יום שבת, 21 ביולי 2012

פרויקט 24 השעות

בוקר טוב לכולם! הגעתי לליסבון בשעת בוקר מוקדמת, השעה כעת 7:00 בבוקר ואני אחרי טיסת לילה ארוכה ו 3 שעות שינה בלבד. ככה אני נראית במצב השכמה, טבעית ללא טיפת איפור.


הרבה נמשים חמודים וקטנים מעטרים לי את האף


מספר ימים לפני הטיסה, קיבלתי במתנה את המייקאפ החדש של לנקום - Teint Idole Ultra 24H, שבאמצעות טכנולוגיה חדשנית, הוא אמור להיות עמיד על הפנים במשך 24 שעות. כמובן שאני לא מכירה ממש אנשים שנשארים עם מייקאפ יותר מ 12 שעות, אבל במקרה שלי תכף תבינו שהפעם לא הייתה ממש ברירה...




אם כן, התעוררתי מוקדם והתחלתי להתארגן לקראת יום ארוך וגדוש באירועים. האיפור שלי כולל בד"כ את השלבים הבאים: קרם לחות עם מקדם הגנה (נורמדרם של וישי, במקרה שלי), מייקאפ, טוש הארה, פודרה באבקה, ברונזר, עפרון עיניים, צלליות בגוונים טבעים, מסקרה וגלוס או אודם בגון טבעי. 




החדר במלון לא היה מספיק מואר והתקשתי לצלם תמונת "אחרי" מספיק ברורה. למרות זאת, אפשר לראות את ההבדל של הלפני והאחרי.
אחרי ארוחת הבוקר שנתנה הרבה דלק ואנרגיה ליום הראשון של הטיול, יצאתי לחרוש את העיר. צחוק צחוק, אבל השעה הייתה כבר אחרי 10:00 בבוקר.


בשדרה היוקרתית Avenida Da Libertad, ה"שאנז אליזה" של ליסבון

היה חם בטירוף וההסתובביות בעיר ברגל, לא הקלו עליי. מזל שלקחתי איתי את נעלי ההליכה הכי יפות ונוחות שיש לי. הן של מיכל מילר והן שימשו על תקן נעלי הספורט שלי (לא באמת, כמובן שלקחתי איתי גם נעלי ספורט). ליסבון היא עיר מאוד קשה להליכה מאחר ויש בה הרבה עליות וירידות.
לקראת הצהריים, החלטתי שאני חייבת מזגן. כמה צפוי מצידי לבחור במוזיאון העיצוב והאופנה של ליסבון, המציג קולקציות נפלאות של מעצבי על מוכרים יותר ומעצבים מקומיים מוכרים פחות.


כשיצאתי משם השעה הייתה כבר אחרי 15:00 בצהריים, הרעב היכה אבל לא ויתרתי על הליכה נוספת בשמש אל עבר שער העיר. 

אני לובשת גופיה של ALINE, ג'ינס של H&M, שרשרת מאיביי, תיק של COACH ונעליים של מיכל מילר

מה שלום המייקאפ אתם שואלים? אז זהו שהוא לא נע ולא זע. למרות ההליכה המרובה, השמש ואגלי הזיעה, חזרתי לחדר המלון ממש כמו שיצאתי ממנו בבוקר, מינוס צלליות שקצת נמחקו, ברונזר שזקוק לחידוש ושפתון שנבלע יחד עם בליסות ארוחת הצהריים המאוחרת.

בזה תם החלק הראשון של היום, שנקטע עבור שנ"צ ארוכה של כמעט 3 שעות ולאחריו מיהרתי לצאת מחדר המלון אל אזור אחר בעיר הנקרא Alges. באותו אזור ממש, התקיים הפסטיבל הכי שווה והכי מגניב שהוא גם אחת הסיבות להגעתי לעיר. 
הערב ירד ומזג האויר הפך להיות קריר, מזל שהבאתי איתי קרדיגן שחור של זארה, שהציל אותי מפני מזג האויר הקשה (תכף גם תבינו למה).

אאוטפיט לא אופנתי בעליל אבל מזל שיש עליי את השרשרת של H+H שהפכה את הקרדיגן השחור למשהו קצת פחות סתמי

השעה כבר 23:00 בלילה ואני אחרי ההופעה של הלהקה המגניבה LMFAO, הם נתנו שואו מטורף, צבעוני וקרקסי, ממש כמו הקליפים שלהם. מיד כשנגמרה ההופעה, התחילו טפטופי גשם. הנ"ל לא היה צפוי בכלל, לא התריעו על כך בתחזית מזג האויר ואני לא ממש הייתי ערוכה. במזל הכנסתי לתיק גם צעיף שחור שנקשר על הראש כדי להגן ולו במעט על האיפור והשיער.


