יום רביעי, 22 באוגוסט 2012

יש דובים בארץ

הדובים נמצאים בקומה השנייה של קניון עזריאלי, בחנות של המותג הספרדי – TOUS. ככל הנראה, מדובר בדובי החמוד ביותר בעולם, מהסוג הלא מאיים, לא טורף ולא בולע. הדבר היחיד שהוא מסוגל לבלוע זה את הכרטיס האשראי שלכן, מאחר ולא מדובר בדובים זולים במיוחד.
למי שלא מכיר, TOUS נחתה בארץ לפני מספר חודשים. זהו מותג תכשיטים, אביזרים ובשמים יוקרתי שהדובי הוא כאמור, הוא הסמל המזוהה איתו ביותר.
השבוע הושקה שם הקולקציה החדשה – My Treasures - שמגיעה אלינו עם ניחוחות פריזאיים דווקא. הקולקציה שעוצבה בהשראת תיבות אוצר שנתגלו בעליית גג של בית פריזאי ישן, אכן הצליחה לגרום למחשבות שלי לנדוד למקומות רחוקים. האמת, ניסיתי בעיקר להיכנס לראש של בעלי ולשכנע אותו בטלפתיה להפתיע אותי בשרשרת או טבעת של TOUS.
ולעניינו - הקולקציה מורכבת מטבעות, צמידים, שרשראות ועגילים, כולם על טהרת הכסף או/ו זהב 18K. לחלקם מתלווים אבנים מיוחדות כדוגמת יהלומים לבנים וחומים, אבן הסיטרין, ועוד ועוד.



חוץ מזה, הידעתם של- TOUS ולמנולו בלאניק יש קולקציה משותפת? למעשה, היא הראשונה שתפסה את עיני ברגע שנכנסתי לחנות.


עושה רושם שב-TOUS באמת חשבו על הכל. לא רק שהתכשיטים מאוד מקוריים ומדהימים ביופיים, אפילו הקטלוג שלהם הוא יצירת אמנות בפני עצמה. כל דף בקטלוג שונה באופיו, מורכב מחומרים שונים, צבעים שונים, גזירות, הדבקות והשראות אחרות. הייתי חייבת לצלם לכם מספר דפים ממנו כדי שתבינו על מה אני מדברת.





שיהיה לכם יום מלא בדובונים!
שרונה

4 תגובות:

that texture magic אמר/ה...

ממש מקסים.
אני נכנסתי לשם להציץ ומוכר עקשן במיוחד גרם לי למדוד שרשרת עם דובי.
אהבתי מאוד, אך לצערי המחיר פחות מתאים לי..
איך ספק שהתכשיטים קסומים ומתאימים בעיקר כמתנה למי שאוהבים.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אין ספק שהמחירים לא גבוהים אבל שתדעי לך שגם אני חושקת בדובי קטן מזהב על הצוואר שלי, זה פשוט מתוק מתוק מתוק!

Yuli אמר/ה...

יש להם דברים מדהימים!! אני אישית ממש התלהבתי מתיק אחד שראיתי שם (וכמובן הדובים הקטנים) אבל המחירים באמת מטורפים.
חבל... :-(

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אני לא חושבת שזה חבל שהמחירים מטורפים כי אלה המחירים כשמדובר במותגי על. קניתי הקיץ 2 תיקי מעצבים שעלו כמו משכורת ממוצעת בארץ. יש כאלה שיגידו שחבל ואני לעומת זאת, ששמתי עין זמן רב על התיקים הללו, חושבת שזאת ההשקעה הכי טובה שעשיתי מזה זמן רב. אם אהבת ב TOUS תיק, חכי ליום הולדת ובקשי את התיק מהסובבים אותך :) זה עדיף פי כמה על פני כל מיני פיצ'פקעס, סבונים, בגדים ועוד הרבה דבקים "קטנים".
התיקים האלה נשארים לנצח, פחות או יותר!