יום חמישי, 25 באוקטובר 2012

פינוקי סתיו-חורף

כשהטמפרטורות צונחות, והשמש כבר שוקעת מוקדם, כל שמתחשק לי לעשות זה להגיע הביתה כמה שיותר מהר, להכין לי כוס תה, ללבוש פיג'מה (עם מכנס ארוך) ולהשתרע על הספה מול הטלוויזיה.
כן כן, אלה תסמיני הסתיו-חורף ויחד איתם הגיעו כבר ה"אפצ'י", הנזלת ואפילו נעלי הבית הפלאפיות.
אז כן, מדובר בנעלי הבית שקיבלתי במתנה מ- Dearfoams , מותג חדש דנדש שנכנס לשווקי ארצנו הישר מארה"ב.
נישה של נעלי בית אין לנו ממש כאן בארץ. בשנה שעברה, כשחפצה נפשי לקנות לעצמי ולבן זוגי נעלי בית חמימות זה הסתכם בזוג מ"הפנינג", כי לא ממש היה מאיפה לקנות משהו קצת יותר איכותי.
מסתבר שנעלי הבית של Dearfoams משווקות ברחבי העולם ואהודות מאוד בקרב נשים וגברים שחשוב להם להראות טוב גם בבית. היתרון הכי גדול שלהן הוא שאפשר לכבס אותן וזה משהו שלא היה לי עד עכשיו.
נעלי בית ממותגות זה משהו חדש בקרב ישראלים ולכן אינני יודעת עד כמה יהיו מוכנים להשקיע סכומים שבין 130-200 ש"ח לזוג מהקולקציה. מה שכן, הן יפות ברמות שבלתי ניתן לתאר.
את ה-Dearfoams משווקים בפקטורי 54, מגה ספורט, ספורט ורטהיימר ובחנות המותג בקניון בת ים.


 עוד פינוק סתוי-חורפי שלא הייתי מתנגדת לו הם שכמיה (180 ש"ח) וכובע צמר (60-120 ש"ח) מקולקציית החורף החדשה של ללין. את השכמייה מעטרים פונפונים קטנים ונראה לי שהיא תחמם אותי בערבים קרים בבית. עם הכובע דווקא אוכל לצאת ולהשתעשע בחוץ כי אני בדיוק בתקופת כובעים עכשיו :) יש עוד המון פריטים יפים בקטגורית הלבשת הבית של ללין ומסתבר שלרגל ההשקה, יש 20% הנחה על כל הקולקציה עד סוף החודש.



יש לכם עוד פינוקים סתויים-חורפיים חדשים שאני לא יודעת עליהם?
ספרו לי כאן בתגובות למטה.
אם כבר סתיו-חורף, אז שיהיה מנחם (ומחמם!) לפחות...

שרונה

5 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה. יש לי כמה פינוקים: קונים סיידר הכי טעים שמוצאים. מוזגים לכוס גדולה ומחממים במיקרו. ניתן להוסיף בהגשה מקל קינמון. חם וכיף גדול. פינוק שני הם גרבי הורף העבות והארוכות. אחכ באים מכנסי פוטר עבות(רק לבית...) ושמיכת טלויזיה. שלי מאיקאה. קניתי ממש שמיכה, ענקית, שאפשר כיסוי לשניים. איזה כיף חורףףףףףףףף

EFRAT ITAH אמר/ה...

פינוק החורף הכי גדול הוא הידיעה שבעקבותיו יגיע באביב :)
נעלי בית זו האהבה הכי הכי שלי בחורף, תמיד יהיו 2 או שלוש חמות וצבעוניות וגם אחד שיחכה לי בבית של אמא.
עם כובעים כל כמה שאני אוהבת, איני מרבה ללכת כי הם עושים שמות בתלתלים שלי...

Unknown אמר/ה...

אני פשוט אוהב את הבלוג שלך!:)

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

יש לי חולשה לנעלי בית כאלה...

http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - נתת לי אחלה רעיון! הייתי עושה משהו דומה בחורפים קודמים, אבל קצת שכחתי מהמשקה הזה!

אפרת - נראה לי שאת כמוני, שתמיד קר לך בחורף. גם לי יש כמה זוגות נעלי בית (וכמובן זוג אצל אמא!)

בני בריגה - תודה רבה מותק!

לייס & שיפון - האמת שגם לי :)