יום שבת, 26 במאי 2012

בימים שכאלה

אני נמצאת בימים מוזרים, עם חוסר מצב רוח. לא יודעת מה בדיוק קורה לי ומה עובר עליי, קשה לי לתאר במילים את התחושות. זו גם הסיבה לכך שלא היו כאן יותר מידי צילומי אאוטפיטים שלי, למרות שנראה לי שהשתפרתי מאז תחילת לימודי הסטיילינג.
אוריאל, בן דודי המקסים, מאוד רצה לצלם אותי כשנפגשנו לפני מספר שבועות ברמת השרון. קשה לתאר עד כמה חוסר מצב רוח ניכר בתמונות, אולם צבעי האאוטפיט בהחלט מעידים על כך.
עם זאת, המורה שלי לסטיילינג אמרה שזה האאוטפיט הכי יפה ומושלם שהיא ראתה עליי. ומה הופך אותו לכזה? השרשרת הדומיננטית, החולצה שמבליטה עוד יותר את הכתפיים המחודדות שלי והחצאית המושלמת שיוצרת מותן יפה.
את החצאית והנעליים כבר ראיתם עליי בפוסט אחר, בוורסיה אחרת, ועם חולצה שחורה גם כן. אבל משהו בשילוב הנוכחי מרגיש לי הרבה יותר נכון ומדויק.




חולצה: TNT, חצאית: שוק בצלאל, שרשרת: Y3, נעליים: מיכל מילר, משקפיים: נינה ריצ'י, תיק: COACH 

תודה לך אוריאל בן דודי היקר והמקסים, על אוזן קשבת וצילומים נפלאים!


חג שמח!
שרונה.

7 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

לצערינו יש ימים כאלה.
משקפי השמש שלך ממש מוצלחים!

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה.יש זמנים כאלה, זה מעבר לימים לדעתי.מהניסיון שלי, רב השנים, זה עובר, וחוזרים הימים האופטימיים. מקווה שהם יחזרו מהר!(טיול לניו יורק יעזור לא?)

Dana - Style 4 Me אמר/ה...

את מלאת סטייל גם כשאת מצוברחת. זה גם משהו.. עכשיו ברצינות, אני ממש מבינה אותך יש תקופות עם אנרגיות נמוכות יותר, מזל שיש לך כל כך הרבה אנשים שאוהבים אותך, שתומכים בך. מקווה לחיוך בפוסט הבא... דנה(:

Hug אמר/ה...

מקווה שמצב רוחך ישתפר
ומאחלת לך ימים מתוקים שיביאו חיוכים.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

standing - אני גם מתה על המשקפיים האלה! חורשת עליהם כל כך!

ציפי - למזלי אני כבר הרבה יותר טוב מאז כתיבת הפוסט. אכן יש ימים כאלה והידיעה שאוטוטו עושה טיול בליסבון (ניו יורק תחכה לפעם אחרת) הופכת אותי להרבה יותר שמחה ומאושרת! מסתבר שיש שם גם את האווטלט הכי גדול בארופה! ככה שאני בכלל בעננים...

Dana - תודה רבה מתוקה על התגובה. אני כבר מרגישה הרבה יותר טוב ואפילו קיבלתי סוכריות גומי צבעוניות ומשמחות לבב מבעלי היקר, כך שכל הדיכי כבר מאחורי.

HUG - השתפר! תודה מותק!

BeautyBitch אמר/ה...

אני חייבת לומר שהשרשרת שלך פשוט נפלאה. יש בה משהו חללי אך אורגני בו זמנית.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

BeautyBitch - תודה רבה לך, אני גם ממש אוהבת את השרשרת הזאת ומקבלת עליה כמויות של מחמאות שזה בכלל כיף!