. חברה המתחמה בבגדי ים והלבשה ספורטיבית לשחיינים וספורטאים, כאלה שמחפשים את הבדים האיכותיים ביותר שיראו טוב גם אחרי עונה אחת של שהיה בכלור. גם בגד ים של ספידו כבר יש לי, הוא שחור ויש עליו אבנים שחורות והוא הכי לא נראה ספידו. אני בכל אופן, מאוהבת בו!


חזיית ביקיני - 200 ש"ח, תחתון ביקיני - 160 ש"ח

אחרונה חביבה היא המעצבת עינת קליפר המתמחה בעיצוב בגדי ים מזה למעלה מ-10 שנים. הסגנון שלה מדיף ניחוח וינטאג', כזה שיתאים גם לנשים מלאות יותר שאוהבות לטשטש אזורים מסוימים בגוף (כמו בטן או ירכיים).
את בגדי הים שלה אפשר למצוא בחנות ברחוב לבונטין 7 בתל אביב.

לא רק לרזות

המחירים נעים בין 380 ל 460 ויש גם סלסלת עודפים בהנחות

עם איזה בגד ים נראה אתכן העונה בחופי הים? או שאולי אתן בכלל טיפוס של בריכה?
שתפו אותי,
שרונה.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בד"כ אני קוראת סמויה אבל הפעם הייתי חייבת להגיב כי הפוסט הזה בא לי ממש במקום! אני חייבת לקנות בגד ים ומאוד מתלבטת מה לקנות. נתת לי כאן כמה רעיונות למחשבה אז תודה רבה!
ענת

OceanWind אמר/ה...

אהבתי את אלו של אינטימה. אך בפועל מצאתי את עצמי קונה שוב בגד ים בצבע שחור!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנונימי - בכיף ובשמחה. מוזמנת להשאר ולהגיב תמיד :)

אושן - כמה בגדי ים שחורים אישה צריכה בארון??? נראה לי שאחד מספיק! קדימה, לזרוק קצת צבע על עצמנו!

אנונימי אמר/ה...

יש לי בעיה יש לי חזה גדול ואני לא מוצאת אף פעם בגדי ים יפים תמיד מביאים לי כאלה ״ בלי טעם ״ והבגדי ים שלכם פשוט מעלפים כל שנה ואני מתבאסת ..