יום שבת, 20 באוקטובר 2012

כשתעשיה פוגשת אומנות

זהו שמה של התערוכה שבה נכחתי בפתיחתה ביום רביעי האחרון. הצלם דוד קסמן יצא לתעד את מפעלי אקרשטיין לרגל 85 שנות עשייה כשלבסוף הפך הפרויקט לתערוכה (וספר!) שמוצגים כעת במוזיאון רמת גן לאמנות.
הצילומים, שהתבצעו בשלושת המפעלים של אקרשטיין - בירוחם, באשדוד ובחצור הגלילית - ומוצגים כעת בתערוכה, משקפים את תהליך העבודה והמרקם האנושי של פועלי המפעלים. מי חשב בכלל שמרצפות בטון יכולות להיות כה פוטוגניות?! שלא לדבר על עבודת ריתוך או קירות אקוסטיים. בצורה יוצאת דופן, דוד קסמן לוקח את הצופה למסע מרתק של הצד האמנותי של מפעלי התעשייה בארץ.
כמי שמינקות ספגה אמנות ישירות לווריד (ככה זה כשיש לך אבא שהוא בעל גלריה לאמנות), אני מוכרחה לומר שאחרי כל ביקור במוזיאון או גלריה, אני מוצפת בתחושת אושר עילאית. ובעניין התערוכה הזאת בפרט - הצילומים מרהיבים ולחלוטין עושים לי חשק לצאת גם אני, עם המצלמה שלי, לתעד דברים קצת פחות בנאליים.  








דוד קסמן, שירי שיינפלד ואנוכי

וזה מה שלבשתי: כובע: אקססוריז, שמלה: לי קופר, נעליים: מקס מורטי, תיק: Burberry בחשיפה ראשונה בבלוג!

שעות הפתיחה של התערוכה: ימים ב', ד' – 10:00-16:00, ג', ה' – 10:00-20:00, שישי – 9:00-13:00 ושבת – 9:00-15:00. התערוכה תנעל ב 3 לנובמבר 2012. 

שבת שלום,
שרונה.

10 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

תערוכה מעניינת.אני מאד אוהבת שילובים ואת ההבנה שתעשיה היא לא רק עשייה, אלא יש מעבר ושם מגיעה האומנות. התיק משגע, תתחדשי. העונה הזו רוב התיקים מגיעים עם רצועות קצרות מאד, בעיקר לאחיזת יד. לי יש בעיה עם זה כי אני חייבת פרקטיות, כלומר רצועות כתף, ואני חייבת תיק די קטן עם רצועת כתף משולבת בידנית, אז ממשיכה לחפש! תתחדשי!

Unknown אמר/ה...

It looks like a great exhibition indeed!
And your outfit is lovely - I especially love the hat!

Bisou

Morgane from The LeopardLegs

TALI אמר/ה...

תמונות מרהיבות! אהבתי את התיק ברברי

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

התיק הזה פשוט מקסים! :)
מלא זמן חיכיתי לראותו!

http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - אני לא יודעת אם את מקשרת, אבל התיק הזה הוא מתנת היום הולדת שקניתי מאסף. אני בחרתי את הדגם והגודל והוא רק שילם :) פינטזתי עליו המון זמן והוא לא מיועד ליום יום בעיקר בגלל הגודל ועניין הידית. לשעות הבוקר/עבודה אני מתחזקת תיקים בגודל אידיאלי יותר עם רצועה ארוכה שיהיה נוח לשאת על הכתף.

מורגן - בארץ לא רגילים לראות אנשים מסתובבים עם כובעים, אז כיף לפחות שאת אוהבת את שלי! הדעות עליו חלוקות אבל אני אוהבת אותו וזה מה שחשוב :)

טלי - גם אני מאוד אוהבת את התיק הזה. חיכיתי לו שנה שלמה!!!!!

Lace And Chiffon - חשבתי עלייך כשהעלתי את התמונות... לקח לי זמן לחשוף אותו (אני איטית, מה אני אעשה) אבל בסוף זה קרה! תודה מותק.

Unknown אמר/ה...

ואוו אהבתי ממש את הפוסט הזה, אני באמת אוהב את הבלוג שלך:)

Fashion Matters אמר/ה...

התיק מדהים... :)


http://fashionmattersbyhadas.blogspot.co.il/

Fräulein Schiff - fashion blog אמר/ה...

התמונות שצילמת פשוט מקסימות!

והתלבושת שלך לתערוכה מקסימה גם כן!!

ממש אהבתי את איך שהכובע הצבעוני שובר את השחור וכמה שיק הוא מוסיף לכל ההופעה.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה רבה לכל המגיבים והמגיבות... כיף שאהבתם!

אנונימי אמר/ה...

לא יודעת.. השמלה יפה, הנעליים יפות, התיק יפה, אפילו הכובע נחמד, אבל איכשהו כל זה לא הולך ביחד.
(לא רשומה באתר..)