יום חמישי, 7 במרץ 2013

הכניסה לנשים בלבד

מחר, ה-8.3.2013 הוא יום האישה.
כשאני שומעת את צמד המילים הזה - "יום האישה" - עולות לי הרבה מחשבות. אחת מהן הוא שזה היום שלי, שבו אני צריכה לחגוג את מי שאני ומה שאני.
עוברת עליי תקופה לא קלה בחודשים האחרונים, ולמרות שהעצב מהול בשמחה אני עדיין מנסה למצוא פה ושם רגעים קטנים ונעימים שבהם אני מקדישה את מלוא תשומת הלב לעצמי.
אני חושבת שהמהות של יום האישה היא בעיקר לתת לנו, הנשים, כמה שעות שבהן נדאג לעצמנו, ולרגע אחד נעשה רק מה שאנחנו אוהבות באמת.
ליקטתי עבורכן כמה המלצות קטנות לדברים נחמדים שתוכלו לעשות מחר גם אתן:

ראשית, אפתח עם משהו טוב שתוכלו לעשות גם לעצמכן וגם למען אחרות.
ל'אוקסיטן, שהיא חברה שאני מאוד אוהבת, מצדיעה לנשים ביום האישה ומשיקה את הסבון Women's Day. הסבון החדש העשוי מחמאת שיאה, פותח, עוצב ויוצר במיוחד עבור יום זה, כמחווה לנשות בורקינה פאסו (מדינה ענייה מאוד במערב אפריקה). ל'אוקסיטן קונה מאותן הנשים את חמאת השיאה בסחר הוגן וכל רכישה של סבון משמעותה עוד שלוש לבנים שמגיעות לבניית מרכזי חינוך, תרבות והעשרה לנשות בורקינה פאסו.
100% מהרווח של ל'אוקסיטן על הסבונים מועבר לאחראיים על הפרויקט הזה ואני חושבת שמדובר ביוזמה מבורכת. מחיר הסבון: 39 שקלים והוא מגיע באריזה מקסימה עם הכיתוב Women's Day חרוט על הסבון ב – 6 שפות שונות.



עוד פינוקים שתוכלו ליהנות מהם מחר:
לנקום מציעה את הבושם הנשי שלה La vie est belle ("החיים יפים") במהדורה חגיגית ליום האישה שכוללת בקבוק בגודל 50 מ"ל, צרור במארז מהודר. 539 שקלים בסניפי הסופר פארם בלבד.


גם במשביר לצרכן תוכלו למצוא בשמים בהנחה של עד 40% הנחה ואיפור של המותגים היוקרתיים שבמבצע ב-50% הנחה לחברי מועדון Club365. המותג וישי יוצא אף הוא במבצע חד פעמי ליום האישה בלבד, ומעניק מוצר נוסף מתנה על כל קניה של אחד (על הזול מביניהם, כמובן). בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ.

עוד משהו נשי בהחלט שעומד לקרות בשבוע הבא: קניון שרונים בהוד השרון מזמין את כל הנשים לאירוע ה-Beauty Mall  שייערך בימים ב' – ה' (11.3-14.3). אירועי האופנה והיופי בהפקתה של סמדר גנזי המוכשרת יכללו בין היתר מתחם Make Over שיארח את מובילי הסטייליסטים בישראל וביניהם: גל אפל, ליאת אשורי, תמר קרוון ועוד שיעניקו ייעוץ סטיילינג אישי ללקוחות. כמו כן, יועמד במקום מתחם Blush שיארח את סטודיו עדה לזורגן ובו יעניקו טיפים ועצות לאיפור לקיץ הקרוב. עוד באירוע - סדנאות מגניבות מבית "הגילדה", מעצבת התכשיטים אורנה לאלו תתארח במתחם מיוחד, ולפי התוכניה הולכים להיות עוד המון דברים מגניבים וכיפים. פרטים על האירוע תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק של קניון שרונים.  



אחרי כל הפינוקים והטוב הזה, אני מקווה למצוא גם לעצמי קצת זמן לריפוי בעיסוק וממש ממש בא לי להכין את עוגיות הדלעת והצ'אי מהבלוג "אז מה את עושה כל היום" (אותו הכרתי דרך הבלוג הנפלא של קרן).
ואם כל זה לא מספיק, דקות של עונג על האלבום החדש Atoms for Peace מבית היוצר של טום יורק יהיו מבורכות אפילו עוד יותר.
לסיום, אשאיר אתכם עם שיר מתוך האלבום השמימי הזה:



יום אישה שמח!
אוהבת
שרונה.

2 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

לא מאמינה ביום האישה כי אם כך מה כל השאר? לא מגיע לנו?

היות ויצא ביום שיש, אתפנק על כולם אולי יצליח לי...

את לאוקסיטן אני מחבבת כמוך, אך מי שהתאהב בסבון המוצק שלהם הוא בן הזוג LOL

אנונימי אמר/ה...

שרונה יקרה, הוריי רצו לראות את ההופעה שלנן בכנס המקהלות. תוכלי להעלות את הסרטון שאמא של אסף שלחה לך במייל? אם כן, תודה! גפן