באותו הערב הספקתי לראות את ההופעה של The Stone Roses ושל ההרכב הצרפתי המגניב Justice. הגעתי למלון בשעה 4:00 לפנות בוקר, אחרי 21 שעות של טירוף חושים ועייפות מצטברת. הגוף מסמורטט, העיניים אדומות, האיפור כבר די שחוק למעט המייקאפ שלא נכנע לתנאי מזג האויר הקשים. הוא נראה לא רע בכלל גם אחרי שעות רבות בהן הוא היה על הפנים שלי. כמובן שלא הלכתי לישון לפני שצילמתי תמונה אחרונה (ורעה!) כדי שתבינו על מה אני מדברת.

לא, אני לא עצובה, רק קצת (הרבה) עייפה! הסרט המכוער על היד הוא כרטיס הכניסה שלי לפסטיבל ולצערי הרב הייתי צריכה להיות תקועה איתו למשך 3 ימים.

ואלה הן המסקנות שלי לגבי המייקאפ Teint Idole Ultra 24H:
האריזה יפה ואני אוהבת מאוד את הבקבוק המרובע (בעבר הוא היה מעוגל יותר והייתי מכורה אליו ברמות קשות!), המריחה מאוד נוחה וקלה גם כשהיא נעשית עם אצבעות, העמידות מצוינת ולא הזקקתי לאף תיקון במהלך ה 21 שעות. המחיר אגב, 235 שקלים ויש לי תחושה שהוא קצת ירד מאז התקופה שבה הייתי קונה אותו במיטב כספי, אז שאפו! 

הפוסט הספציפי הזה הוא פוסט מספר 200 של הבלוג! אני לא מאמינה שכתבתי כל כך הרבה ומודה לכם על שאתם כאן, קוראים אותי ומפרגנים לי. זה בכלל לא מובן מאליו...
נשיקות ושבת מנוחה,
שרונה

7 תגובות:

PASSIONISTA אמר/ה...

מקסים מקסים מקסים, מדהים שאת נראית טוב גם אחרי לילה ללא שינה וטיסה. נהניתי מאוד לקרוא!

EFRAT ITAH אמר/ה...

את נראית נדהר עם איפור או בלעדיו

ליסבון (פורטוגל) נמצאת ברשימת התכנון כבר שנים רבות, אך היו יעדים שקדמו לה, שתפי גם בחוויות. יש מה לאכול חוץ מדגים? LOL

כמוני כמוך הייתי מכורה למ.אפ הזה קשות ועכשיו את כבר הרביעית במספר שממליצה עליו באופן חד משמעי, יבדק.

תמשיכי לחגוג ולעשות חיים

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה איזה כיף! נפלא לראות אותך חוגגת, נראה לי שאחרי ככ הרבה שעות אי אפשר היה להסתכל עלי, ואצלך הכל נראה יופי! תמשיכי להינות מהקיץ הזה ולהביא רשמים!!

BeautyBitch אמר/ה...

קודם כל, את נראית מקסים בלי איפור ככה על הבוקר. חיוך שגורם לחייך. שנית, אני כבר מכורה לטיינט איידול החדש, הוא מושי מושלם. מקווה שנהנית מאוד.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תמר - חושבת באמת? תודה, איזה כיף לי :)

אפרת - יש המוווון מה לאכול, לא חסר.. אני מקווה להעלות פוסט המלצות על דברים מעניינים בעיר, שופינג, אוכל, טיולים ומלונות. בהחלט מדינה יפה ובכיף הייתי חוזרת אליה שוב!

ציפי - תודה רבה יקירה :) נשיקות!

ביוטיביץ' - תודה רבה על המחמאה, אני לא מסוגלת לראות את עצמי בלי איפור אבל לצורך המשימה, הסכמתי לפרסם תמונה כזאת. ביומיום זה לא היה עובר :)

Unknown אמר/ה...

לא פשוט להיות יפה.. אבל תמיד זה מצליח לך אהבתי את ההאוטפיט שלבשת ממש מחמיא לך !!!
לגבי המיקאפ אני פחות נוהגת להשתמש אבל נראה באמת מוצר נהדר...

שבוע מקסים

אני

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

לא יכולה לזוז בלי מייקאפ :) זה החיים שלי!