יום שלישי, 28 באוגוסט 2012

ביכורים אופנתיים

עדי אלטר ומעין הוד הן שתי חברות טובות שהחליטו לעשות ביחד את מה שהן הכי אוהבות – לעצב בגדים. אלטר מגיעה מתחום הסטיילינג, הוד היא בוגרת מחלקת עיצוב אופנה ב"בצלאל", כל אחת עם הייחודיות שלה, בחרו לצאת בקולקציית ביכורים משותפת ומלאת משמעות. הקולקציה שנקראת "נא להתנהג בהתאם" נוצרה כדי להעלות לדיון את הרגשתנו כלפי הנורמה שאנו מזהים בחברה הסובבת אותנו, המחייבת מצג של אושר, מספרת הוד. "אותה נורמה במסגרתה בעת היציאה לרחוב נהוג להציג כלפי חוץ ש'הכל בסדר' וללבוש 'פרצוף סמיילי', למרות שלעתים זה לא תואם את הרגשות האותנטיים". 

כלומר, העיצוב בא לסמל את התופעה של הצגת ארשת פנים מרנינה אל מול חשיפה של רגשות פנימיים.
כמו כן, קיימות עוד 2 מיני-קולקציות שגם הן בעלות משמעות וחשיבה; האחת – "קו הצחיחות" - שואבת את ההשראה מהאקלים ומהחברה הישראלית. "היא בוחנת את האלמנטים האירופאים והים תיכוניים המשפיעים על הויזואליות של סביבתנו", מסבירה הוד.
הקולקציה הנוספת עונה לשם "עצמת נשים" והיא מגיעה כתגובה לכל תופעת הדרת הנשים בארץ.






הקולקציה שהשתיים יוצרות נעשית בעבודת יד, והפריטים נעשים לפי הזמנה אישית בלבד. טווח המחירים נע בין 420-870 וכל בגד ממוספר, כך שתמיד תוכלי לדעת לעוד כמה בנות יש בגד כמו שלך וכמה כבר קנו לפנייך.


מכירים עוד מעצבי אופנה שהוציאו לאחרונה קולקציות עם עומק ומחשבה? כתבו לי: Photofashionpassion@gmail.com

נשיקות, אני :)

4 תגובות:

danra אמר/ה...

אהבתי את האוברול, מדליק לגמרי!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

האוברול מהמם, ויש באתר שלהם גם שמלת מטבעות שחורה שהרסה לי את הבריאות (וגם השמלה הצהובה, ושמלת הג'ינס עם הקשירות ועוד ועוד.. לא היה לי מקום לשים כאן כל כך הרבה תמונות)

BeautyBitch אמר/ה...

המראה הראשון והפיס הוורוד מהממים! שיהי להן המון בהצלחה :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ביוטי ביץ' - האפילקציה על השמלה העבודה עשויה עבודת יד. הייתי בהלם כשראיתי את זה מקרוב, זאת עבודת נמלים!